van 10K --> 150K
Wat zie ik: Het bestuur vindt het niet nodig ons vorig bod zo sterk te verhogen.

Is 'n veiligheid, mr wel stom bij zo lage bedragen, blijven ze er maar overbieden..
Moderator: Moderator
normaal zouden alle opstellingen evenwaardig moeten zijn, misschien zou je de wedstrijd even kunnen posten?rpg_gamer wrote:...Dark Tiger wrote:Zijn alle opstellingen gelijkwaardig?
Is 4-4-2 evenwaardig aan 3-4-3 en 5-4-1 bijvoorbeeld?
Denk dat het hiermee wel bewezen zekers is wat de beste opstelling is
bied gwn 10 K -> 12 K -> 15 KThe Viper wrote:vandaag wou ik 'n bod uitbrengen op een speler:
van 10K --> 150K
Wat zie ik: Het bestuur vindt het niet nodig ons vorig bod zo sterk te verhogen.![]()
Is 'n veiligheid, mr wel stom bij zo lage bedragen, blijven ze er maar overbieden..
Zal morgen eens zoeken. Vandaag is het relaxdag en dus geen zin om te zoekenwannesvdh wrote:normaal zouden alle opstellingen evenwaardig moeten zijn, misschien zou je de wedstrijd even kunnen posten?rpg_gamer wrote:...Dark Tiger wrote:Zijn alle opstellingen gelijkwaardig?
Is 4-4-2 evenwaardig aan 3-4-3 en 5-4-1 bijvoorbeeld?
Denk dat het hiermee wel bewezen zekers is wat de beste opstelling is
als er een significant verschil is moet je dat tegen Sjarel zeggen want dat zou niet mogen
hoogste biederrpg_gamer wrote:Als je een speler laat staan op een tf lijst en hij wordt automatsich verkocht. Gaat hij dan altijd naar de hoogste bieder of gaat hij dan naar de bieder met die het beste contract aan hem geeft