Divisie B
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
lobert wrote:En dit seizoen een 2e plaatsJOY wrote: twee seizoenen na elkaar derde plaatsAchter mij
tja da waren nog al eens uitspraken hélobert wrote:Mijn doelstelling : Kampioen worden met 90 punten![]()
:
de tijden zijn veranderd
nu spreken ze van een gewonnen punt bij een thuiswedstrijd

...

Deze week een 8/12 gehaald op zich niet slecht, maar ik had toch liever gewonnen vandaag, weer niet aangedurfd om wat agressiever te spelen.
En dan heeft unirea Iasi ook nog eens de random mee waardoor ze winnen tegen Wageningen. Als ze verloren had ik 4 punten voor op de 10de plaats , nu slechts 1 puntje.
En dan heeft unirea Iasi ook nog eens de random mee waardoor ze winnen tegen Wageningen. Als ze verloren had ik 4 punten voor op de 10de plaats , nu slechts 1 puntje.
LOLJOY wrote:lobert wrote:En dit seizoen een 2e plaatsJOY wrote: twee seizoenen na elkaar derde plaatsAchter mij
tja da waren nog al eens uitspraken hélobert wrote:Mijn doelstelling : Kampioen worden met 90 punten![]()
:
de tijden zijn veranderd
nu spreken ze van een gewonnen punt bij een thuiswedstrijd
...graptje hé
![]()
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
-
Inderdaad balenracingboj wrote: En dan heeft unirea Iasi ook nog eens de random mee waardoor ze winnen tegen Wageningen. Als ze verloren had ik 4 punten voor op de 10de plaats , nu slechts 1 puntje.

Ik heb wat minder agressief gespeeld dan normaal, doordat zijn TS maar op 80 stond.
Ondanks een minder agressieve speelwijze pak ik nog een rode kaart

Ondanks die rode kaart zijn mijn linieratings 1 punt hoger dan de zijne

Ondanks de hogere linieratings verlies ik

Verpest toch een beetje deze week voor mij, ik had net de hoop en de tweede plek weer teurg, en dat dit.
Ik ga vanaf nu waar ik dat verantwoord vind de 100%-ervaring spelers rust geven, wat me ongetwijfeld een paar punten gaat kosten. Ik roer me ook lichtjes op de transfermarkt, ook dat kan me wat gaan kosten.
Toch krijgt zoals altijd niemand wat cadeau van me, ondanks dat blijf ik voor de 3e plek gaan

FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
-
- Team President
-
B Divisie Cup
in de 7de ronde schakelt FC Vesalius de 1ste uit C 8
Verbroedering Robbeke 4de in B1 uit
met opmerkelijke prestaties 46-46-49 of een totaal van 141%
eindstand 3-2 ,
het winnende doelpunt werd op de 90ste minuut gescoort
De Pinkies 2de in C 3 gaan ook een ronde verder
zij wonnen met 2-1 tegen de leider uit C 1 , SCS ,
zij waren ook 1% beter in linieratings
de 2de uit C4 Decoboys verloor 1-0 tegen GodheideVV uit B2
Lion Team (4é- B3) had strafschoppen nodig om een ronde verder te geraken ,
tegen de 7de uit C4 OPA FC was het 3-3 na 90 minuten
strafschoppen 5-6
Ook de leider uit B3 KV JOY had strafschoppen nodig om voorbij
reeksgenoot Leeds United te komen
de 5% betere linieratings was niet genoeg om te winnen
3-3 na 90 minuten..............13-14 in strafschoppen
in de 7de ronde schakelt FC Vesalius de 1ste uit C 8
Verbroedering Robbeke 4de in B1 uit
met opmerkelijke prestaties 46-46-49 of een totaal van 141%
eindstand 3-2 ,
het winnende doelpunt werd op de 90ste minuut gescoort
De Pinkies 2de in C 3 gaan ook een ronde verder
zij wonnen met 2-1 tegen de leider uit C 1 , SCS ,
zij waren ook 1% beter in linieratings
de 2de uit C4 Decoboys verloor 1-0 tegen GodheideVV uit B2
Lion Team (4é- B3) had strafschoppen nodig om een ronde verder te geraken ,
tegen de 7de uit C4 OPA FC was het 3-3 na 90 minuten
strafschoppen 5-6
Ook de leider uit B3 KV JOY had strafschoppen nodig om voorbij
reeksgenoot Leeds United te komen
de 5% betere linieratings was niet genoeg om te winnen

