ma kheb ze voor 0euro op de TL gezet en niemand bood op die spelers dus jaBenjamin wrote:Gratis moet ge nooit doen! Zet ze desnoods voor €1 op de TL dan:) (met opbieden krijg je soms nog leuke bedragenfcbportillo wrote: troost ik ik heb ook da probleem,heb zelfs 2spelers gratis op de TL gezet omdat niemand ze wou kopen.En kben nu bezig met 4 inkomende en 2 uitgaande transfers dus mijn teamspirit zal ook dalen hoor)
Divisie D
Moderator: Moderator
-
- Team President
team:brugger
manager:fcbportillo
manager:fcbportillo
-
- Member of the Soccer Project Association
ik ga D weer onveilig maken xD
1e plaats is een must, er komen 2 extra versterkingen
1) LB Fouad Bezzai 88-89%
2) CM Augustyn Valabek 87-88%
hiermee worden de zwakste linies van de ploeg stevig versterkt, zeker de verdediging aangezien we met 3 verdedigers spele
1e plaats is een must, er komen 2 extra versterkingen
1) LB Fouad Bezzai 88-89%
2) CM Augustyn Valabek 87-88%
hiermee worden de zwakste linies van de ploeg stevig versterkt, zeker de verdediging aangezien we met 3 verdedigers spele
Team: Gantoise
Manager: Buffalo_rulez
http://www.soccerproject.com/spnewl_tea ... hp?tid=408
Gantoise since Season 2
Highest level played: B.2
Now playing: F.149
Manager: Buffalo_rulez
http://www.soccerproject.com/spnewl_tea ... hp?tid=408
Gantoise since Season 2
Highest level played: B.2
Now playing: F.149
Drastische daling abonnementenverkoop bij FC Ares !!!!
De clubleiding wilt het niet zozeer geweten hebben, maar het gebrek aan acticviteit op de transfermarkt laat zich duidelijk voelen. Voor het zesde seizoen op rij heeft de raad van bestuur besloten GEEN spelers aan te kopen en verder te roeien met de riemen die men heeft. Het bestuur stelt dat de kern voldoende potentieel heeft en dat men alle vertrouwen heeft in de doorstroming van de vele jeugdspelers die men momenteel intens begeleid in het eigen professionele opleidingscentrum. De supporters hebben het evenwel niet zo begrepen op deze visie en hekelen deze strategie door het aankopen van hun abonnement uit te stellen of zelfs de club de rug toe te keren. Het gebrek aan ambitie kan dit bestuur nog zuur opbreken ! Wordt ongtwijfeld vervolgd...............
De clubleiding wilt het niet zozeer geweten hebben, maar het gebrek aan acticviteit op de transfermarkt laat zich duidelijk voelen. Voor het zesde seizoen op rij heeft de raad van bestuur besloten GEEN spelers aan te kopen en verder te roeien met de riemen die men heeft. Het bestuur stelt dat de kern voldoende potentieel heeft en dat men alle vertrouwen heeft in de doorstroming van de vele jeugdspelers die men momenteel intens begeleid in het eigen professionele opleidingscentrum. De supporters hebben het evenwel niet zo begrepen op deze visie en hekelen deze strategie door het aankopen van hun abonnement uit te stellen of zelfs de club de rug toe te keren. Het gebrek aan ambitie kan dit bestuur nog zuur opbreken ! Wordt ongtwijfeld vervolgd...............
-
-
Geen forummers meer die kunne aanvullen?lacrimas wrote:Mss ff overzichtje maken voor volgend seizoen wie er waar speelt?
D.11:
K. Fl. Dorne -> Shonk
D.14:
Lacrimosa -> lacrimas
D.17 :
Real Brugge -> Sep
D.19:
Royal FC -> el stino
D.22:
Purple White -> Purple_white
D.24 :
AS Bari -> den uier
Winkel sport FC -> crazy hairs
D.27 :
FC Laguna -> Benjamin
brugger->fcbportillo

Shonk wrote:Geen forummers meer die kunne aanvullen?lacrimas wrote:Mss ff overzichtje maken voor volgend seizoen wie er waar speelt?
D.11:
K. Fl. Dorne -> Shonk
D.14:
Lacrimosa -> lacrimas
D.17 :
Real Brugge -> Sep
D.19:
Royal FC -> el stino
D.21 :
brugge 1991 -> real
D.22:
Purple White -> Purple_white
D.24 :
AS Bari -> den uier
Winkel sport FC -> crazy hairs
D.27 :
FC Laguna -> Benjamin
brugger->fcbportillo
-
ik probeer nog uit volle macht een speler verkocht te krijgen om een nieuwe kracht binnen te kunnen halen. een stevige versterking op de Lb met bp 70.
als ons dit lukt, moeten we zeker mee kunnen doen met de top-5.
alleen, niemand heeft precies zin om te bieden op mijn spelers
als ons dit lukt, moeten we zeker mee kunnen doen met de top-5.
alleen, niemand heeft precies zin om te bieden op mijn spelers

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Mwah het is te gezellig in Dreal wrote:je kan nochtans zeker voor de titel gaanjokke wrote:4es geëindigd in dezelfde reeks. Seizoen 15 mik ik op de 3e plaats.real wrote:ik blijf nog een seizoen in D 21 heb het seizoen afgesloten met een mooie 6de plaatsspijtig wel van een klein beetje lage teamspirit

Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
managersnaam: Rinia
-
Nog 3 friendly's en we zijn klaar voor het nieuwe seizoen in de D. Op welke manier we uit de de C divisie zijn gegaan moeten we maar rap vergeten. Redelijk wat verjongingen gedaan in de club en we beginnen met zo'n 60% Teamspirit in Seizoen 15. Dus de eerste twee weken zullen niet veel wedstrijden gewonnen worden en daarna hopen we op een heel aantal overwinningen achter elkaar