Divisie E
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Blijkbaar 0-4 gewonnen vannacht van een Fc team.. 

Alimanzia Cebredas - *The Most Skillfull Team Of The D-Division*
BP A-team 72.18
Gemmidelde leeftijd A-team: 24.55
-
Woowarmstech wrote:Hier ook net 117 in de linies gehaald. Wel met een TS van 32%, een C-CF, een niet helemaal maxed speler, een rode kaart in de 81e minuut en een speler met 53% moraal. Wel met 100% agressie gespeeld.sjoerd wrote:0-0 gelijkgespeeld tegen nummer 2.
Heel netjes! Linierating behaald van 117 bij TS van 83% + met 3 B-spelers.
Ik vind het zelf netjes.
Volgend jaar hopen op het kampioenschap!
Deze morgen trouwes 4-0 de boot ingegaan, mocht wel wat zwaarder zijn. ik was 34 slechter in de linies. Had gewoon de 11 spelers met de hoogste fitheid op het veld gestuurd, ongeacht positie, leeftijd, moraal en prestatie, en het was er aan te zien. Spijtig genoeg sta ik nu nog altijd 2e in de competitie, nog 1 match verliezen en ik kom uit de promotieplaatsen, op een veilige plaats terecht

Linierating zal dan rond 130/135 zijn met alles goed (TS 100%, spelers uitgetraind, A-CF, ...) ?
-
het meeste da ik zeker weet was ergens 42-42-44 in de linies, dus 128. Maar toen ik in G zat, en een beter team had (alleen qua prestatie dan, niet qua leeftijd) heb ik ooit al eens meer dan 130 in de linies gehaald denk ik. Ben toen datzelfde seizoen tot in de 8e ronde van de beker geraakt.sjoerd wrote:Woowarmstech wrote:Hier ook net 117 in de linies gehaald. Wel met een TS van 32%, een C-CF, een niet helemaal maxed speler, een rode kaart in de 81e minuut en een speler met 53% moraal. Wel met 100% agressie gespeeld.sjoerd wrote:0-0 gelijkgespeeld tegen nummer 2.
Heel netjes! Linierating behaald van 117 bij TS van 83% + met 3 B-spelers.
Ik vind het zelf netjes.
Volgend jaar hopen op het kampioenschap!
Deze morgen trouwes 4-0 de boot ingegaan, mocht wel wat zwaarder zijn. ik was 34 slechter in de linies. Had gewoon de 11 spelers met de hoogste fitheid op het veld gestuurd, ongeacht positie, leeftijd, moraal en prestatie, en het was er aan te zien. Spijtig genoeg sta ik nu nog altijd 2e in de competitie, nog 1 match verliezen en ik kom uit de promotieplaatsen, op een veilige plaats terecht
![]()
!
Linierating zal dan rond 130/135 zijn met alles goed (TS 100%, spelers uitgetraind, A-CF, ...) ?
En in het book of records willen ze dat niet opnemen, daat staat een G-er die tot ronde 10 is geraakt maar wel geband is voor cheaten

-
Waar kunt ge SP-book of records vinden?
Alimanzia Cebredas - *The Most Skillfull Team Of The D-Division*
BP A-team 72.18
Gemmidelde leeftijd A-team: 24.55
-
hier; http://www.freewebs.com/buffalolo/loreback wrote:Waar kunt ge SP-book of records vinden?
1-2 gewonnen van de nr 4. Nr 2 heeft verloren van de nr 3, dus ik doe erg goede zaken!!
Promotie is eigenlijk niet meer te missen! Voor de tweede keer naar D, kijken of we het nu iets langer kunnen volhouden!!
Promotie is eigenlijk niet meer te missen! Voor de tweede keer naar D, kijken of we het nu iets langer kunnen volhouden!!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!