Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Celtic'85
Member of the Soccer Project Association

Post by Celtic'85 »

Smoje wrote:Shit ik moest nu nog een vr spelen om moraal bij te krijgen , want speelde dus met C-team vandaag... kut... mijn lief haar fout.
..
Komt ervan als ge met een broek vol goesting SP aan het spelen zijt. :mrgreen:
Momenteel in C.7
Celtic 85
Shonk

Post by Shonk »

Slinkt de voorsprong van Sp-Aalst morgen tot 1ptn op eerst achtervolger Gab United of kunnen ze K. Fl. Dorne punten afsnoepen op eigen terrein en met de sterkste ploeg op het veld???
Image Image
jarnovic
Team President

Post by jarnovic »

Celtic'85 wrote:0-8 gewonnen tegen jumptown, die met allemaal jonge onvoltrainde spelers aantrad. Maar wel een zege die efkes deugd doet. Kloofje van 6 punten met plaats 11. Heb ondertussen nog maar es blessures, gelukkig zijn er geen A-spelers bij deze keer. :roll:
wacht maar ik kom terug met een ijzersterk team
nu nog 1CB en men A kern haalt gemiddeld 68-69 :twisted:
de rest is allemaal ongetraind

grtz jarnovic
fc jumptown/darco

S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
mr charlie

Post by mr charlie »

Thuis 1-2 onderuit tegen tongeren de 4e
en dat met 2x rood (zal me leren) 1 gekwetste en een hoop oververmoeide spelers :cry:
Morgen zal mijn C-team spelen tegen Maccbi
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
lobert

Post by lobert »

Ik win met 4-3 (9 % beter) tegen Granducato Toscano. Zuigeveensche boys, de nummer 2 wint ook en het gat tussen ons twee blijft 1 punt. Leider Maccbi verliest en we komen dichterbij. Uit z'n wedstrijd blijkt dat hij er niet voor ging en dat schreef hij ook al in een Pb.. Hij wil eigenlijk niet promoveren :lol:
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Den Uier

Post by Den Uier »

En het blijft maar pech regenen. 2-3 verloren. We stonden 2-1 voor en in de 80ste minuut krijgt men speler rood en in de 84ste minuut krijgt er nog iemand rood en ik verlies met 2-3 :-( zijn speler van 92% agressie pakt slecht geel en mijn speler van 47% pakt rood :-( wat een bullshit man. Zijn andere spelers zijn ook agressiever en die pakken niets of slechts geel. Random sloeg hard toe vandaag. Zo hard dat het me een degradatieplaats zal opleveren ! :(
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
matt

Post by matt »

Smoje wrote:
matt wrote:
Smoje wrote: Ik zal instellen op 100% eigen supporters , dus gij brengt niemand mee :P
.
Instellen al da ge wilt, maar undercover of nie die geraken wel binnen ze :)
Je hebt idd wel een brede kern, met veel potentieel ook nog. Ik gok er een beetje op dat de TS het thuisvoordeel en je surplus aan sterkte wat zal doen stagneren, maar we zien wel hoe het loopt.
Alleszins succes
Nu heb ik eigenlijk geen brede kern , want heb veel goeie met spijt in het hart moeten laten gaan (leeftijd , geld nodig voor tranfers , ....) , maar ik heb wel een redelijke kern die 84+ is en eentje van 83%. Gij hebt meer spelers van 80+ op dit moment , maar inclusief ook 80-81%.

Ik heb thuisvoordeel , gij hebt TS-voordeel , want spelers is vanmorgen vertrokken en weer -5%. (een kutjeugdrb'tje).
Genekt door een niet onterechte maar wel vrij vroege rooie kaart :(
Beetje jammer aangezien er meer in zat en jij veel agressiever speelde, maar dus door de ratings een verdiende overwinning van je. :wink:
Shonk

Post by Shonk »

Winst tegen Sp-Aalst met 2-1. De voorsprong van Sp-Aalst slinkt hierdoor tot 1ptn op nr 2 en 3 op de nummer 3.

Onze strijd tegen degradatie gaat verder. Met nog 4 wedstrijden te gaan bedraagt onze achterstant op de nr 10 8ptn. Het zal moeilijk zijn om dit nog te overbrugge, maar we gelove er alvast in.
Image Image
Smoje

Post by Smoje »

matt wrote:
Smoje wrote:
matt wrote:Instellen al da ge wilt, maar undercover of nie die geraken wel binnen ze :)
Je hebt idd wel een brede kern, met veel potentieel ook nog. Ik gok er een beetje op dat de TS het thuisvoordeel en je surplus aan sterkte wat zal doen stagneren, maar we zien wel hoe het loopt.
Alleszins succes
Nu heb ik eigenlijk geen brede kern , want heb veel goeie met spijt in het hart moeten laten gaan (leeftijd , geld nodig voor tranfers , ....) , maar ik heb wel een redelijke kern die 84+ is en eentje van 83%. Gij hebt meer spelers van 80+ op dit moment , maar inclusief ook 80-81%.

