Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
-
In een liga wedstrijd tegen de nummer 8 komen er bij een fantevredenheid van 100 procent bij gemiddeld weer 30242 toeschouwers. Bij onweer en sneeuw zijn het er minder dan 26000. Bij onweer zit je wel weer op de 26000 + tegen de nummer 6 en bij sneeuw gaat het je nooit lukken.rpg_gamer wrote:Zou graag het record gemiddelde aantal toenschouwers verbreken. Momenteel is dat 26000 + Weet ook wel dat ik dan gewoon de ticketprijs op 0 moet zetten maar als je vb 15000 achterban hebt hoeveel zou er omg dan komen gemiddeld. Zou dat dan al hoger liggen dan 26000
seizoen 15 5 in H.933 (eerste seizoen. na laatste wedstrijd seizoen 14 begonnen.)
†
†
-
Tis juist via spmt kan je dat zien. Grr ben weer goe bezig vandaagpeterman wrote:In een liga wedstrijd tegen de nummer 8 komen er bij een fantevredenheid van 100 procent bij gemiddeld weer 30242 toeschouwers. Bij onweer en sneeuw zijn het er minder dan 26000. Bij onweer zit je wel weer op de 26000 + tegen de nummer 6 en bij sneeuw gaat het je nooit lukken.rpg_gamer wrote:Zou graag het record gemiddelde aantal toenschouwers verbreken. Momenteel is dat 26000 + Weet ook wel dat ik dan gewoon de ticketprijs op 0 moet zetten maar als je vb 15000 achterban hebt hoeveel zou er omg dan komen gemiddeld. Zou dat dan al hoger liggen dan 26000

Bedankt voor de info.
-
Misschien een stomme vraag, maar kunnen er wel zo veel in je stadion?rpg_gamer wrote:Tis juist via spmt kan je dat zien. Grr ben weer goe bezig vandaagpeterman wrote:In een liga wedstrijd tegen de nummer 8 komen er bij een fantevredenheid van 100 procent bij gemiddeld weer 30242 toeschouwers. Bij onweer en sneeuw zijn het er minder dan 26000. Bij onweer zit je wel weer op de 26000 + tegen de nummer 6 en bij sneeuw gaat het je nooit lukken.rpg_gamer wrote:Zou graag het record gemiddelde aantal toenschouwers verbreken. Momenteel is dat 26000 + Weet ook wel dat ik dan gewoon de ticketprijs op 0 moet zetten maar als je vb 15000 achterban hebt hoeveel zou er omg dan komen gemiddeld. Zou dat dan al hoger liggen dan 26000![]()
Bedankt voor de info.

Als je je stadion groot genoeg gemaakt hebt wel. Je stadion kun je vergroten bij club-stadion-capaciteit.bats1903 wrote:Misschien een stomme vraag, maar kunnen er wel zo veel in je stadion?rpg_gamer wrote:Tis juist via spmt kan je dat zien. Grr ben weer goe bezig vandaagpeterman wrote: In een liga wedstrijd tegen de nummer 8 komen er bij een fantevredenheid van 100 procent bij gemiddeld weer 30242 toeschouwers. Bij onweer en sneeuw zijn het er minder dan 26000. Bij onweer zit je wel weer op de 26000 + tegen de nummer 6 en bij sneeuw gaat het je nooit lukken.![]()
Bedankt voor de info.
seizoen 15 5 in H.933 (eerste seizoen. na laatste wedstrijd seizoen 14 begonnen.)
†
†
-
O, dat wist bats waarschijnlijk nog niet, hij zal zeer blij zijn met het adviespeterman wrote:Als je je stadion groot genoeg gemaakt hebt wel. Je stadion kun je vergroten bij club-stadion-capaciteit.bats1903 wrote:Misschien een stomme vraag, maar kunnen er wel zo veel in je stadion?rpg_gamer wrote: Tis juist via spmt kan je dat zien. Grr ben weer goe bezig vandaag![]()
Bedankt voor de info.

Je moet beginners niet zo naar beneden halen. Als zo iemand dat vraagd, lijkt het mij logisch als je daar antwoord op geef en als je denkt dat er niet zoveel in een stadion zouden kunnen, weet je denk ik waarschijnlijk niet dat je je stadion uit kan breiden.MARKLUIJTEN wrote:O, dat wist bats waarschijnlijk nog niet, hij zal zeer blij zijn met het adviespeterman wrote:Als je je stadion groot genoeg gemaakt hebt wel. Je stadion kun je vergroten bij club-stadion-capaciteit.bats1903 wrote: Misschien een stomme vraag, maar kunnen er wel zo veel in je stadion?
edit: zie dat bats zo'n 3500 post hier heeft. Ik neem mijn woorden terug.
Last edited by peterman on Fri Feb 02, 2007 5:31 pm, edited 1 time in total.
†
†
-
Haha, lachen!MARKLUIJTEN wrote:O, dat wist bats waarschijnlijk nog niet, hij zal zeer blij zijn met het adviespeterman wrote:Als je je stadion groot genoeg gemaakt hebt wel. Je stadion kun je vergroten bij club-stadion-capaciteit.bats1903 wrote: Misschien een stomme vraag, maar kunnen er wel zo veel in je stadion?

-
Kent iemand een goeie site voor Tsjechisch-Nederlandse vertalingen?
Ik wou graag nog bij de transferregels enkele goeie vertaalsites zetten als men wil onderhandelen.
Ik wou graag nog bij de transferregels enkele goeie vertaalsites zetten als men wil onderhandelen.

The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.