Divisie D
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
onze 2e keer dat we linieratings van 131 halen. en het was nodig, een mooi wedstrijd tegen tettekoppen in de uefa
een gelijkspel tussen ons, was zoeizo voldoende voor ons. Tettekoppen moest voor de winst gaan wou hij nog kans maken op de volgende ronde.
gelukkig heeft Vincent ons een handje geholpen door de Engelsman op een gelijkspel te houden, waardoor Tettekoppen toch nog kan doorstoten
de 2 belgen gaan dus door
volgende confrontatie is haalbaar, op naar nog een rondje verder

een gelijkspel tussen ons, was zoeizo voldoende voor ons. Tettekoppen moest voor de winst gaan wou hij nog kans maken op de volgende ronde.
gelukkig heeft Vincent ons een handje geholpen door de Engelsman op een gelijkspel te houden, waardoor Tettekoppen toch nog kan doorstoten

de 2 belgen gaan dus door

volgende confrontatie is haalbaar, op naar nog een rondje verder

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
- Team President
-
- Team Manager
-
- Team President
-
fcbportillo wrote:yep ge speelt bij mij in de reeksBenjamin wrote:fcbportillo ; speel ik volgend seizoen bij u dan? Cool!![]()
![]()
maar of ge da nog cool ga vinden als ge 2keer van mij hebt verloren weet ik nie zen![]()
![]()
maja hopelijk kunnen we allebei overleven en liefst zo hoog mogelijk eindigen
dat zal voor mij het belangrijkste zijn, ik vrees ervoor:)
FC Laguna > Trying to manage it !
-
- Team President
ach het zal wel lukkenBenjamin wrote:fcbportillo wrote:yep ge speelt bij mij in de reeksBenjamin wrote:fcbportillo ; speel ik volgend seizoen bij u dan? Cool!![]()
![]()
maar of ge da nog cool ga vinden als ge 2keer van mij hebt verloren weet ik nie zen![]()
![]()
btw heb al een beetje gescout en eens naar u linieratings gekenen en deze zijn zowat gelijk als de mijne dus we zullen aan elkaar gewaagd zijn

team:brugger
manager:fcbportillo
-
-
Vergeet niet dat ik met een relatief oude kern zit en daardoor zal moeten verjongen, wat ik al geprobeerd heb, en niet gelukt is, en daardoor nog altijd met een lage TS zit te sukkelen, daarom veel Vr's spelen en nog enkele transfers, en hopen dat ik tegen het begin van het volgende seizoen toch al 85% heb, (zal moeilijk zijn...)fcbportillo wrote:ach het zal wel lukkenBenjamin wrote:fcbportillo wrote: yep ge speelt bij mij in de reeks![]()
![]()
![]()
btw heb al een beetje gescout en eens naar u linieratings gekenen en deze zijn zowat gelijk als de mijne dus we zullen aan elkaar gewaagd zijn
-
Mss ff overzichtje maken voor volgend seizoen wie er waar speelt?
D.11:
K. Fl. Dorne -> Shonk
D.14:
Lacrimosa -> lacrimas
D.17 :
Real Brugge -> Sep
D.19:
Royal FC -> el stino
D.22:
Purple White -> Purple_white
D.24 :
AS Bari -> den uier
Winkel sport FC -> crazy hairs
D.27 :
FC Laguna -> Benjamin
brugger->fcbportillo
D.11:
K. Fl. Dorne -> Shonk
D.14:
Lacrimosa -> lacrimas
D.17 :
Real Brugge -> Sep
D.19:
Royal FC -> el stino
D.22:
Purple White -> Purple_white
D.24 :
AS Bari -> den uier
Winkel sport FC -> crazy hairs
D.27 :
FC Laguna -> Benjamin
brugger->fcbportillo
Manager Of Lacrimosa
-
- Team President
troost ik ik heb ook da probleem,heb zelfs 2spelers gratis op de TL gezet omdat niemand ze wou kopen.En kben nu bezig met 4 inkomende en 2 uitgaande transfers dus mijn teamspirit zal ook dalen hoorBenjamin wrote:Vergeet niet dat ik met een relatief oude kern zit en daardoor zal moeten verjongen, wat ik al geprobeerd heb, en niet gelukt is, en daardoor nog altijd met een lage TS zit te sukkelen, daarom veel Vr's spelen en nog enkele transfers, en hopen dat ik tegen het begin van het volgende seizoen toch al 85% heb, (zal moeilijk zijn...)fcbportillo wrote:ach het zal wel lukkenBenjamin wrote:
team:brugger
-
Gratis moet ge nooit doen! Zet ze desnoods voor €1 op de TL dan:) (met opbieden krijg je soms nog leuke bedragenfcbportillo wrote: troost ik ik heb ook da probleem,heb zelfs 2spelers gratis op de TL gezet omdat niemand ze wou kopen.En kben nu bezig met 4 inkomende en 2 uitgaande transfers dus mijn teamspirit zal ook dalen hoor