die match win ik gewoon, als ik niet te veel blessures heb.JOY wrote:ik hoop voor jou dat de laatste wedstrijd niet beslissend zal wordentomazz wrote:
ik ga nog proberen 2e te worden, zou graag nog eens jaartje A-reeks proberen. Ik sta nu op 8 punten, en als er enkele ploegen hun plaats willen afstaan des te beter
Divisie B
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
tomazz wrote:die match win ik gewoon, als ik niet te veel blessures heb.JOY wrote:ik hoop voor jou dat de laatste wedstrijd niet beslissend zal wordentomazz wrote:
ik ga nog proberen 2e te worden, zou graag nog eens jaartje A-reeks proberen. Ik sta nu op 8 punten, en als er enkele ploegen hun plaats willen afstaan des te beter
HOOhooooo,

Ik gun het jouw allessinds al meer dan Maccbi Natanya, liever een bekendere ploeg die nog eens kan doorstoten dan een nieuw onbekend team dat ons even voor aap zet.tomazz wrote:ik ga nog proberen 2e te worden, zou graag nog eens jaartje A-reeks proberen. Ik sta nu op 8 punten, en als er enkele ploegen hun plaats willen afstaan des te beterVeg wrote:3% betere linieratings en gewonnen tegen desportivo de malagueira. Ik was er op voorhand niet echt gerust in maar het is toch nog goed afgelopen. Ik zie Maccbi natanya zijn promotie nog verspelen, want zijn voorsprong is nu nog maar 6 punten en hij is niet meer zo goed bezig.
Dit seizoen heeft hij al wel veel transfers doorgevoerd, hij zit jongere spelers te verkopen en oudere spelers aan te kopen die beter zijn. Iemand denkt dat hij naar de A-reeks gaat, aan ons om het te verhinderen.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
-
als morgen alles verloopt zoals het zou moetentomazz wrote:
dan kom je waarschijnlijk drie punten dichter

als je zelf wint natuurlijk

best dat ik nooit gezegd heb dat ik naar A zou gaanVeg wrote: Iemand denkt dat hij naar de A-reeks gaat, aan ons om het te verhinderen.
mijn ambities waren de top 3
een derde keer derde plaats

maar zoals het er nu voorstaat
zal ik maar doorgaan zeker
-
- Team President
Uw spelers voor niets gespaard.racingboj wrote:Ja, mijn beste spelers zijn al oud en heb ik laten rusten, zo zijn ze inzetbaar tegen Beringen United, nu beschik ik over mijn beste ploeg , volledig fit en 100% of 99% moraal om tegen hem aan te treden.sanex wrote:De 5-4-1 verraste me wel maar ik speel al de hele terugronde niet meer voluit
Het is ook eens iets anders dan altijd een 3-4-3 te spelen. En sw's zijn ook nog eens goedkoop.

Ja eigenlijk welDark Tiger wrote:Uw spelers voor niets gespaard.racingboj wrote:Ja, mijn beste spelers zijn al oud en heb ik laten rusten, zo zijn ze inzetbaar tegen Beringen United, nu beschik ik over mijn beste ploeg , volledig fit en 100% of 99% moraal om tegen hem aan te treden.sanex wrote:De 5-4-1 verraste me wel maar ik speel al de hele terugronde niet meer voluit
Het is ook eens iets anders dan altijd een 3-4-3 te spelen. En sw's zijn ook nog eens goedkoop.

Neemt niet weg dat de ratings goed waren voor mijn ploegje.
Het enige nadeel is dat ik nu 5 geschorsten heb voor morgen en moet fantaseren om een iets of wat degelijke ploeg op het plein op te stellen. Nu ja het is tegen Diepenbeek, een ploeg waar ik zelfs me mijn beste opstellingnog niet eens zou tegen kunnen winnen

Gaat ge u eigenlijk laten afzakken naar C, omdan terug te keren. Of snel uw Ts omhoog halen en toch nog voor het behoud te spelen ?
Het zou jammer zijn om met zo'n goede ploeg in C uit te komen.
Ahzo nu komt de aap uit de mouw, momenteel ziet het er dus naar uit dat LensDreamTeam gaat promoveren.lobert wrote:Maccbi wil niet promoveren.. dat heeft hij aan mij al gemeld.
Het zal dus nog spannend gaan worden voor de tweede plaats

2-9-2008
-
Het wordt in ieder geval nog spannend.. dat is zekerVeg wrote:Ahzo nu komt de aap uit de mouw, momenteel ziet het er dus naar uit dat LensDreamTeam gaat promoveren.lobert wrote:Maccbi wil niet promoveren.. dat heeft hij aan mij al gemeld.
Het zal dus nog spannend gaan worden voor de tweede plaats

LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
-
'k heb het altijd gezegd dat jij de sterkste ploeg hebt
maar 'kheb toch 6 op 6 gehaald
wie niet sterk is .......
moet véél geluk hebben
straks kan ik nog een hoofdrol spelen in wie als tweede zal eindigen
hoe noemen ze weer die premies die ze betalen om niet te winnen
of om juist wel te winnen....
ahja aanmoedigingspremie of omkooppremie

das nog een optie die ze moeten invoeren
zodat ze geld kunnen storten op mijn rekening

maar 'kheb toch 6 op 6 gehaald

wie niet sterk is .......

moet véél geluk hebben

straks kan ik nog een hoofdrol spelen in wie als tweede zal eindigen

hoe noemen ze weer die premies die ze betalen om niet te winnen
of om juist wel te winnen....
ahja aanmoedigingspremie of omkooppremie

das nog een optie die ze moeten invoeren
zodat ze geld kunnen storten op mijn rekening

-
zodra dat ik je teamspirit zag zakken
kreeg ik hoop dat er iets zou lukken
geef toe , jou spelers waren beter
die rode kaart en je teamspirit hebben de uitslag bepaalt
en ja ik heb stiekem gehoopt op een 6 op 6 tegen de twee achtervolgers
maar ik ben serieus verschoten toen ik de week begon met 1 op 6
kreeg ik hoop dat er iets zou lukken
geef toe , jou spelers waren beter
die rode kaart en je teamspirit hebben de uitslag bepaalt
en ja ik heb stiekem gehoopt op een 6 op 6 tegen de twee achtervolgers
maar ik ben serieus verschoten toen ik de week begon met 1 op 6
Last edited by JOY on Thu Jan 11, 2007 9:12 pm, edited 1 time in total.