Divisie G
Moderator: Moderator
Heyhey,
In het topic over vriendschappelijke bekers en wedstrijden kunnen jullie zien dat ik een G-cup heb opgestart. Ik hoor immers niets meer van die G+H-cup. Om zeker te zijn dat die makkelijk volgeraakt heb ik al een rechtstreekse uitnodiging gestuurd naar alle Belgische managers van G1 tot G140. Ik heb dat in de H ook eens zo gedaan en toen raakte die beker rap vol. Maar ik wou ik er toch zeker zoveel mogelijk van jullie bij, vandaar dus dit berichtje. Laat dus gerust iets na bij vriendschappelijke bekers en wedstrijden.
In het topic over vriendschappelijke bekers en wedstrijden kunnen jullie zien dat ik een G-cup heb opgestart. Ik hoor immers niets meer van die G+H-cup. Om zeker te zijn dat die makkelijk volgeraakt heb ik al een rechtstreekse uitnodiging gestuurd naar alle Belgische managers van G1 tot G140. Ik heb dat in de H ook eens zo gedaan en toen raakte die beker rap vol. Maar ik wou ik er toch zeker zoveel mogelijk van jullie bij, vandaar dus dit berichtje. Laat dus gerust iets na bij vriendschappelijke bekers en wedstrijden.

yeah 1-3 gewonnen
(miss iemand een spits te koop? ==>http://forum.soccerproject.com/viewtopic.php?t=69413)
(miss iemand een spits te koop? ==>http://forum.soccerproject.com/viewtopic.php?t=69413)
-
- Team Board Member
Ik ben een week niet meer in SP en op het forum geweest en heb gezien dat ik gelijk heb gespeeld tegen de derde. Hierdoor sta ik nog steeds aan leiding maar nadert tweede tot op één puntje. Dit was mijn eerste gelijkspel sinds de start van de competitie en dat is wel balen hoor. Hierdoor zal ik afwachten zijn tot en met de wedstrijd tegen de tweede, ergens einde van het seizoen die zal uitwijzen wie kampioen zal worden. Ik vind dit echt balen want had ik vorige week op SP gekunnen zat er zeker meer in dan dat gelijkspel.
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
-
- Team Board Member
-
- Team Board Member
Vandaag gewonnen met 2-6. Nog steeds aan leiding met 1 puntje voorsprong op 2de en 6 punten op derde. Ik moet nog tegen tweede en tweede en derde moeten ook nog tegen elkaar. Het zal spannend blijven alhoewel het al heel mis moet lopen om nog me nog 6 punten te verliezen en zodoende niet door te stoten naar F.
Season 31: D.10 (to build up new team)
-
- Team Board Member