De meeste mensen hier hebben al moeite met het Nederlands, dus het lijkt me niet echt zinvol om dat te gaan gebruiken en daarintegen niet eens realisreerbaar.**Défut wrote: Zou het kunnen proberenMaar ik dacht voor die mensen dus, die VWO doen.
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
hahahaharpg_gamer wrote:MARKLUIJTEN wrote:De meeste mensen hier hebben al moeite met het Nederlands, dus het lijkt me niet echt zinvol om dat te gaan gebruiken en daarintegen niet eens realisreerbaar.**Défut wrote: Zou het kunnen proberenMaar ik dacht voor die mensen dus, die VWO doen.
Idd

Ik zou het wel leuk vinden niet te lang, maar in een paar weekjes soccer project in het latijn lijkt mij leuk.thomas_indahouse wrote:lol SP in het latijn vertalen?**Défutt** wrote:Maar er staat altijd bij zijn account heb je vragen stel die dan op het forum. En om hier nou een nieuw topic over te maken... Zou het misschien mogelijk zijn om de site in het Latijn te vertalen? Lijkt me wel leuk. Ik zou wel willen meehelpen (2VWO, dus heb wel hulp nodig dan...) Vrijwilligers?
niemand zou het willen gebruiken dan
wat een stomme taal haha :p
Er komen nog woorden bij. De taal word nog gebruikt in de katholieke kerk, waar het de officele voertaal is en de kerk maakt dus ook nog nieuwe woorden. Dit zijn uiteraad wel woorden die ze vroeger niet gebruikte.rpg_gamer wrote:Goede opmerking maar denk zoals in alle talen dat daar ook gewoon woorden bijkomen. Alhoelwel het zou kunnen hoor want ze zeggen dat het een dodentaal is. Hm ken niks van latijn. Iemand dat het weet of daar ook nieuwe woorden bijkomenbats1903 wrote:Zou dat lukken in het latijn? Ik kan me voorstellen dat er voor een heleboel modere woorden helemaal geen latijnse vertaling is. Ik zou wel eens willen weten wat latijn is voor lichtmast of score bord of reclame panelen om er zo maar een paar te noemen. Ook met typische voetbal uitdrukkingen die in de wedstrijd verslagen voorkomen ga je het nogal moeilijk krijgen denk ik.
-
Als je jeugcoördinator 100% is, zullen alleen de beste jeugdspelers in je team geraken. Anders zal hij ook slechte spelers doorlaten.steveske wrote:en wat moet hij dan doen?Kan ik een goede krijgen bv
Het niveau van je jeugdcentrum bepaalt alleen hoe snel je een nieuwe jeugdspeler krijgt. (om de 60, 30 of 20 dagen)
-
-
Re: stadion
high tech videowall..Goth wrote:wat is de top voor het scorebord?

The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Maar als je dan een jeugdcoordinator van 0 heb, krijg je dus elke 20, 30 of 60 dagen een nieuwe jeugdspeler (die niet gewijgerd word.)Sybke wrote:Als je jeugcoördinator 100% is, zullen alleen de beste jeugdspelers in je team geraken. Anders zal hij ook slechte spelers doorlaten.steveske wrote:en wat moet hij dan doen?Kan ik een goede krijgen bv
Het niveau van je jeugdcentrum bepaalt alleen hoe snel je een nieuwe jeugdspeler krijgt. (om de 60, 30 of 20 dagen)