het 1 luttle percentje heeft em de kop gekostGuardian wrote:Gvd, Cicco ligt uit de beker
Beker
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Ja... Gisteren bij de ploegopstelling zwaar gegokt en bijna al mijn B spelers opgesteld. Dan waren mijn A spelers nog fit genoeg geweest voor de volgende 2 wedstrijden. Maar het heeft niet mogen zijn...Smiley wrote:het 1 luttle percentje heeft em de kop gekostGuardian wrote:Gvd, Cicco ligt uit de beker
Eerste seizoen dat mijn ploeg terug op niveau is na de uitverkoop enkele seizoenen terug. Een titel in de competitie en de kwartfinales gehaald in de Beker. Ben er content mee

knap werk Bosman,een D-klasser in de finale 

11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Overpelt FFCis coached by brever
-
Proficiat aan AS Bosman.
Hij kon een sterkere kern het veld op sturen.
Ik ben wel teleurgesteld, het had evengoed andersom kunnen zijn, als je het wedstrijdverslag naleest zul je wel merken dat ik veel meer kansen afdwing. Maarja 't is zoals alle belgische clubs. Als je de kansen die je krijgt de nek omwringt betaal je dat cash, zie Club Brugge.
Hij kon een sterkere kern het veld op sturen.
Ik ben wel teleurgesteld, het had evengoed andersom kunnen zijn, als je het wedstrijdverslag naleest zul je wel merken dat ik veel meer kansen afdwing. Maarja 't is zoals alle belgische clubs. Als je de kansen die je krijgt de nek omwringt betaal je dat cash, zie Club Brugge.
Een jaar lang gratis naar 2e klasse voetbal gaan kijken
S7 : 1e G S8 : 1e F S9 : 1e E S10 : 2e D
S11 : 6e C S12 : 2e C S13 : 1e B S14 : 15e A 1/2 finale beker, daarna in vrijeval naar C6
S7 : 1e G S8 : 1e F S9 : 1e E S10 : 2e D
S11 : 6e C S12 : 2e C S13 : 1e B S14 : 15e A 1/2 finale beker, daarna in vrijeval naar C6
-
hoe doet hij het
hij maakt heel veel kans om hem te winnen. AC Rossoneri er ook uit en Carcavelos zie ik niet echt in staat om AS Bosman tegen te houden. een unieke kans dus voor AS Bosman
Nederland domineert dit seizoen, de beste in A. en wrs ook in de beker
veel succes AS Bosman

hij maakt heel veel kans om hem te winnen. AC Rossoneri er ook uit en Carcavelos zie ik niet echt in staat om AS Bosman tegen te houden. een unieke kans dus voor AS Bosman

Nederland domineert dit seizoen, de beste in A. en wrs ook in de beker
veel succes AS Bosman

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
ja maar dan nog. 2 seizoen terug zat hij ook al met oude spelers.Guardian wrote:merendeel zijn oude spelers als ik me niet vergisel stino wrote:hoe doet hij het![]()
maakt het extra moeilijk om steeds een goeie vervanger klaar te hebben voor die ouwe spelers.
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Heb inderdaad een oude A-kern die dit seizoen aan hun laatste trucje bezig zijn, mijn B-kern staat echter sterk klaar om in te vallen.. Met alleen A-kern van 30ers kom je namelijk niet in de finale van de beker..
Ik hoop dat ik morgen als D-klasser nog 1 truc uit de hoge hoed kan trekken en de bekerwinst kan pakken.
Op papier is dit een makkelijkere opgave dan Bruggenhof uit, maar de inzet is wel wat groter..
We zullen zien, morgen weten we meer..
Ik hoop dat ik morgen als D-klasser nog 1 truc uit de hoge hoed kan trekken en de bekerwinst kan pakken.
Op papier is dit een makkelijkere opgave dan Bruggenhof uit, maar de inzet is wel wat groter..
Winner of the SP UEFA Cup II (S13)
Winner of the SP Cup (S22)
Runner up in the SP Cup and CL (S14)
Champion in G.448 ( S7 ) F.150 ( S8 ) E.50 ( S10 ) E.53 ( S13 ) E.48 ( S17 ) D.16 ( S18 ) C.6 ( S19 ) B.2 ( S20 )
Winner of the SP Cup (S22)
Runner up in the SP Cup and CL (S14)
Champion in G.448 ( S7 ) F.150 ( S8 ) E.50 ( S10 ) E.53 ( S13 ) E.48 ( S17 ) D.16 ( S18 ) C.6 ( S19 ) B.2 ( S20 )
-
Bosman is mijn ex divisie genootbrever wrote:knap werk Bosman,een D-klasser in de finale

Suba-ra-shi chin chin mono
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Iie! Ninja ga imasuuuuuuuu
Hey hey let's go kenka suru
Taisetsu na mono protect my balls!
Boku ga warui so let's fighting...
Let's fighting love!
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Iie! Ninja ga imasuuuuuuuu
Hey hey let's go kenka suru
Taisetsu na mono protect my balls!
Boku ga warui so let's fighting...
Let's fighting love!
Zou mooi zijn om als Nederland de dubbel te pakken!AS Bosman wrote:Heb inderdaad een oude A-kern die dit seizoen aan hun laatste trucje bezig zijn, mijn B-kern staat echter sterk klaar om in te vallen.. Met alleen A-kern van 30ers kom je namelijk niet in de finale van de beker..
Succes!
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?