Volgende week kan ik bijna niet inloggen en daardoor kan ik wel eens een paar punten verliezen...
Divisie G
Moderator: Moderator
-
drankduivel
- Team Board Member
Mooi, kan een zeer mooi spelertje worden...drankduivel wrote:8ste plaats
een paar belangerijke wedstrijden verloren door blessures enz
maar ik ben er terug![]()
een nieuwe rf 500.000 €
nog niet alles voltraint en toch al 75 % bij 100 % moraal
dus hopen dat hij goed uitgroeid![]()
vandaag 4 - 2 winst gehad
en meteen al 3 goals van mij nieuwe aanwinst
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
-
drankduivel
- Team Board Member
Jullie zitten allebei nog in de VrB heb ik gezien. Gaat daar wel spannend worden. De 8 teams die er nu nog inzitten zijn echt wel aan elkaar gewaagd. Ik zou niet kunnen voorspellen wie er gaat winnen. In ieder geval een stuk spannender dan mijn competitie waar het nu wel duidelijk is dat ik normaal gezien gewoon alle wedstrijden ga winnen. Gaat wel een leuke streak worden.

-
maxim.vanmeerhaeghe
Inderdaad, gaat nog een spannend cupje worden. Ik zou ook echt niet kunnen voorspellen wie er gaat winnen.pappaert wrote:Jullie zitten allebei nog in de VrB heb ik gezien. Gaat daar wel spannend worden. De 8 teams die er nu nog inzitten zijn echt wel aan elkaar gewaagd. Ik zou niet kunnen voorspellen wie er gaat winnen. In ieder geval een stuk spannender dan mijn competitie waar het nu wel duidelijk is dat ik normaal gezien gewoon alle wedstrijden ga winnen. Gaat wel een leuke streak worden.
Ik moet maandag in de competitie tegen de mede-eerste spelen. De derde staat op 6 punten achterstand en heb wij allebei al tegen gewonnen. Het zal dus tussen ons tweetjes worden, wel spannend want de beste linieratings liggen heeeeel dicht bij elkaar van de laatste matchen (beiden tussen 103-110). Voordeel:De scheids heeft een lage agressie dus kan ik op een paar plaatsen mijn beste spelers opstellen die toch enkele puntjes beter presteren dan de b-speler. Nadeel: ik ga na vandaag niet meer kunnen inloggen tot WOENSDAG
See you in the cup, (allebei want dat betekent dat ik in de finale opnieuw tegen pappaert mag spelen want je zat in zelfde poule, hihi)
dino_001
Season 31: D.10 (to build up new team)
-
drankduivel
- Team Board Member
-
drankduivel
- Team Board Member
-
maxim.vanmeerhaeghe