Hoeveel is deze speler nu ongeveer waard?
Moderator: Moderator
Smurfje wrote:Ik weet dat ik ergens iets heb gelezen over wanneer nou wel winstpremie wordt betaald en wanneer niet maar kan het niet meer vinden.
Kan iemand me zeggen waar het staat of even uitleg geven over wanneer precies wel en wanneer niet winstpremie wordt betaald?
Alvast bedankt voor het antwoorden.
nee, zeker niet, of je moet iemand voor de gek houden dat die van 60 nog nie voltraint is. 1Mreal wrote:hebben we een speciaal topic voor in koetjes en kalfjes maar ik zal het toch maar zeggenongeveer 2.5 M denk ik
Idd, 2 eerste dagen v/e nieuw seizoenMARKLUIJTEN wrote:Volgens mij is dat alleen de eerste 2 dagen van het nieuwe seizoen zichtbaar. Ik weet dit niet zeker, maar acht het niet onwaarschijnlijk.Michiel wrote:Ey, weet er iemand waar da staat om uw teamnaam te veranderen?
Kan geen link geven omdat hij niet meewerkt.f.c. lupa wrote:kan er iemand een linkje geven naar de beste speler op dit moment?
http://www.soccerproject.com/speler_det ... ewWindow=1vincent wrote:Kan geen link geven omdat hij niet meewerkt.f.c. lupa wrote:kan er iemand een linkje geven naar de beste speler op dit moment?
Maar de beste speler speelt bij KFC Pomp.
Liviu Smolders is zijn naam.
Positie LF.
er is er ook al een van 95%!vincent wrote:Kan geen link geven omdat hij niet meewerkt.f.c. lupa wrote:kan er iemand een linkje geven naar de beste speler op dit moment?
Maar de beste speler speelt bij KFC Pomp.
Liviu Smolders is zijn naam.
Positie LF.