Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
idd gemiddeld 3 dagenForzaBuffalo wrote:Als je SPFA neemt, hoelang duurt het na het storten vooraleer ik echt SPFA kan gebruiken? Ik dacht 3 dagen, maar ben er totaal niet zeker van.

Suba-ra-shi chin chin mono
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Iie! Ninja ga imasuuuuuuuu
Hey hey let's go kenka suru
Taisetsu na mono protect my balls!
Boku ga warui so let's fighting...
Let's fighting love!
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Iie! Ninja ga imasuuuuuuuu
Hey hey let's go kenka suru
Taisetsu na mono protect my balls!
Boku ga warui so let's fighting...
Let's fighting love!
-
ik had het meteen!El buffalolo wrote:idd gemiddeld 3 dagenForzaBuffalo wrote:Als je SPFA neemt, hoelang duurt het na het storten vooraleer ik echt SPFA kan gebruiken? Ik dacht 3 dagen, maar ben er totaal niet zeker van.

Random Coach
SCA
Seiz 35: 5e in H.998 (geen wedstrijden gespeeld, alleen laatste paar dagen)
Seiz 36: 3e in H.998 + topscorer
Seiz 37: 1e in H.998
Seiz 38: 2e in G.333
Seiz 39: ?e in F.111
SCA
Seiz 35: 5e in H.998 (geen wedstrijden gespeeld, alleen laatste paar dagen)
Seiz 36: 3e in H.998 + topscorer
Seiz 37: 1e in H.998
Seiz 38: 2e in G.333
Seiz 39: ?e in F.111
-
Ik denk dat alle nieuwe spfa leden op bijvoorbeeld Disndag, allemaal behandeld worden. Gewoon 1 dag in de week allemaal tegelijk.Thomas01CC wrote:ik had het meteen!El buffalolo wrote:idd gemiddeld 3 dagenForzaBuffalo wrote:Als je SPFA neemt, hoelang duurt het na het storten vooraleer ik echt SPFA kan gebruiken? Ik dacht 3 dagen, maar ben er totaal niet zeker van.
-
Als je deelneemt aan een vrb van 4 personen en alle 4 de teams hebben geen wedstrijden gepland op dezelfde dag, dan kunnen die wedstrijden toch in één dag gespeeld worden. Dit komt zelden voor, maar een vrb wordt toch gepland op de eerstvolgende datum dat allebij de managers geen wedstrijd gepland hebben staan
Stel dat dat het geval is bij alle 4 de managers dan wordt alles toch in één dag gespeeld 

Last edited by MARKLUIJTEN on Sun Jan 28, 2007 9:55 pm, edited 1 time in total.
-
-
Alleen bij directe uitschakeling is dit theoretisch mogelijk. Dan moet het net treffen dat alle data voor zes dagen onbeschikbaar zijn zodat zowel de halve finales als de finale op dezelfde dag gespeeld worden.MARKLUIJTEN wrote:Als je deelneemt aan een vrb van 4 personen en alle 4 de teams hebben geen wedstrijden gepland op dezelfde dag, dan kunnen die wedstrijden toch in één dag gespeeld worden. Dit komt zelden voor, maar een vrb wordt toch gepland op de eerstvolgende datum dat allebij de managers geen wedstrijd gepland hebben staanStel dat dat het geval is bij alle 4 de managers dan wordt alles toch in één dag gespeeld
Bij een groepsrondecup is et theoretisch niet mogelijk want heb je 6 matchen + finale.
En dan moet je ook al veel langer die data perfect laten vallen.
-
Dan heb je in ieder geval mijn vermoedens bevestigd, ik wist bijna zeker dat het theoretisch mogelijk was bij in ieder geval, 4 pers, directe uitschakeling.matt wrote:Alleen bij directe uitschakeling is dit theoretisch mogelijk. Dan moet het net treffen dat alle data voor zes dagen onbeschikbaar zijn zodat zowel de halve finales als de finale op dezelfde dag gespeeld worden.MARKLUIJTEN wrote:Als je deelneemt aan een vrb van 4 personen en alle 4 de teams hebben geen wedstrijden gepland op dezelfde dag, dan kunnen die wedstrijden toch in één dag gespeeld worden. Dit komt zelden voor, maar een vrb wordt toch gepland op de eerstvolgende datum dat allebij de managers geen wedstrijd gepland hebben staanStel dat dat het geval is bij alle 4 de managers dan wordt alles toch in één dag gespeeld
Bij een groepsrondecup is et theoretisch niet mogelijk want heb je 6 matchen + finale.
En dan moet je ook al veel langer die data perfect laten vallen.
-
MARKLUIJTEN wrote:Als je deelneemt aan een vrb van 4 personen en alle 4 de teams hebben geen wedstrijden gepland op dezelfde dag, dan kunnen die wedstrijden toch in één dag gespeeld worden. Dit komt zelden voor, maar een vrb wordt toch gepland op de eerstvolgende datum dat allebij de managers geen wedstrijd gepland hebben staanStel dat dat het geval is bij alle 4 de managers dan wordt alles toch in één dag gespeeld
Mijns inziens is dit niet mogelijk. De finale wedstrijd wordt pas bepaald als beide halve finale gespeeld zijn en zal dan dus minimaal 3 dagen later zijn.

-
-
Neen, deze zijn onafhankelijk.
Hoge agressie bij een speler zal enkel meer kaarten opleveren.
Hoge agressie bij een speler zal enkel meer kaarten opleveren.
Manager van Los Mariachis