Dan moet je je eens in mijn plaats inbeeldensljivovica wrote:Spannend

Moderator: Moderator
Herr_Theuwis wrote:Roslar blijft erin doordat hij godgeklaagd 1 goaltje meer maakte dan ik.... Na de nipt verloren gane promotie van twee seizoenen terug is dit de tweede tegenslag die de club kent! Bedankt voor de (6) leuke seizoenen in deze B-topic, hopelijk tot nog eens.
Niet flauw doen hé-->emeulea wrote:Herr_Theuwis wrote:Roslar blijft erin doordat hij godgeklaagd 1 goaltje meer maakte dan ik.... Na de nipt verloren gane promotie van twee seizoenen terug is dit de tweede tegenslag die de club kent! Bedankt voor de (6) leuke seizoenen in deze B-topic, hopelijk tot nog eens.Dit had ik dus nooit verwacht...
flauw, flauw...Herr_Theuwis wrote:Niet flauw doen hé-->emeulea wrote:Herr_Theuwis wrote:Roslar blijft erin doordat hij godgeklaagd 1 goaltje meer maakte dan ik.... Na de nipt verloren gane promotie van twee seizoenen terug is dit de tweede tegenslag die de club kent! Bedankt voor de (6) leuke seizoenen in deze B-topic, hopelijk tot nog eens.Dit had ik dus nooit verwacht...
1) Je speelt thuis tegen Adek VV, wiens teamspirit onder de 80 lag, en die vier geschorsten had.
2) Ik speel uit bij de kampioen, die door zijn uitschakeling in de beker toch met een (zwaar veredeld) B-team aantrad. Mijn teamspirit lag onder de 80 en ik zat met een geblesseerde en twee niet fitte topspelers.
Een beetje scouting heeft mij geleerd dat mijn kans om erin te blijven pakken kleiner was als die van jou. Anyway, proficiat met het behoud, en hopelijk tot volgend seizoen in B !
Sterke prestatie van mijn volledige B-team. Toch zo nipt maar verliezen op verplaatsing.Trenguitos - Essevee Zulte-Waregem ...4-3
Trenguitos kon nog proberen om die derde plaats te pakken
maar ook Essevee kon nog de 5de plaats innemen
dus moesten ze zelf zien te winnen
en op andere velden moesten ze verliezen....hélaas
Zie je wel dat ik niet de enige was met die gedachteGuardian wrote:Ik vind het raar dat mijn A ploeg toch nog zo goed presteerde,
Ik had mijn RM op de CF gezet omdat ik geen cm meer over had
Tevens hadden al mijn spelers een fitheid die alles behalve goed was
Die rode kaart in de 26ste minuut heeft je jammer genoeg genekt Herr_Theuwis
Wel jammerdacht dat je zeker een punt ging pakken