Dark Tiger wrote:Daarstraks de ploegen even bestudeerd. Er zitten een paar kleppers tussen, maar in principe kunnen we iedereen aan. Nu maar hopen op strenge scheidsrechters, dat speelt in ons voordeel.
Dan hoop je op hetzelfde als ik. Als de scheidsrechters streng zijn dan ga ik in C gewoon winnen. Nu moet ik zeggen dat er meerdere mensen zijn die de agressieregel wel redelijk door hebben, dus ik moet een niet te grote mond hebben, maar een beetje zelfvertrouwen is nooit weg hé.
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2
Met een dikke 141 linierating hebben we met 3-2 gewonnen. Ondanks een geblesseerde keeper en maar 84% ts wisten we deze goede linierating te halen, waar gaat dat naartoe. Ook wisten we voor het eerst een aanval van 50% te behalen, heerlijke start van het nieuwe seizoen dus.
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2
Door de lage ts een gelijk spel. We hopen toch halverwege de heenronde de ts richting de 100% te hebben zodat we alsnog een rol van betekenis kunnen spelen.
En ik 2% slechter en 2-3 verloren. De eerste nederlaag van het seizoen is dus bij mij al een feit. Hopelijk kon ik mijn ts snel op peil brengen zodat ik verder spelers kan verkopen en aankopen. Wat mij ook opvalt op deze eerste speeldag in C5: bijna iedereen heeft gewonnen thuis.
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
MARKLUIJTEN wrote:Met een dikke 141 linierating hebben we met 3-2 gewonnen. Ondanks een geblesseerde keeper en maar 84% ts wisten we deze goede linierating te halen, waar gaat dat naartoe. Ook wisten we voor het eerst een aanval van 50% te behalen, heerlijke start van het nieuwe seizoen dus.