verloren met 1doelpunt verschil gelukzakken

Moderator: Moderator
Vesalius is te pakken hoorlobert wrote: Morgen denk ik wel uitgeschakeld.. we moeten tegen FC Vesalius..
Hahaha,Veg wrote:Toen ik in de competitie tegen je had gewonnen speelde ik thuis. Nu moet ik op verplaatsing tegen je spelen. Je gaat later in de beker inderdaad een serieus probleem hebben doordat je eerste en derde doelman geblesseerd zijn, maar tegen mij kan je tweede doelman met bp 68 nog altijd spelen dus zelf heb ik er niets aan. JOY is favoriet, maar ik ga niets cadeau geven.
Wat er hier gezegt wordt heeft toch niets te maken met wat er daar straks in de simulatie gebeurd, het is maar een computerprogramma. Maar als je kampioen bent in een reeks waar ik zesde wordt en je speelt thuis, dan kan je moeilijk ontkennen dat je favoriet bent. De verschillen tussen onze A-teams zijn wel niet doorslaggevend, maar het thuisvoordeel wel. Indien ik wil winnen moet ik hopen op een taktische blunder van JOY of geluk met de random.aquaboy wrote:Hahaha,Veg wrote:Toen ik in de competitie tegen je had gewonnen speelde ik thuis. Nu moet ik op verplaatsing tegen je spelen. Je gaat later in de beker inderdaad een serieus probleem hebben doordat je eerste en derde doelman geblesseerd zijn, maar tegen mij kan je tweede doelman met bp 68 nog altijd spelen dus zelf heb ik er niets aan. JOY is favoriet, maar ik ga niets cadeau geven.
Ze vechten alle 2 om de underdog te mogen zijn.
1 ding is zeker, ier an't zeetje is er natuurlijk minder budget, want de kabeljauws enk nog geen tickets zien kopen.
![]()
KVOllivier is ook geplaatst maar is zeker de underdog in de volgende match, uit tegen de 6de uit de A reeks, veel slechter konden we het niet treffen.
Eén voordeel, als we ons toch kunnen plaatsen moeten we van niemand meer schrik hebben.
We hebben de italiaanse topploeg van sp al geklopt met een nieuw ploeg record. Een ploegrating van 140!
knapsnuf wrote:De beker gaat onverwacht voort voor ons!!!
Westel uitgeschakeld na penalty's.
Sjarel heeft de beker al genoeg gewonnnen (2 keer), dat doet niemand anders hem na geloof ik.el stino wrote:knapsnuf wrote:De beker gaat onverwacht voort voor ons!!!
Westel uitgeschakeld na penalty's.![]()
jammer voor Sjarel dat zijn einde van het seizoen wat in mineur verloopt. al is het natuurlijk een pracht prestatie om mee te doen in A. en de beker en zo ver te geraken.
vegsje je weet gij ook dat het thuisvoordeel van KV JOYVeg wrote:
Wat er hier gezegt wordt heeft toch niets te maken met wat er daar straks in de simulatie gebeurd, het is maar een computerprogramma. Maar als je kampioen bent in een reeks waar ik zesde wordt en je speelt thuis, dan kan je moeilijk ontkennen dat je favoriet bent. De verschillen tussen onze A-teams zijn wel niet doorslaggevend, maar het thuisvoordeel wel. Indien ik wil winnen moet ik hopen op een taktische blunder van JOY of geluk met de random.