de vorm hangt af van globale klasse en fitheid en moraal en leeftijdpeterman wrote:Van hoe hoog tot hoe hoog lopen de vormen bij de spelers
hoe minder fit en hoe minder moraal of hoe ouder hoe slechter de vorm zal zijn
Moderator: Moderator
de vorm hangt af van globale klasse en fitheid en moraal en leeftijdpeterman wrote:Van hoe hoog tot hoe hoog lopen de vormen bij de spelers
Ik zag in je onderschrift dat je 20 miljoen hebt verdient. Bedoel je je omzet of je winstmaikelcelis wrote:Oh my fucking godbrever wrote:wat betekent de afkorting?
OMFG
En dan nog is voor mijn gevoel te uiten OMFG
Die tactiek mag je me dan ook wel eens uitleggen!!Ik zag in je onderschrift dat je 20 miljoen hebt verdient. Bedoel je je omzet of je winst Winst geloof ik niet. Als je omzet bedoeld loop je een beetje achter, want ik heb een vriend van me in en verkooptactieken geleerd, en die heeft 30 miljoen omgezet in 1 seizoen met alleen transfers. Dus zo bijzonder is dat niet hoor
Simpel tochThe Viper wrote:MARKLUIJTEN wrote:
Die tactiek mag je me dan ook wel eens uitleggen!!Ik zag in je onderschrift dat je 20 miljoen hebt verdient. Bedoel je je omzet of je winst Winst geloof ik niet. Als je omzet bedoeld loop je een beetje achter, want ik heb een vriend van me in en verkooptactieken geleerd, en die heeft 30 miljoen omgezet in 1 seizoen met alleen transfers. Dus zo bijzonder is dat niet hoor
Nog 'n vraagske ivm linieratings, want dat is me nog niet helemaal duidelijk. Heb bv wedstrijd gespeeld waar de afzonderlijke prestaties van één linie, opgeteld door mij, hoger waren dan de tegenstrever. Uiteindelijk weergegeven door soccerproject had hij 'n hogere linierating. Ik heb t hier nu over de aanvalslinie.
Heeft t mss te maken met de keuze van je tactiek? (Omdat hij met kick and rush speelde en ik met lange bal)
Waarbij je meer nadruk legt op de aanval, of is t toch iets anders?
Als een speler de ideale skills had voor een IO die twee skills bevoordeeld, kan het dan niet meer dan 80% zijn? (rekening houdende dat alle andere skills, alsook ervaring en verborgen skill, 100% zijn)pelsen wrote:Theoretisch gezien kan de vorm van spelers variëren tussen 0 en 80.peterman wrote:Van hoe hoog tot hoe hoog lopen de vormen bij de spelers
Muggenziftersilverblast wrote:Als een speler de ideale skills had voor een IO die twee skills bevoordeeld, kan het dan niet meer dan 80% zijn? (rekening houdende dat alle andere skills, alsook ervaring en verborgen skill, 100% zijn)pelsen wrote:Theoretisch gezien kan de vorm van spelers variëren tussen 0 en 80.
LOLpelsen wrote:Muggenzifter
Nee, heb het even uitgerekend, en het kan niet.silverblast wrote:LOLpelsen wrote:Muggenzifter
Nee serieus? Ik herinner me in een ver verleden eens een getal als 82 of mss zelf 85 gevonden te hebben... even mee bezig houden.