Ik ben E.79 (ga naar D.27 dus) & vincent (het forumbeest!) zit in E.80!alisa wrote:Dit word mijn nieuwe divisie topic, die F laat ik achter me![]()
Kom in de E.81.. Bekenden daarin?
Divisie E
Moderator: Moderator
Wrong!!!!Benjamin wrote:Ik ben E.79 (ga naar D.27 dus) & vincent (het forumbeest!) zit in E.80!alisa wrote:Dit word mijn nieuwe divisie topic, die F laat ik achter me![]()
Kom in de E.81.. Bekenden daarin?
Forumbeest allang niet meer.

En ik zit in E.78.

<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
Dat zit ik ook, maar onder jou . 

<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
-
- Member of the Soccer Project Association
Hier ook, met het enige pluspunt dat ik OOK nog 3e kan worden.yockr wrote:Morgen is een belangrijke match voor het prijzengeld![]()
We kunnen nog 4de (€ 300.000) , 5e (€ 150.000) of 6e (€ 0) worden.
Als we winnen zijn we zeker dat we minimum 5e zijn, 4de indien huidige 4de punten laat liggen. Indien we niet winnen is de kans groot dat het 6de wordt.
Moet winnen om veilig te stellen, gelijkspel is niet genoeg, als die andere 2 winnen heb ik precies even veel punten alleen minder wedstrijden gewonnen en daar kijken ze naar, toch?

Na dinsdag van de nummer 1 gewonnen te hebben met 2-3, nu ook gewonnen van de nummer 2 met 3-2. Uiteindelijk 3de geworden, een goede prestatie!
Jammer dan we in het begin zoveel punten hebben verspeeld, door te lage TS. In de heenronde hebben we 21 punten laten liggen, in de terugronde maar 6 (3x gelijk).
Maakt ook niet uit, aankomend seizoen gaan we weer voor de eerste plaats. Met deze selectie zal dan geen probleem moeten zijn.
We zullen nog een aantal jeugdspelers gaan verkopen, de selectie is namelijk te breed. We zoeken nog een goede LF en een CF.
Als laatste willen we Killer instinct en Starwalkers veel succes wensen in de D-divisie. Het zal lastig voor jullie worden, maar ga ervoor!!!
Gr Triple-M
Jammer dan we in het begin zoveel punten hebben verspeeld, door te lage TS. In de heenronde hebben we 21 punten laten liggen, in de terugronde maar 6 (3x gelijk).
Maakt ook niet uit, aankomend seizoen gaan we weer voor de eerste plaats. Met deze selectie zal dan geen probleem moeten zijn.
We zullen nog een aantal jeugdspelers gaan verkopen, de selectie is namelijk te breed. We zoeken nog een goede LF en een CF.
Als laatste willen we Killer instinct en Starwalkers veel succes wensen in de D-divisie. Het zal lastig voor jullie worden, maar ga ervoor!!!
Gr Triple-M
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- Team President
Ik ga promoveren naar E57. Ik kom uit F171. Ik ben daar 2de geworden met 82 punten, 1 puntje achter de eerste. De derde in de stand had 62 punten. Dus het zijn wel 2 ploegen die verdiend promoveren. Wel spijtig dat ik de titel op een haartje heb gemist...
Maar kom, vorig jaar werd ik kampioen in G511, en nu direct de promotie naar E57, dus ik mag niet klagen. Ik heb al eens naar de mogelijke tegenstand gekeken in E57, en ik moet zeggen: het zal heel wat moeilijker worden dan de vorige seizoenen. Als ik in de middenmoot eindig, zal ik al heel blij zijn. We zien wel!
Maar kom, vorig jaar werd ik kampioen in G511, en nu direct de promotie naar E57, dus ik mag niet klagen. Ik heb al eens naar de mogelijke tegenstand gekeken in E57, en ik moet zeggen: het zal heel wat moeilijker worden dan de vorige seizoenen. Als ik in de middenmoot eindig, zal ik al heel blij zijn. We zien wel!

Los Boricuas
S18: 14th D19
S19: 1st E55
S20: 11th D19
S21: 2nd E57
S22 & S23: 9th D19