Ik heb thuisvoordeel , gij hebt TS-voordeel , want spelers is vanmorgen vertrokken en weer -5%. (een kutjeugdrb'tje).
Genekt door een niet onterechte maar wel vrij vroege rooie kaart :(
Beetje jammer aangezien er meer in zat en jij veel agressiever speelde, maar dus door de ratings een verdiende overwinning van je. :wink:
Ik heb een risico genomen door agressiever te spelen, maar dat is eigenlijk ook een verdienste door mijn niet-agressieve kern , waar ik meer voor betaal (veel meer) dan bvb agressieve , ik had 1 agressieve CM en die is verkocht.

Ik had thuisvoordeel , gij 100% TS + ge pakt een rode kaart (wel bij een speler van 31% agressie , raar).

Ben wel tevreden van mijn ratings 135 met 70% ts .

Anyway , het was me weer een ' thriller ' :wink:
Ghent Semper Fidelis.
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

Smoje wrote: Ik heb een risico genomen door agressiever te spelen, maar dat is eigenlijk ook een verdienste door mijn niet-agressieve kern , waar ik meer voor betaal (veel meer) dan bvb agressieve , ik had 1 agressieve CM en die is verkocht.
Ik had thuisvoordeel , gij 100% TS + ge pakt een rode kaart (wel bij een speler van 31% agressie , raar).
Die agressieregel neem ik met de nodige dosis zout lately. Ik zie wedstrijden in mijn reeks, die echt niet door de beugel kunnen. Den Uier noemde daarnet ook al iets, maar ik zie werkelijk een agressief team, met meerdere spelers met een agressie boven de 75%, bij een scheids van 93 met 50% agressie spelen, en zonder rode kaart wegkomen. En niet 1x, maar 2-3 maal. Ikzelf heb 1 speler met agressie 50%, en dan 35% en lager, dus best okee wat agressie betreft. Het heeft me tot nu toe echter weinig voordeel opgeleverd.
Momenteel in C.7
Celtic 85
sanex

Post by sanex »

Shonk wrote:Winst tegen Sp-Aalst met 2-1. De voorsprong van Sp-Aalst slinkt hierdoor tot 1ptn op nr 2 en 3 op de nummer 3.

Onze strijd tegen degradatie gaat verder. Met nog 4 wedstrijden te gaan bedraagt onze achterstant op de nr 10 8ptn. Het zal moeilijk zijn om dit nog te overbrugge, maar we gelove er alvast in.
Ja inderdaad,ik voel het terug heet worden onder men kont.

Maar morgen kan alles in een beslissing vallen.Ik speel thuis tegen ARA en OPA ontvangt Gab.

Als ik en OPA winnen dan heb ik terug 4 punten voor op Gab en 6 op ARA terwijl er dan nog maar 9 te verdienen zijn en in mijn laatste week moet ik 6/9 kunnen pakken
lobert

Post by lobert »

Morgen simpele wedstrijd tegen FC Team (le stabaek)
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
mr charlie

Post by mr charlie »

lobert wrote:Ik win met 4-3 (9 % beter) tegen Granducato Toscano. Zuigeveensche boys, de nummer 2 wint ook en het gat tussen ons twee blijft 1 punt. Leider Maccbi verliest en we komen dichterbij. Uit z'n wedstrijd blijkt dat hij er niet voor ging en dat schreef hij ook al in een Pb.. Hij wil eigenlijk niet promoveren :lol:
Ik moet morgen mijn C-team laten spelen,
de andere zijn oververmoeid :cry:
Maandag FC team :)
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

Gisteren 3-2 verloren met B-team bij Dakwerkers, vanmorgen troosteloos 0-0 tegen Portpires die (te) agressief speelde, maar aan een rode kaart ontsnapte. :roll: Ben quasi zeker van behoud.
Bovenaan wordt het een spannend einde : Leeds & Lion hebben nu evenveel punten.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Shonk

Post by Shonk »

2-1 verloren van Boosters en daarmee valt de beslissing. K. Fl. Dorne zakt na D. We nemen met spijt in het hart afscheid van C maar kondigen aan dat we snel zullen terug keren.
Image Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”