Divisie B
Moderator: Moderator
-
- Team Board Member
wil je dan liever een bende watjes in je team hebbenlobert wrote:Tegen Leeds verwacht ik toch echt winst hoor Joy. Zijn team is vrij agressief. Tegen Veg denk ik niet dat ik ga verliezen eerlijk gezegd..

en trouwens, ik heb besloten om mij niet te moeien met de degradatie en promotie strijd, zodoend dat mijn B- team (aangevuld door jongeren) de rest van het seizoen zal uitspelen. mijn seizoen is toch geslaagd, ik blijf in B dat was ook mijn doelstelling

Season 1: 2nd Div D.19
Season 2: 3th Div C.7
Season 7: 1st Div C.7
Season 8: 2nd Div B.3
Season 9: 11th Div A
Season 14: 1st Div C.8
season 17: ??? Div C.8
-
- Member of the Soccer Project Association
nee nee ik zou niet durvenlobert wrote:Joy, niet telkens m'n 'grapjes' aanhalen he..

maar had het moeten lukken
dan was het waarschijnlijk géén grapje geweest hé

tussen haakjes
die toekomstplannen .... moest je in A spelen....
is dat een grapje of niet ?lobert wrote:Als we dit weten vol te houden.. doen we volgend seizoen een greep naar het kampioenschap in A, of als dat te optimistisch is : een greep naar de beker.
anders gaan we moeten maken dat ge in B blijft hé

ik zou liever iemand zien overgaan die ook tegen degradatie zal spelen
inplaats van iemand die meteen de top ambieert

-
Okay.. thanks lolsilverblase wrote:wil je dan liever een bende watjes in je team hebbenlobert wrote:Tegen Leeds verwacht ik toch echt winst hoor Joy. Zijn team is vrij agressief. Tegen Veg denk ik niet dat ik ga verliezen eerlijk gezegd..![]()
en trouwens, ik heb besloten om mij niet te moeien met de degradatie en promotie strijd, zodoend dat mijn B- team (aangevuld door jongeren) de rest van het seizoen zal uitspelen. mijn seizoen is toch geslaagd, ik blijf in B dat was ook mijn doelstelling

LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
-
Het is een onmogelijke ambitie van mij;; en dus een beetje een grapJOY wrote:nee nee ik zou niet durvenlobert wrote:Joy, niet telkens m'n 'grapjes' aanhalen he..![]()
maar had het moeten lukken
dan was het waarschijnlijk géén grapje geweest hé
tussen haakjes
die toekomstplannen .... moest je in A spelen....is dat een grapje of niet ?lobert wrote:Als we dit weten vol te houden.. doen we volgend seizoen een greep naar het kampioenschap in A, of als dat te optimistisch is : een greep naar de beker.
anders gaan we moeten maken dat ge in B blijft hé![]()
![]()
ik zou liever iemand zien overgaan die ook tegen degradatie zal spelen
inplaats van iemand die meteen de top ambieert

LensDreamTeam
Door plotseling niet meer met je A-team te spelen moei je je juist wel in de promotiestrijd doordat je nu de titelkandidaten die je nog tegen hebt een voordeel bezorgt.silverblase wrote: en trouwens, ik heb besloten om mij niet te moeien met de degradatie en promotie strijd, zodoend dat mijn B- team (aangevuld door jongeren) de rest van het seizoen zal uitspelen.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
-
- Team Board Member
niet echt want van diegene die echt nog een kans maken ( top vijf) heb ik toch verloren. tegen u ( 1- 0), tegen Tgang ( 1- 0) alleen tegen maccbi heb ik gelijk gespeeld, maar hij wou toch niet naar A. dus geen enkele promotiekandidaat haalt er voordeel uit, want de andere hebben al drie punten tegen me gepakt in de terugrondeVeg wrote:Door plotseling niet meer met je A-team te spelen moei je je juist wel in de promotiestrijd doordat je nu de titelkandidaten die je nog tegen hebt een voordeel bezorgt.silverblase wrote: en trouwens, ik heb besloten om mij niet te moeien met de degradatie en promotie strijd, zodoend dat mijn B- team (aangevuld door jongeren) de rest van het seizoen zal uitspelen.

Last edited by silverblase on Sun Jan 21, 2007 9:00 pm, edited 1 time in total.
Season 1: 2nd Div D.19
-
- Team Board Member
-
- Team President
Proficiat aan Lobert, verdiende overwinning, prachtige ratings. En nu meer dan waarschijnlijk ook promotie.
Last edited by Veg on Mon Jan 22, 2007 7:26 am, edited 1 time in total.
2-9-2008