gaan kijkt tons onder uw boomFish wrote:Ik wil kado'tjesyockr wrote:lol, dat wordt niet gedaan hoorFish wrote:Krijgen we geen cado'tje voor kerstmis? Zoals iedere manager 500k ofzo?

Moderator: Moderator
je speelt altijd 40 of 45 agressie dat is denk ik niet genoeg om 120 lineratings te halensjoerd wrote:Mijn A-team bevat spelers die normaal allen boven de 61 / 62 presteren. Daarin zijn een paar uitschieters van 69/2 van 65/64 etc. Ik heb geen tactiek omdat mijn gehele ploeg ongeveer evenveel presteert. Verder heb ik stijl 55%.
Ik verwacht hierbij zeker 120 linierating te halen. Vaak is het echter maar 115/116. Ik snap niet hoe en zeker niet waarom!?
Kan iemand een kijkje nemen bij SVV? En dan wat tips geven?!
maja wa is de volgorde, kan da lijk nergens vindensilverblast wrote:high tech videowall..Goth wrote:wat is de top voor het scorebord?
Ja, bedanktreal wrote:je speelt altijd 40 of 45 agressie dat is denk ik niet genoeg om 120 lineratings te halensjoerd wrote:Mijn A-team bevat spelers die normaal allen boven de 61 / 62 presteren. Daarin zijn een paar uitschieters van 69/2 van 65/64 etc. Ik heb geen tactiek omdat mijn gehele ploeg ongeveer evenveel presteert. Verder heb ik stijl 55%.
Ik verwacht hierbij zeker 120 linierating te halen. Vaak is het echter maar 115/116. Ik snap niet hoe en zeker niet waarom!?
bv je hebt een scheids van 40 % mag je toch al zkr 80 agressie gaan spelen dan zullen je lineratings veel meer stijgen
maar het kan ook zijn gelijk BV vannacht dat je een scheids van 97 agressie hebt als je dan 97 % + 45 % agressie optelt heb je 142 agressie in totaal en dan zal je wss rode kaarten pakken en dan dalen je lineratings ook weer
de meeste managers doen de agressieregel zo 200 - agressie scheids - agressie agressievste spelermaar ik doe het anders ik heb redelijke B spelers en ga gwn nooit over de limiet van 125 dus als de scheids bij mij BV 55 agressie heeft speel ik 70 agressie
![]()
heb ik je een beetje geholpen
ja dan zal je wss meer agressie hebben gespeeldsjoerd wrote:Ja, bedanktreal wrote:je speelt altijd 40 of 45 agressie dat is denk ik niet genoeg om 120 lineratings te halensjoerd wrote:Mijn A-team bevat spelers die normaal allen boven de 61 / 62 presteren. Daarin zijn een paar uitschieters van 69/2 van 65/64 etc. Ik heb geen tactiek omdat mijn gehele ploeg ongeveer evenveel presteert. Verder heb ik stijl 55%.
bv je hebt een scheids van 40 % mag je toch al zkr 80 agressie gaan spelen dan zullen je lineratings veel meer stijgen
maar het kan ook zijn gelijk BV vannacht dat je een scheids van 97 agressie hebt als je dan 97 % + 45 % agressie optelt heb je 142 agressie in totaal en dan zal je wss rode kaarten pakken en dan dalen je lineratings ook weer
de meeste managers doen de agressieregel zo 200 - agressie scheids - agressie agressievste spelermaar ik doe het anders ik heb redelijke B spelers en ga gwn nooit over de limiet van 125 dus als de scheids bij mij BV 55 agressie heeft speel ik 70 agressie
![]()
heb ik je een beetje geholpen!
