Divisie E
Moderator: Moderator
Na een 0-7 een 5-2 nu weer een 3-5 overwinning.
Het scoren gaat dus prima!! Onze RF staat nu dan ook alleen aan kop van onze topscorerslijst!!!
De nummer 1 heeft verrassend verloren van de nr 4, hierdoor heben wij de koppositie weer overgenomen!!
Het scoren gaat dus prima!! Onze RF staat nu dan ook alleen aan kop van onze topscorerslijst!!!
De nummer 1 heeft verrassend verloren van de nr 4, hierdoor heben wij de koppositie weer overgenomen!!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- Member of the Soccer Project Association
Ja, hier 6 beter.D-Lo wrote:Ik heb ook 2-2 gelijkgespeeld, in een thuismatch, terwijl ik toch 7 liniepunten beter was. Dus ook wel redelijk onterecht, maar ja...sjoerd wrote:2-2 gelijkgespeeld. Ik was beter dus onterecht!
Kijk, om 2 of 3 beter snap ik nog, gaat nog redelijk gelijk op, maar omdat ik dit seizoen met 5/6 slechtere linierating al best vaak heb verloren, vind ik dit wel redelijk onterecht.
Ook rot voor jou dan zeg

Niks ingesteld en na 4 wedstrijden gewonnen met 1-0.
Door een penalty.
Door een penalty.

<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
5-0 gewonnen van de nummer laatst, lekker wat spelers rust kunnen geven. Erg belangrijk.
Morgen in de beker tegen FC Jelle. Deze ploeg staat ook eerste, in E.27
deze wedstrijd is te winnen, zijn selectie is door schorsingen en blessures flink uitgedunt!
Morgen in de beker tegen FC Jelle. Deze ploeg staat ook eerste, in E.27
deze wedstrijd is te winnen, zijn selectie is door schorsingen en blessures flink uitgedunt!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
-
- Member of the Soccer Project Association
Hier ook net 117 in de linies gehaald. Wel met een TS van 32%, een C-CF, een niet helemaal maxed speler, een rode kaart in de 81e minuut en een speler met 53% moraal. Wel met 100% agressie gespeeld.sjoerd wrote:0-0 gelijkgespeeld tegen nummer 2.
Heel netjes! Linierating behaald van 117 bij TS van 83% + met 3 B-spelers.
Ik vind het zelf netjes.
Volgend jaar hopen op het kampioenschap!
Deze morgen trouwes 4-0 de boot ingegaan, mocht wel wat zwaarder zijn. ik was 34 slechter in de linies