Nieuwendam wrote:Ik mag thuis tegen Beringen United, de huidige nummer 5 uit B.2 ...
0-2 verloren! Jammer, want ik had wel willen zien hoe ver ik zou zijn gekomen met mijn 2e team. Bij deze wedstrijd had ik ook nog 2 jonkies opgesteld omdat ik ervan uit ging dat ik zou verliezen. Als ik die jonkies had vervangen door de 2 spelers die gewoonlijk spelen dan had ik nog wel willen zien wat er had kunnen gebeuren.
volgende eingelijk nog is een H-er, wordt iets voor C team. A team tot hier toe nog niet gespeeld, en maar 1 keer B team. Bij gevolg nog bijna geen enkele gele kaard voor mijn beste 22 spelers
1-0 winst met een mengeling van A en B tegen Mindelo FC , een ploeg uit B1.
Ging mij laten uitschakelen met jeugd , maar donderdag speel ik tegen de laatste , ik heb 12 punten voorsprong op de tweede plaats en vrijdag geen match , dus heb toch maar een poging ondernomen. Volgende ronde tegen F-ploeg.
Ik ga niet voor een bepaalde ronde , maar zolang het mijn andere doelen niet verstoort blijf ik verderbekeren.
Met 5 - 1 Gewonnen van G'er, volgende wedstrijd tegen The Internationals jawel hoor een oude en nog steeds bekende van hier opt forum. Hij zit nu in F zal wel een mooie match worden.
Nog steeds in de running voor de Beker.
Voor een G - team vind ik dit al een hele prestatie. Volgende wedstrijd tegen een F-er. Is te doen, maar spijtig dat sommige spelers een lage moraal hebben.
kzit er bygod ook nog in
heb gisteren niet op pc gekunnen en daarom heeft vandaag mn A-team 4 wedstryden na elkaar gespeeld
dus morgen met A en B team in beker
hopelyk graak ik er nog door