Maar ik vind het raar, want ik heb toch (vorig seizoen) met mindere spelers al 122 linierating meerdere keren gehaald!
ik heb eerlijk gezegd nog nooit zo iets dergelijks opgemerkt. Het kán natuurlijk, maar volgens mij is het eerder toeval of dat men probeert om dingen te zien.MARKLUIJTEN wrote:Ik weet wel dat de mensen die 4-3-3 spelen vaak verliezen bij een gelijke of als ze net een iets hogere rating hebben. Dit wel als ze tegen een 3-4-3 spelen. Bij een 3-4-3 opstelling heb je volgens mij meer kans om te winnen met een zelfde rating, en met een net iest hogere rating win je bijna altijd.armstech wrote:Volgens mij maakt het helemaal niet uit welke formatie je speelt, en dus wat de specifieke %en zijn van de onderlinge linies. Volgens mij is enkel het totaal van de linies belangrijk. Kijk bv naar Sjarel zijn ploeg, en vooral het aantal doelpunten voor en tegen. Hij scoort (bijna) het meest in de A divisie, met wss de slechtste aanvalsrating van allemaal. En nog opvallender; hij krijgt er evenveel binnen als de gemiddelde A-er, terwijl het verschil tussen zijn verdedigings linie en de andere hun aanvalslinie soms wel 40% bedraagd. Niet erg logisch dus. Ook heb ik vaak hetzelfde gezien bij mijn broer, maar ga nu niet al die vb typen.Tits wrote:Nog een vraagje...
3-4-3 of 4-3-3, maakt het wat verschil? Bedoel bij hattrick is middenveld erg belangrijk...iedereen geeft er altijd een vaag antwoord over, want de meeste hebben toch een voorkeur...
Als je tegen een procentueel goed middenveld 4-3-3 speel kan je dan winnen als je middenveld dus de zwakste schakel is?
Dus om op je vraag te antwoorden; stel gewoon die opstelling op waarbij de som van de prestaties het hoogst ligt -volgens mij dan-
Ik denk dat zoiets ook eerder toeval is.armstech wrote:ik heb eerlijk gezegd nog nooit zo iets dergelijks opgemerkt. Het kán natuurlijk, maar volgens mij is het eerder toeval of dat men probeert om dingen te zien.
en waar kunt ge da ergens zien ??rpg_gamer wrote:Verdediging/mindenveld/aanval die procenten dat zijn uw linieratingsSV-boer wrote:voor de nieuwere spelers :
lineratings ???
en wat bedoelen jullie met A-ploeg en B-ploeg ( en C-ploeg) ?
A ploeg = beste 11 (normaal gezien)
B ploeg = 12-23
C ploeg = de rest
Lol, je hebt het spelletje al beter door dan een paar anderen die hier al langer zitten.Sybke wrote:Ik denk dat zoiets ook eerder toeval is.
Tenzij je natuurlijk bij 4-3-3 4 "slechtere" verdedigers opstelt en "betere" spelers op andere posities, dan is je verdediging zwakker en kan de tegenstander meer goals maken. Als je bij 3-4-3 3 goeie verdedigers kan opstellen, zul je wel minder tegengoals krijgen.
Volgens mij doet de opstelling er niets toe, maar de prestatie van de spelers die je opstelt. Volgens mij kies je je formatie het best naar gelang hoeveel spelers je per linie hebt.
vb.: als je veel verdedigers heb, ga je best voor 4-3-3 of 5-3-2 ofzo...
Begin eens met uw inkomprijzen op te trekken. Je hebt 19000 achterban voor een stadion van 6000 plaatsen. Je kan makkelijk 20 euro vragen voor een competitiematch... Volgens SPMT staan er nu elke match 12000 toeschouwers te vechten voor tickets.Geronimo wrote:Wel ik heb eigenlijk een domme vraag.
Sinds ik van G-F ben gekomen, wordt het precies moeilijker en moeilijker om winst te maken. Ok voor de ploegen in A-B is het verkopen van eenderwelke speler wel een serieus prijsje waard. Maar zoals ik nu in E, mijn beste spelers heb ik broodnodig. Hoe maak je nu fatsoenlijke winst ?
Want ok spelers verkopen (doe ik al maar zal me ook weer niet bijster rijk maken)
Reclameborden (mja max 300.000 en wie weet hoelang ze dan moeten staan)
Opbrengst Tickets: min de lonen en de rest blijft er een 60.000 ofzo over
Moet je me eens tegoei uitleggen waar ik het geld dan wel kan vinden. Want als je de tl afschuimt met een miljoen ben je nergens meer...
Als iemand tijd eeft om et eens uit te pluizen en je wilt men team wel eens bekijken fzo. Men managernaam is Geronimo, team = Global Army