3-3 na 90 minuten..............13-14 in strafschoppen

Inderdaad, ik denk er serieus over na om dit seizoen voor het behoud te zorgen en dan volgend seizoen al mijn spelers te verkopen.
Ik kan er ieder seizoen opnieuw wel voor zorgen dat mijn ploeg even goed blijft, maar blijkbaar is dat maar genoeg voor de middenmoot in de B-reeks en daar heb ik eigenlijk ook niet veel aan.
Ik denk dat ik best een stap achteruit kan gaan om vervolgens twee stappen vooruit te gaan ipv te blijven stilstaan.
Vandaar dat ik wel zin heb om de uitdaging aan te gaan een totaal nieuw team te vormen.
Ik kan er ieder seizoen opnieuw wel voor zorgen dat mijn ploeg even goed blijft, maar blijkbaar is dat maar genoeg voor de middenmoot in de B-reeks en daar heb ik eigenlijk ook niet veel aan.
Ik denk dat ik best een stap achteruit kan gaan om vervolgens twee stappen vooruit te gaan ipv te blijven stilstaan.
Vandaar dat ik wel zin heb om de uitdaging aan te gaan een totaal nieuw team te vormen.
2-9-2008
-
Daar zit ik ook aan te denken.. Maar ik wil nog 1 keer schitteren met deze spelers.. vandaar dat ik dit seizoen ook eigenlijk toch wel wil promoveren..Veg wrote:Inderdaad, ik denk er serieus over na om dit seizoen voor het behoud te zorgen en dan volgend seizoen al mijn spelers te verkopen.
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
-
Recordtransfer voor FC Wageningen
Vannacht is voor bijna 12 miljoen de jeugdige Sebastien Barka aan de selectie toegevoegd.
Dit is een record-som voor FC Wageningen, wat binnen de staf wel voor gefronste wenkbrauwen zorgde. Doordat de beide CF's echter al 28 waren, was er geen tijd om in de jeugd te investeren en moest de FC van het gebruikelijke beleid afstappen.
Sebastien zal zich in de komende twee seizoenen in de schaduw van Eduard Toma klaar kunnen stomen voor het hogere niveau.
Als gevolg hiervan is besloten de huidige reserve-spits, Cedric Strijbosch, op de transferlijst te zetten.
Deze speler uit de Wageningen-jeugd zit al vanaf seizoen 6 in onze selectie en zal dan ook node gemist worden. Hij heeft ongeveer 100 competitiewedstrijden gespeeld, waarin hij 53 keer het net wist te vinden.
Vannacht is voor bijna 12 miljoen de jeugdige Sebastien Barka aan de selectie toegevoegd.
Dit is een record-som voor FC Wageningen, wat binnen de staf wel voor gefronste wenkbrauwen zorgde. Doordat de beide CF's echter al 28 waren, was er geen tijd om in de jeugd te investeren en moest de FC van het gebruikelijke beleid afstappen.
Sebastien zal zich in de komende twee seizoenen in de schaduw van Eduard Toma klaar kunnen stomen voor het hogere niveau.
Als gevolg hiervan is besloten de huidige reserve-spits, Cedric Strijbosch, op de transferlijst te zetten.
Deze speler uit de Wageningen-jeugd zit al vanaf seizoen 6 in onze selectie en zal dan ook node gemist worden. Hij heeft ongeveer 100 competitiewedstrijden gespeeld, waarin hij 53 keer het net wist te vinden.
FC Wageningen
-
de laatste wedstrijden heb ik al gemerktlobert wrote:Dat is idd een sterke ploeg, net als de Naked Chef..
dat je niet sterker moet zijn om te winnen
zelfs al thuisploeg met spelers die allemaal boven de 66% ratings hebben
verlies je tegen een ploeg waar spelers slechts 59 en 61 % halen
en slechts drie spelers méér dan 67 halen