Divisie B
Moderator: Moderator
Mja, dat wordt degradatie voor mij, vrees ik... Het puntje dat je haalde tegen Vlalex is er te veel aan.
Dit seizoen verliep een stuk beter dan mijn vorig seizoen in B2 enkele seizoenen geleden, toen eindigde ik op een hopeloze 16de plaats. Nu heb ik het net niet kunnen trekken door een tegenvallende tweede ronde...
Ik moet hopen dat Guardians het spel serieus speelt op de laatste speeldag, en zijn sterkste formatie opstelt.
Dit seizoen verliep een stuk beter dan mijn vorig seizoen in B2 enkele seizoenen geleden, toen eindigde ik op een hopeloze 16de plaats. Nu heb ik het net niet kunnen trekken door een tegenvallende tweede ronde...
Ik moet hopen dat Guardians het spel serieus speelt op de laatste speeldag, en zijn sterkste formatie opstelt.
ik kom terug naar B 1
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Overpelt FFCis coached by brever
-
- Member of the Soccer Project Association
Hoef de cadeautjes niet, heb zo ook kunnen winnenbats1903 wrote:Ik hoop dat je verliest, misschien kan ik de derde plek dan nog pakken.![]()
En voor Aura, sorry ik weet dat je de punten hard nodig hebt maar ik geen geen cadeautjes.

Ben wel blij nog een seizoen in de B te kunnen blijven, en moet eerlijk toegeven dat ik niet had verwacht dat ik het zo moeilijk zou hebben...
We zullen zien wat volgend seizoen ons zal brengen.
Achja dat is waar, en ik maar naar het doelpuntensaldo kijkenpurple_white wrote:nee dat kan nietVeg wrote:Joy kan toch nog altijd tweede worden wanneer zij hun laatste wedstrijd winnen en Afc Afa verliest.,
want afc Afa heeft 2 wedstrijden meer gewonnen

2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
-
Lage teamspirit, dan krijg je dat.aura wrote:Hoef de cadeautjes niet, heb zo ook kunnen winnenbats1903 wrote:Ik hoop dat je verliest, misschien kan ik de derde plek dan nog pakken.![]()
En voor Aura, sorry ik weet dat je de punten hard nodig hebt maar ik geen geen cadeautjes.![]()
Ben wel blij nog een seizoen in de B te kunnen blijven, en moet eerlijk toegeven dat ik niet had verwacht dat ik het zo moeilijk zou hebben...
We zullen zien wat volgend seizoen ons zal brengen.

is dit serieus jongens??? Waar staat dat? Zou erg prettig zijn als het kloptVeg wrote:Achja dat is waar, en ik maar naar het doelpuntensaldo kijkenpurple_white wrote:nee dat kan nietVeg wrote:Joy kan toch nog altijd tweede worden wanneer zij hun laatste wedstrijd winnen en Afc Afa verliest.,

Username: Maupster
SP-club: AFC AfA
Division: A
SP-club: AFC AfA
Division: A
-
Check anders het spelbericht van Vlalex, en ook als je de wedstrijd bekijkt zie je dat ie echt wel voor de winst is gegaan... Alleen een blessure EN 2 rode kaarten in de eerste helft is hele dikke pech, voor hem EN voor jou.Herr_Theuwis wrote:Ik heb de uitslagen nog niet gezien wegens simulatie, maar als ik donderdag degradeer dan mag die Vlalex zich wel aan het een en ander verwachten zene
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
-
dat wist ik al twee wedstrijden voor het einde,purple_white wrote:nee dat kan nietVeg wrote:Joy kan toch nog altijd tweede worden wanneer zij hun laatste wedstrijd winnen en Afc Afa verliest.,
ik kon hem niet meer inhalen zodra ik één wedstrijd niet zou winnen
maandag heb ik de titelstrijd opgegeven toen we een gelijkspel speelden

en Dominique ( Nike Itegem ) had mij ook al laten weten
dat ze de laatste wedstrijd niet op hun sterkst zouden spelen
dus géén probleem voor AFC AFA
zij gaan verdiend samen met de zoeloe's naar de A reeks
we hopen dat ze het een beetje beter doen dan de promotieploegen van vorig seizoen

want straks gaan ze weer zeggen dat de B 3 reeks de zwakste van de B reeksen is

-