Aantal wedstrijden. Als je een nieuw veld aanlegt moet je wel de dagen afwachten tot het gelegd is. Misschien denk je als je een nieuw veld aanlegd dat het direkt er is.Smurfje wrote:Kan een veld naar een bepaalde periode niet meer herstellen ?
Snap er niks van.
Waarvan hangt de levensduur van een veld af?
1) Bepaald aantal wedstrijden
2) Onder een bepaalde veldstatus
3) Na een bepaalde tijd (bv na 1 maand)
Wat als richtlijn wordt gebruikt weet ik dus niet en is eigenlijk mijn vraag.
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Veldstatus
rpg_gamer F.223 (hervorming)
-
Loon: Bij elke competitie- en bekerwedstrijd krijgt iedere speler in je team zijn loon uitbetaald, dus ook diegenen die niet gespeeld hebben en niet op de bank zaten. De winstpremie is echter alleen voor degenen die geselecteerd werden voor de wedstrijd. Bij vriendschappelijke wedstrijden wordt aan de geselecteerde spelers slechts 25% van hun loon uitbetaald, met een maximum van €300. Je kan spelers op elk moment een nieuw contract aanbieden, tenzij ze op de transferlijst staan. Het loon wat je hen aanbiedt, wordt dus per wedstrijd uitbetaald. De tekenbonus wordt maar eenmaal betaald, namelijk bij het ondertekenen van het contract. Indien je ook een auto en/of een huis aanbiedt, moet je hier maandelijks de kost van betalen. Om je een idee te geven van de looneisen van een speler, vind je hieronder een lijstje van globale ratings en het verwachte loon per wedstrijd. Dit zijn natuurlijk maar benaderingen, het is bovendien belangrijk te weten dat de looneisen onafhankelijk de moraal van een speler.loooiiiccc wrote:Betaal je ook winstpremies uit bij VR's?
Dat staat er bij de regels maar duidelijk is het niet Ik weet het ook niet omdat ik nooit een premie geef. Kan iemand deze persoon eens helpen dan weet ik het ook
rpg_gamer F.223 (hervorming)
-
- Coach
-
-
- Team President
Nou je moet het niet zien als een overeenkomst maar als een bod.Dark Tiger wrote:Ik snap iets niet. Als een andere ploeg een hoger bod doet op een speler waarmee jij al een overeenkomst had, waarom vraagt die speler dan soms meer? Je had toch al een akkoord met die speler en moet normaal toch alleen nog onderhandelen met de club?
Bied je te laag gaat hij hoe dan ook niet accoord.
Bied iemand anders meer dan kiest hij voor die ander.
Groetjes Maurice.
-
Dan krijgt hij bij die andere club gewoon meer loonDark Tiger wrote:Ik snap iets niet. Als een andere ploeg een hoger bod doet op een speler waarmee jij al een overeenkomst had, waarom vraagt die speler dan soms meer? Je had toch al een akkoord met die speler en moet normaal toch alleen nog onderhandelen met de club?

-
-
-
Als je geen duidelijk antwoord geeft, zeg dan nietsthomas_indahouse wrote:varieert met leeftijdpeterman wrote:Hoe snel stijgt Fitheid als je ze niets laat doen???

De fitheidsstijging bij de simulatie van 4u is afhankelijk van de leeftijd. Van 17 t/m 20 jaar stijgt deze met 10%, van 21 t/m 28 met 15% en vanaf 29 jaar opnieuw minder: 10%. Vanaf 33 jaar zelfs maar met 5%. Dat betekent dus dat hele jonge en heel oude spelers, die een competitiewedstrijd spelen, een veel lagere fitheid zullen hebben dan andere na de simulatie.
-
Jammer dat zoiets groots (en leuks) vastliep, maar mss kunnen we er voor volgend jaar weer mee beginnen?sjoerd wrote:Nee, liep een beetje vast volgens mij**Défutt** wrote:is er geen forummer van de week meer?!

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
-
Ja, ondertussen zijn er wel wat nieuwe forummers en zal er keus genoeg zijn. Nu zal het wel niet meer zo vlug vastlopen.Fikkiezero wrote:Jammer dat zoiets groots (en leuks) vastliep, maar mss kunnen we er voor volgend jaar weer mee beginnen?sjoerd wrote:Nee, liep een beetje vast volgens mij**Défutt** wrote:is er geen forummer van de week meer?!
Na de eamens in de vakentie mss al direct beginnen...