Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Den Uier
Member of the Soccer Project Association

Post by Den Uier »

el stino wrote:
Den Uier wrote:Wij wonnen vandaag onverwacht met 10% minder teamspirit. We staan nu op een tweede plaats en dit allemaal vanwaar we de eerste 2 weken dit seizoen op een degradatieplaats gestaan hebben ! Met een beetje geluk de laatste 2 wedstrijden hebben we promotie terug beet :wink:
ga je nu toch terug promoveren? :D
Het moet niet echt maar als het lukt is het prijzengeld en de ervaring wel weeral meegenomen ;-)
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
el stino

Post by el stino »

Den Uier wrote:
el stino wrote:
Den Uier wrote:Wij wonnen vandaag onverwacht met 10% minder teamspirit. We staan nu op een tweede plaats en dit allemaal vanwaar we de eerste 2 weken dit seizoen op een degradatieplaats gestaan hebben ! Met een beetje geluk de laatste 2 wedstrijden hebben we promotie terug beet :wink:
ga je nu toch terug promoveren? :D
Het moet niet echt maar als het lukt is het prijzengeld en de ervaring wel weeral meegenomen ;-)
ik zal voor je duimen en dan kom ik je volgend seizoen achterna :wink: :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Den Uier

Post by Den Uier »

el stino wrote:
Den Uier wrote:
el stino wrote: ga je nu toch terug promoveren? :D
ik zal voor je duimen en dan kom ik je volgend seizoen achterna :wink: :)
haha maar het zal waarschijnlijk wel niet lukken want ben al een tijdje aan transfereren en morgen vertrekken nog eens 2 spelers van me en kom ik met een TS van 77% te zitten en dan zal winst op de laatste speeldag ver weg zijn :wink:
Image

As Bari Sinds season 7 !

kendedecker
Team President

Post by kendedecker »

Kampioeneuuuuuh :lol:
Manager van Team De Decker

Wie een vr wilt spelen mag me altijd uitdagen.
Shonk

Post by Shonk »

1-2 gewonne van Real Mente en door deze overwinning op de 1ste plek belandt. De titel is nu slecht één overwinning van ons af. Dit zou de eerste titel zijn in 15 seizoenen SP.

Programma:

Fingers - Real Mente
K. Fl. Dorne - Avantul
FC Kwebbel - CVF
Ouzo - FC HECAMARA

Stand:
K. Fl. Dorne 58ptn
FC Hecamara 58ptn
Fingers 56ptn
Real Mente 55ptn
FC Kwebbel 55ptn
Ouzo 52ptn

Enkel door een overwinning kunnen we kampioen worden. Indien er een draw is, zal de promotie afhangen van de uitslag van Fingers - Real Mente.
Image Image
Benjamin

Post by Benjamin »

2-6 winst, morgen tegen Nop's Heroes in de Beker :twisted: 8) :lol: , & dan donderdag nog tegen de 15e.. Hopelijk een verrassing tegen Nop's, maar ik hoop helemaal niks natuurlijk ;)
FC Laguna > Trying to manage it !
MARKLUIJTEN

Post by MARKLUIJTEN »

Vandaag weer een overwinning met 4-1, kampioenschap is al enige tijd binnen, maar nu nog 1 punt inhalen voor de topscoorder.
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2

Image
el stino

Post by el stino »

kampioen is gekend en was ook mijn favoriet aan het begin van het seizoen.

zelf verloren we weer lekker zwaar (0-5), zodat ons doelsaldo gezakt is van +18 naar +2 op enkele wedstrijden tijd :lol:

het blijft zelfs nog extra spannend voor wie er promoveert. n°3 speelde gelijk en n°4 won zijn wedstrijd. als we willen kunnen we donderdag die 2 ploegen verstomd laten staan door zelf de promotie te pakken. :P maar dat gaan we lekker niet doen, zou te stout zijn :)

laatste wedstrijd: Gondor FC vs. Royal FC
een gelijkspel mag niet, enkel verlies zal me een 3e plaats, wrs een 4e plek opleveren.
zullen dus weer wat knutselen met onze posities en IO's om zo aan een lage rating te komen. (vandaag haalden we 89 :D )

1 Four-Eight'ers 62
2 Royal FC 57
-------------------
3 Gondor FC 57
4 FC Rockstar 57

morgen spelen we eerst nog een belangrijke wedstrijd in de ronde 9 van de SP-beker. tegenstander is sterk, maar ge gaan ervoor :twisted:
PiRLo

