Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

el stino
Member of the Soccer Project Association

Post by el stino »

vanaf vandaag zijn we zeker van behoud :D en hoe :P

8ptn voor dankzij een 5-2 overwinning thuis. ons publiek jaagde het team naar de overwinning met duidelijke linieratings: 131, een nieuw record en de 1e keer dat we de grens van 130 overschrijden 8)

een 5e plaats behoord nog tot de mogelijkheden. maar met slechts 4ptn achter moeten we een beetje het geluk aan onze kant hebben :)

we kunnen met een gerust hart de topper van morgen aanvangen tegen de n°2 en mssn ook hier nog enkele puntjes weghalen :twisted:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
kvk dries

Post by kvk dries »

el stino wrote:vanaf vandaag zijn we zeker van behoud :D en hoe :P

8ptn voor dankzij een 5-2 overwinning thuis. ons publiek jaagde het team naar de overwinning met duidelijke linieratings: 131, een nieuw record en de 1e keer dat we de grens van 130 overschrijden 8)

een 5e plaats behoord nog tot de mogelijkheden. maar met slechts 4ptn achter moeten we een beetje het geluk aan onze kant hebben :)

we kunnen met een gerust hart de topper van morgen aanvangen tegen de n°2 en mssn ook hier nog enkele puntjes weghalen :twisted:
je kan je beter focussen op die uefa match van morgen :wink: :P
el stino

Post by el stino »

kvk dries wrote:

geen probleem, ik heb ervoor gezorgd dat ik enkele geschorsten heb (3), dus die komen in perfecte vorm aan de aftrap.
de 5e plaats kunnen we enkel nog met een gelukje binnehalen, dus morgen komt ons B-team aan de aftrap :wink:
en zo heb ik hopelijk een sterk team om morgen te winnen in de Uefa :P
kvk dries

Post by kvk dries »

el stino wrote:
kvk dries wrote:

geen probleem, ik heb ervoor gezorgd dat ik enkele geschorsten heb (3), dus die komen in perfecte vorm aan de aftrap.
de 5e plaats kunnen we enkel nog met een gelukje binnehalen, dus morgen komt ons B-team aan de aftrap :wink:
en zo heb ik hopelijk een sterk team om morgen te winnen in de Uefa :P
en het zicht op de 2e ronde :D:D:D ( ik heb nu al een 6/6 dus mijn 2e ronde staat bina vast :P )
Q
Team President

Post by Q »

gewonnen zoals ik had verwacht, maar nu wordt het lastig, ik moet 6 punten nog halen om zicht te houden op behoud, maar ben bang dat het niet gaat lukken :(
Image
Image
kvk dries

Post by kvk dries »

we promoveren wss :D:D:D de 3e won van de 1e en wij staan nu gelijk met de 1e en de 3e maar de 1e heeft 1 match meer gewonnen maar ik heb beter doelsaldo dan de 3e :D:D
EbaIba

Post by EbaIba »

1 Agustina 65
2 Technotic 58
3 FC EbaIba 56
4 F. C. Steaua 54

Technotic moet thuis nog op een veld van 0%..

Ik speel tegen SY (5e).. die later die dag een bekefinale voor 3 ton heeft..

dikke kans da'k promoveer..

Op naar de C.8 of anti-climax?
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27
Manager Dutch National Team
Joeyve

Post by Joeyve »

11e plek,dat is maar juist degraderen,is toch ni zo slecht :P
hadden die van vorig seizoen niet net gelijkspel gespeeld e,ik had in D gezeten volgend seizoen met een goe team ipv trug in E :evil:
Image
Benjamin

Post by Benjamin »

i'm baaackkk !

D.27 ;)
FC Laguna > Trying to manage it !
el stino

Post by el stino »

verloren tegen de n°2 met 2-1, geen schande :)
de n°5 won zoals verwacht en dus kunnen we ook geen aanspraak meer maken op een premie.

maar het laten rusten van enkele A-spelers heeft ons geen windeieren gelegd. In de Uefa namen we de maat van Vincent met 1-0. door het gelijkspel van Tettkoppen tegen de Engelsman nemen we de koppositie over en behouden we uitzicht op de 2e ronde :)

morgen mogen we nog steeds in actie komen in de beker. nu al is het onze beste prestatie in de beker (ronde 8 was het max)
we zullen dus ons beste beentje voor zetten om ook door te stoten naar ronde 10 8)
sjotter
Team Manager

Post by sjotter »

Ik ga ook naar D.
We zullen proberen te gaan voor behoud, maar dat zal (zeer?) moeilijk worden,maarja...

Ik kom uit in D.23, iemand die daar zit?
Starwalkers for A.

Seizoen 10 - G.595 - 7e
Seizoen 11 - G.595 - 3e
Seizoen 12 - G.595 - 1e
Seizoen 13 - F.199 - 1e
Seizoen 14 - E.67 - 2e
Seizoen 15 - D.23 - ??
qwerty

Post by qwerty »

Ik ben kampioen in E9, met nog 1 match te gaan tegen de 3de heb ik sinds kort het verschil gemaakt in de topper tegen de 2de.

Ik sta nu 5 punten voor

Nu nog proberen mijn LF tot topschutter te kronen hij staat 2des met 1 goaltje minder.

Wie zit er nog in D3 volgend seizoen?
el stino

Post by el stino »

random heeft hard toegeslagen tijdens onze bekermatch :(

-5% beter in de linieratings
-we speelden een uitmatch
-een rode kaart in de 75' voor een keeper met 60% agressie en we speelden 70% agressie bij een scheids van 25%, totaal niet overdreven dus
-Rf met bp 64 wordt vervangen door Gk met bp 58
-onze volgende tegenstander zou een F'er geweest zijn
- 6-5 verloren in de penalties

moet ik er nog bij zeggen dat ik enorm pist ben hierdoor :evil:

we hebben dan mssn wel een nieuw clubrecord ivm de beker, maar het had zeker nog beter gekund :cry:
kvk dries

Post by kvk dries »

el stino wrote:random heeft hard toegeslagen tijdens onze bekermatch :(

-5% beter in de linieratings
-we speelden een uitmatch
-een rode kaart in de 75' voor een keeper met 60% agressie en we speelden 70% agressie bij een scheids van 25%, totaal niet overdreven dus
-Rf met bp 64 wordt vervangen door Gk met bp 58
-onze volgende tegenstander zou een F'er geweest zijn
- 6-5 verloren in de penalties

moet ik er nog bij zeggen dat ik enorm pist ben hierdoor :evil:

we hebben dan mssn wel een nieuw clubrecord ivm de beker, maar het had zeker nog beter gekund :cry:
een 2e ronde in de uefa maakt dat wel goed dan zeker :wink:
kvk dries

Post by kvk dries »

kampioen gespeeld :D:D
de vorige 1e speelde gelijk en den 3e had maar 1-0 gewonnen en wij 8-2 waardoor ons doelsaldo beter was !!
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”