Nog 'n vraagske ivm linieratings, want dat is me nog niet helemaal duidelijk. Heb bv wedstrijd gespeeld waar de afzonderlijke prestaties van één linie, opgeteld door mij, hoger waren dan de tegenstrever. Uiteindelijk weergegeven door soccerproject had hij 'n hogere linierating. Ik heb t hier nu over de aanvalslinie.
Heeft t mss te maken met de keuze van je tactiek? (Omdat hij met kick and rush speelde en ik met lange bal,)
Waarbij je meer nadruk legt op de aanval, of is t toch iets anders?
Hij speelde wel aanvallender. Heeft t daar iets mee te maken?
Zou iem mss es knn antw opt voorgaande?
merci
Agressie speelt een rol en ook als je een rode kaart krijgt denk ik.
Als ik verkeerd ben gelieve iemand me te verbeteren dan
Nog 'n vraagske ivm linieratings, want dat is me nog niet helemaal duidelijk. Heb bv wedstrijd gespeeld waar de afzonderlijke prestaties van één linie, opgeteld door mij, hoger waren dan de tegenstrever. Uiteindelijk weergegeven door soccerproject had hij 'n hogere linierating. Ik heb t hier nu over de aanvalslinie.
Heeft t mss te maken met de keuze van je tactiek? (Omdat hij met kick and rush speelde en ik met lange bal,)
merci
Agressie speelt een rol en ook als je een rode kaart krijgt denk ik.
Als ik verkeerd ben gelieve iemand me te verbeteren dan
jij hebt gewoon de prestaties van je spelers opgeteld als ik het goed begrijp, er zijn ook andere factoren die meespelen, zoals agressie , blessures en rode kaarten voor de linieratings, daardoor was hij beter
Manager van themissions
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
merci
Bedoel je nu dat de prestatie van je spelers hoger waren dan die van hem, maar dat zijn linierating hoger was met een midere presatatie per speler
Ik denk dat niemand je vraag beantwoord omdat niemand echt begrijpt wat je precies bedoeld.
Last edited by MARKLUIJTEN on Mon Dec 18, 2006 6:36 pm, edited 1 time in total.
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2
stel dat je in de aanval je 3 aanvallers 3 bp's halen. bv. allemaal 65 (om het makkelijk te houden )
en je tegenstrever heeft ook 3 aanvallers met ook allemaal 65 bp
als jij nu kick and rush speelt en de tegenstander lange bal, zullen jouw aanvalsratings beter zijn dan die van de tegenstander.
kick and rush verbeterd alleen de aanval (en benadeelt de verdediging en het middenveld)
bij lange bal wordt de aanval ook verbeterd, maar in mindere mate dan bij kick and rush. wel zal bij lange bal ook de verdediging een iets hogere rating halen. en ook hier wordt het middenveld benadeelt
el stino wrote:stel dat je in de aanval je 3 aanvallers 3 bp's halen. bv. allemaal 65 (om het makkelijk te houden )
als jij nu kick and rush speelt en de tegenstander lange bal, zullen jouw aanvalsratings beter zijn dan die van de tegenstander.
kick and rush verbeterd alleen de aanval (en benadeelt de verdediging en het middenveld)
bij lange bal wordt de aanval ook verbeterd, maar in mindere mate dan bij kick and rush. wel zal bij lange bal ook de verdediging een iets hogere rating halen. en ook hier wordt het middenveld benadeelt
hoop dat je het snapt
maar kan het niet gelijk zijn d.m.v. de agressie + thuisvoordeel?
el stino wrote:stel dat je in de aanval je 3 aanvallers 3 bp's halen. bv. allemaal 65 (om het makkelijk te houden )
hoop dat je het snapt
maar kan het niet gelijk zijn d.m.v. de agressie + thuisvoordeel?
Dark Tiger wrote:Zijn alle opstellingen gelijkwaardig?
Is 4-4-2 evenwaardig aan 3-4-3 en 5-4-1 bijvoorbeeld?
Stel nu dat elke speler 74 BP zou halen en dat je dezelfde agressie speelt. Dan zal 4-5-1 altijd het beste halen. Heb al genoeg partijen gezien waar de tegenstander 50 BP meer haald en toch maar een draw krijgt omdat zijn tegenstander 4-5-1 speelt.
Nog maar net een straf vb gezien 5-3-2 tegen 3-4-3 (resultaat draw)
3-4-3 haalt 52 BP meer en toch heeft hij maar 2 linieratings meer dan degene die 5-3-2 speelt.
Denk dat het hiermee wel bewezen zekers is wat de beste opstelling is
Last edited by rpg_gamer on Tue Dec 19, 2006 5:20 pm, edited 1 time in total.
Stel nu dat elke speler 74 BP zou halen en dat je dezelfde agressie speelt. Dan zal 4-5-1 altijd het beste halen. Heb al genoeg partijen gezien waar de tegenstander 50 BP meer haald en toch maar een draw krijgt omdat zijn tegenstander 4-5-1 speelt.
Nog maar net een straf vb gezien 4-5-1 tegen 3-4-3 (resultaat draw)
3-4-3 haalt 52 BP meer en toch heeft hij maar 2 linieratings meer dan degene die 4-5-1 speelt.
Hmm en andere invloeden zoals Teamspirit en Agressie?
Nog maar net een straf vb gezien 4-5-1 tegen 3-4-3 (resultaat draw)
3-4-3 haalt 52 BP meer en toch heeft hij maar 2 linieratings meer dan degene die 4-5-1 speelt.
Hmm en andere invloeden zoals Teamspirit en Agressie?
Volgens mij heb je idd minder kans om te verliezen met die 4-5-1 maar heb je ook minder kans om te winnen met slechts 1 aanvaller. Meer kans op gelijkspel dus. Het is maar een gedacht.
yockr wrote:Volgens mij heb je idd minder kans om te verliezen met die 4-5-1 maar heb je ook minder kans om te winnen met slechts 1 aanvaller. Meer kans op gelijkspel dus. Het is maar een gedacht.
yockr wrote:Volgens mij heb je idd minder kans om te verliezen met die 4-5-1 maar heb je ook minder kans om te winnen met slechts 1 aanvaller. Meer kans op gelijkspel dus. Het is maar een gedacht.
Bekijk westel eens
die speelt toch 5-3-2 of ist ij verandert?
Manager van themissions
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
Bekijk westel eens
die speelt toch 5-3-2 of ist ij verandert?
Idd heb me vergist het moest 5-3-2 zijn Tis omdat ik vandaag 4-5-1 speelde dat ik me vergiste.