Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

MARKLUIJTEN
Member of the Soccer Project Association

Post by MARKLUIJTEN »

peterman wrote:Hoeveel ervaring krijgt je speler erbij voor een vriendschappelijke wedstrijd (hoeveelste van een procent) en voor een vriendschappelijke beker en competitie en beker.

Ik kon dit nergens vinden. Alvast bedankt voor het antwoorden.
Vr 16 wedstrijden voor 1% gk
vrb 8 wedstrijden voor 1% gk
b 4 wedstrijden voor 1% gk
liga 4 wedstrijden voor 1% gk
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2

Image
peterman
Team Board Member

Post by peterman »

MARKLUIJTEN wrote:
peterman wrote:Hoeveel ervaring krijgt je speler erbij voor een vriendschappelijke wedstrijd (hoeveelste van een procent) en voor een vriendschappelijke beker en competitie en beker.

Ik kon dit nergens vinden. Alvast bedankt voor het antwoorden.
Vr 16 wedstrijden voor 1% gk
vrb 8 wedstrijden voor 1% gk
b 4 wedstrijden voor 1% gk
liga 4 wedstrijden voor 1% gk
dankjewel
seizoen 15 5 in H.933 (eerste seizoen. na laatste wedstrijd seizoen 14 begonnen.)
silverblast

Post by silverblast »

Ik kon dit nergens vinden.
Alvast bedankt voor het antwoorden.
Dan heb je niet lang gezocht, het is het allereerste puntje in de Forum Faq. :?
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
peterman
Team Board Member

Post by peterman »

silverblast wrote:

Ik kon dit nergens vinden.
Alvast bedankt voor het antwoorden.
Dan heb je niet lang gezocht, het is het allereerste puntje in de Forum Faq. :?
Volgens mij is het eerste punt teamspirit en heeft dat niks met ervaring te maken.
seizoen 15 5 in H.933 (eerste seizoen. na laatste wedstrijd seizoen 14 begonnen.)
silverblast

Post by silverblast »

peterman wrote:Volgens mij is het eerste punt teamspirit en heeft dat niks met ervaring te maken.
... :shock:
*slaat zichzelf op het hoofd*
:lol: mijn excuses
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
maxim.vanmeerhaeghe

Post by maxim.vanmeerhaeghe »

silverblast wrote:
peterman wrote:Volgens mij is het eerste punt teamspirit en heeft dat niks met ervaring te maken.
... :shock:
*slaat zichzelf op het hoofd*
:lol: mijn excuses
mag ik ook eens op je hoofd slaan :)
Tits

Post by Tits »

Enkele vraagjes:

over de Individuele order:
Is deze doorgerekend in je rating?

maw

Speler A is een CM van 80 procent en heeft geen individuele order en haalt 65 als prestatie
Speler B is een CM van 80 procent en heeft een individuele order van 4,7 op passen, haalt deze speler dan een prestatie van 69,7 als je hem instelt op passen?

Kan een Individuele order nog wijzigen?

Ander vraagje, waar ik het antwoord van ben vergete...

Mijn GK is voltraint en haalt normaal volgens SPMT een prestatie van 67,5 ... Echter op het veld is dit op dit moment slechts 64,2 als beste prestatie...zijn moraal en fitheid is 100 en is meer dan 20(22)

ben het gewoon even kwijt
Image
armstech

Post by armstech »

Tits wrote:Enkele vraagjes:

over de Individuele order:
Is deze doorgerekend in je rating?

maw

Speler A is een CM van 80 procent en heeft geen individuele order en haalt 65 als prestatie
Speler B is een CM van 80 procent en heeft een individuele order van 4,7 op passen, haalt deze speler dan een prestatie van 69,7 als je hem instelt op passen?
ja
Tits wrote: Kan een Individuele order nog wijzigen?
door skills dat 5% terugzakken in theorie wel, en ook als andere skills getraind worden, bij maxed spelers is de io altij dez
Tits wrote: Ander vraagje, waar ik het antwoord van ben vergete...

Mijn GK is voltraint en haalt normaal volgens SPMT een prestatie van 67,5 ... Echter op het veld is dit op dit moment slechts 64,2 als beste prestatie...zijn moraal en fitheid is 100 en is meer dan 20(22)

ben het gewoon even kwijt
bij GK is de beste prestatie pas vanaf 23jaar
real

Post by real »

is da normaal da kik 127000 verlies maak bij elke uitmatch :shock:
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
el stino

Post by el stino »

real wrote:is da normaal da kik 127000 verlies maak bij elke uitmatch :shock:
denk dat het bij mij ook zoiets is.
mijn lonen schommelen rond de 150.000€
dus als je dan bij een kleine tegenstander in een klein stadion speelt zal dat wel zoiets zijn :wink:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
MARKLUIJTEN

Post by MARKLUIJTEN »

real wrote:is da normaal da kik 127000 verlies maak bij elke uitmatch :shock:
Ja, ik weet niet hoeveel zitjes je hebt, maar hoe meer salaris je spelers vragen, hoe meer zitjes je zal moeten hebben om alles te kunnen bekostiggen.
Average bp A-team 71,80.

Image
real

Post by real »

ja ik heb nog een vraag ik heb nu 9 M en zou iemand eens kunnen kijken naar mn team wat ik het best zou doen stadion uitbreiden of nieuwe spelers kopen :?:
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
MARKLUIJTEN

Post by MARKLUIJTEN »

real wrote:ja ik heb nog een vraag ik heb nu 9 M en zou iemand eens kunnen kijken naar mn team wat ik het best zou doen stadion uitbreiden of nieuwe spelers kopen :?:
Ik kan nu niet kijken maar als je spelers koopt voor de handel, zou ik via spelers handelen je geld proberen te verdienen. Ik ben een van de weinigen die een stadion zonde van het geld vind. Ik zorg gewoon dat ik met mijn stadion mijn lonen kan betalen. Als je er voor kiest je stadion uit te bouwen, houd er dan rekening mee dat je per duizend zites maar 25.000 tot 30.000 per wedstrijd extra inkomsten hebt. Het is dus ongeveer 60.000 per week omdat je maar 2 x thuis speeldt. Je verdient dan maar 900.000 per seizoen. Als je een goede deal sluit met iemand over een transfer, kan je makkelijk die 900.000 winst maken bij de verkoop van je gekochte speler. En nog veel meer ook als je het goed doet. Ik zou gaan voor handelen.
Average bp A-team 71,80.

Image
Wikke
Team President

Post by Wikke »

Weet er iemand of de fitheid er bijkomt voor of na de ligamatch? Als het ervoor is zouden mijn spelers max moeten presteren zolang ze om 22u maar 86% fit zijn, en dat is niet het geval. Maar als het erna is zouden ze, vertrekkend van 100%, na de simulatie weer 100% fit moeten zijn, en dat is ook niet zo. Gaat er dan meer dan 15% fitheid weg bij een competitiematch?
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
MARKLUIJTEN

Post by MARKLUIJTEN »

Wikke wrote:Weet er iemand of de fitheid er bijkomt voor of na de ligamatch? Als het ervoor is zouden mijn spelers max moeten presteren zolang ze om 22u maar 86% fit zijn, en dat is niet het geval. Maar als het erna is zouden ze, vertrekkend van 100%, na de simulatie weer 100% fit moeten zijn, en dat is ook niet zo. Gaat er dan meer dan 15% fitheid weg bij een competitiematch?
Als je speler mee speeld, krijg hij geen fitheid bij, alleen de spelers die niet spelen.
Average bp A-team 71,80.

Image
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”