brever wrote:Vrienden,
Na een seizoentje mij gemist te hebben(zat nog is in B en werd wederom een flop),keer ik terug naar de C-reeks.
zijn er nog vrienden van de C3?
Ik speel vanaf volgend seizoen voor het eerst in C, en als ik juist heb geteld (ge weet maar nooit ^^ ) zit ik in C3. Ik verwacht er niet veel van, maar 't heeft toch iets
brever wrote:Vrienden,
Na een seizoentje mij gemist te hebben(zat nog is in B en werd wederom een flop),keer ik terug naar de C-reeks.
zijn er nog vrienden van de C3?
Ik speel vanaf volgend seizoen voor het eerst in C, en als ik juist heb geteld (ge weet maar nooit ^^ ) zit ik in C3. Ik verwacht er niet veel van, maar 't heeft toch iets
Bats1903, Welkom in C.4. Ik ben het tegenover gestelde van jou, nl blij want ik kom na 1 seizoen D al terug naar C. Ben na een slechte start kampioen geworde en dat deed deugd, zeker als je er 15 seizoenen op hebt moeten wachten.
C4 krijgt weer last van mij. De verjonging van de ploeg ligt achter de rug, nu willen we terug opklimmen naar de A-klasse en om te beginnen voor de tweede keer kampioen spelen in C4.
Dark Tiger wrote:C4 krijgt weer last van mij. De verjonging van de ploeg ligt achter de rug, nu willen we terug opklimmen naar de A-klasse en om te beginnen voor de tweede keer kampioen spelen in C4.
Ik zal me best doen om jouw als tweede te laten stijgen!
Dark Tiger wrote:C4 krijgt weer last van mij. De verjonging van de ploeg ligt achter de rug, nu willen we terug opklimmen naar de A-klasse en om te beginnen voor de tweede keer kampioen spelen in C4.
Ik zal me best doen om jouw als tweede te laten stijgen!
Dat nooit meer, dan worden we liever 3de. We willen meer bekers hebben, desnoods uit de H-klasse.