Post by PiRLo »

Donderdag tegen de nr 1, we hebben al een deal dat ik hem laat winnen zodat ie de titel nog kan pakken, wij eindigen dus na een knap seizoen, mooi 4e ;)
Image
el stino

Post by el stino »

ons bekeravontuur zit erop :)
net zoals vorig jaar geraakten we tot in ronde 9. deze keer verloren we terecht, 3-2
we haalden uitermate zwakke linieratings (119) omdat we 3 geschorsten hadden en we konden niet beschikken over onze beste keeper.

toch zijn we tevreden en kijken we nu uit naar onze laatste wedstrijd waar we nog eens de fans gaan moeten teleurstellen door te verliezen zodat we ons seizoen eindigen op een mooie 3e (of 4e plaats)

de aan- en verkopen kunnen beginnen :)
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

PiRLo wrote:Donderdag tegen de nr 1, we hebben al een deal dat ik hem laat winnen zodat ie de titel nog kan pakken, wij eindigen dus na een knap seizoen, mooi 4e ;)
Pirlo, je spreekt af wat je wil en je doet wat je wilt. Maar ik vind het erover dat je het dan nog gaat rondbazuinen op een forum. Zeker wanneer je de situatie in D7 nu bekijkt.
Momenteel in C.7
Celtic 85
PiRLo

Post by PiRLo »

Celtic'85 wrote:
PiRLo wrote:Donderdag tegen de nr 1, we hebben al een deal dat ik hem laat winnen zodat ie de titel nog kan pakken, wij eindigen dus na een knap seizoen, mooi 4e ;)
Pirlo, je spreekt af wat je wil en je doet wat je wilt. Maar ik vind het erover dat je het dan nog gaat rondbazuinen op een forum. Zeker wanneer je de situatie in D7 nu bekijkt.
Ik ken die kerel van 5 seizoenen geleden, toch logisch dat ik hem een gunst geef .. En daarbij, waarvoor zou ik me schamen? Het mag toch ;)
Image
Den Uier

Post by Den Uier »

Vandaag maakte het niets uit als we wonnen of verloren want de nummer 3 & 4 lieten punten liggen en wij waren altijd zeker van plaats nr 2. We speelden vandaag tegen de jeugd van fc jumptown en daardoor werd op de laatste speeldag onze CF topschutter van de divisie.

We gaan dus terug naar C en hopelijk krijgen we onze spelers verkocht dat er nog wat versterking kan komen :wink:
Image

As Bari Sinds season 7 !

Shonk

Post by Shonk »

Voor het eerst in de geschiedenis van de club is K. Fl. Dorne kampioen geworden. De club heeft er liefst 15 seizoenen op moeten wachten!

De top 6 in D.11:

1. K. Fl. Dorne 61
2. Fingers 59
3. FC Hecamara 58
4. FC Kwebbel 58
5. Real Mente 55
6. Ouzo 55

Wij wonnen vandaag onze laatste wedstrijd tegen Avantul met 2-1. FC Hecamara verloor weliswaar op het veld van Ouzo waardoor zij ons niet meer konde bedreigen. Fingers won dan weer van Real Mente en kon zo nog een kleine bedreiging vormen moesten we gelijk gespeeld hebben. FC Kwebbel won eveneens zijn wedstrijd maar kwam net te kort.

Door deze titel gaan we terug naar C.4, waar we een seizoen eerder uit zijn gedegradeerd door het toen al verjongen van de ploeg. C.4 is dus gewaarschuwd bij deze.
Image Image
el stino

Post by el stino »

seizoen geslaagd :)
op de laatste speeldag lekker verloren met 6-1 :lol: (linieratings van 56 gehaald en onze Lb die scoorde :lol: )

3e plaats was het doel, 3e plaats is het geworden 8)
beker: net zoals vorig seizoen tot in ronde 9 geraakt, wat niet slecht is :)

we kunnen dus beginnen om onze fans terug tevreden te maken (die hebben de laatste 5 wedstrijden nodeloos toegezien hoe de trainer kans gaf aan de jeugd en nieuwe posities uitteste :P

de manager heeft nog enkele versterkingen op het oog en zal zich tijdens de laatste week van het seizoen volop concentreren om die binnen te halen, zodat we volgend seizoen D.19 gaan laten bibberen :twisted:

aan iedereen die naar de C. gaat: veel succes :wink: go As Bari, ik kom je wel achterna :P
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”