nee, iedereen doet dat anders. Doe wat je denkt dat goed is.Smurfje wrote:Als ik een speler die voltraint is een contract aan moet bieden welke verhoudingen kan ik dan het beste aanhouden tussen loon en winstpremie?
Is mede afhankelijk van het aantal wedstrijden dat je denkt te gaan winnen maar zijn daar een beetje richtlijnen voor?
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
Re: Contracten
seizoen 15 5 in H.933 (eerste seizoen. na laatste wedstrijd seizoen 14 begonnen.)
†
†
peterman wrote:nee, iedereen doet dat anders. Doe wat je denkt dat goed is.Smurfje wrote:Als ik een speler die voltraint is een contract aan moet bieden welke verhoudingen kan ik dan het beste aanhouden tussen loon en winstpremie?
Is mede afhankelijk van het aantal wedstrijden dat je denkt te gaan winnen maar zijn daar een beetje richtlijnen voor?
Ok, dank je.
Ik dacht dat er misschien tabellen voor waren die een beetje inzicht gaven. maar helaas.
Groetjes Maurice.
-
- Member of the Soccer Project Association
je kan SPMT gebruiken !Smurfje wrote:peterman wrote:nee, iedereen doet dat anders. Doe wat je denkt dat goed is.Smurfje wrote:Als ik een speler die voltraint is een contract aan moet bieden welke verhoudingen kan ik dan het beste aanhouden tussen loon en winstpremie?
Ok, dank je.
Ik dacht dat er misschien tabellen voor waren die een beetje inzicht gaven. maar helaas.
Ja weet ik maar SPMT geeft alleen aan wat het totale bedrag moet zijn van het contract maar niet in welke verhoudingen.**Défutt** wrote:je kan SPMT gebruiken !Smurfje wrote:peterman wrote: nee, iedereen doet dat anders. Doe wat je denkt dat goed is.
Ok, dank je.
Alles valt en staat natuurlijk met de vraag: Win je meer of weiniger dan 15 wedstrijden.
Als je promoveert vind ik dat echter moeilijk in te schatten.
Groetjes Maurice.
-
- Groundsman
Persoonlijk vind ik het verschil tussen G en H te verwaarlozen.doctor_beat wrote:denken jullie, dat ik met mijn ploeg, volgend jaar kan overleven in de G-592 reeks?
SP naam: krikke
SP ploegnaam: onetouchies
Ik ben vorig jaar gepromoveerd naar G en bezet nu de 2e plaats zonder versterkingen te kopen.
Ik zou me daar dus niet echt druk om maken.
Succes.
Groetjes Maurice.
ja, keepers presteren het best tussen hun 23 en 33ste. En vooral die fitheid is belangrijk. Hij zal veel beter presteren op 100 procent fitheid. en gk van 50 procent is nou ook niet weer enorm hoog.Glekke wrote:20jaar
10% fitheid
gk van 50%
zelfs zijn bp is maar 29
seizoen 15 5 in H.933 (eerste seizoen. na laatste wedstrijd seizoen 14 begonnen.)
†
†
-
- Member of the Soccer Project Association
Fitheid is hier inderdaad het grote probleem. Als je je keeper wat laat rusten en zijn fitheid is weer ond de 100% dan zal je zien dat de prestatie een stuk omhoog gaat.peterman wrote:ja, keepers presteren het best tussen hun 23 en 33ste. En vooral die fitheid is belangrijk. Hij zal veel beter presteren op 100 procent fitheid. en gk van 50 procent is nou ook niet weer enorm hoog.Glekke wrote:20jaar
10% fitheid
gk van 50%
zelfs zijn bp is maar 29

-
- Assistant Manager