Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Hm dat valt tegen.bats1903 wrote:Als ik het even snel uitreken zijn er 3280 divisies. Dit keer 16 ploegen maakt 52480 ploegen in totaal. Mocht er een I divisie bijkomen dan gaan we in een keer naar 157.456 ploegen.rpg_gamer wrote:Als elke divisie vol zit hoeveel ploegen zijn er dan
Had namelijk gehoopd (over 5-8 seizoenen ofzo) de sp beker te winnen als laagste divisie speler ooit maar tegen die tijd is er kans dat er nog een lager hem wint

rpg_gamer F.223 (hervorming)
Hallo,
Ik heb een vraagje over ploegopstelling en dergelijke...
Mijn aanval is het sterkst en mijn middenveld het zwakst. Speel ik dan best met een 4-3-3 opstelling zodat mijn middenveld het minste invloed heeft op het totale spel of speel ik best met een 3-4-3 opstelling waardoor ik mijn middenveld probeer te versterken?
Op dit ogenblik speel ik meestal met een 4-3-3 opstelling waarbij ik een offensief IO geef aan één van de backs omdat deze beter presteren dan mijn middenvelders. Is dit de beste keuze?
Mijn ploeg speelt ook dikwijls met lange bal ofwel kick en rush? Goede keuze?
Voor diegene die tegen mij moeten spelen, jullie hebben dit niet gelezen hé
Alvast bedankt voor de hulp,
dino_001
Ik heb een vraagje over ploegopstelling en dergelijke...
Mijn aanval is het sterkst en mijn middenveld het zwakst. Speel ik dan best met een 4-3-3 opstelling zodat mijn middenveld het minste invloed heeft op het totale spel of speel ik best met een 3-4-3 opstelling waardoor ik mijn middenveld probeer te versterken?
Op dit ogenblik speel ik meestal met een 4-3-3 opstelling waarbij ik een offensief IO geef aan één van de backs omdat deze beter presteren dan mijn middenvelders. Is dit de beste keuze?
Mijn ploeg speelt ook dikwijls met lange bal ofwel kick en rush? Goede keuze?
Voor diegene die tegen mij moeten spelen, jullie hebben dit niet gelezen hé

Alvast bedankt voor de hulp,
dino_001
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
manager of dino's since 29/08/2006
Nieuwe regel
Er is net een bericht toegevoegd met een nieuwe regel:
5 feb 2007 : Te weinig spelers
Vanaf dit seizoen zullen teams verplicht worden een bepaald aantal spelers onder contract te hebben. Als dat niet het geval is, zullen de managers gewaarschuwd worden en eventueel verwijderd als na verschillende waarschuwingen niet voldaan wordt aan de voorwaarden.
We zullen alle managers de tijd geven om extra spelers te zoeken, maar zorg er dus voor minstens 11 spelers onder contract te hebben.
Ik snap echter niet wat men hiermee bedoeld.
Je hebt toch alle spelers onder contract anders horen ze toch niet meer bij je team, of zie ik dat fout?
Vanaf dit seizoen zullen teams verplicht worden een bepaald aantal spelers onder contract te hebben. Als dat niet het geval is, zullen de managers gewaarschuwd worden en eventueel verwijderd als na verschillende waarschuwingen niet voldaan wordt aan de voorwaarden.
We zullen alle managers de tijd geven om extra spelers te zoeken, maar zorg er dus voor minstens 11 spelers onder contract te hebben.
Je hebt toch alle spelers onder contract anders horen ze toch niet meer bij je team, of zie ik dat fout?

Groetjes Maurice.
-
Re: Nieuwe regel
Je mag niet minder dan 11 spelers in je team hebben.Smurfje wrote:Er is net een bericht toegevoegd met een nieuwe regel:
-
- Team President
-
Juist voor het nieuwe seizoen start is misschien een goede periode. Persoonlijk denk ik dat het omgeveer gelijk blijft maar als je echt een periode zoekt zal het dan wel zijn alhoewel je er neit zoveel moet van verwachten dat je ineens veel meer krijgt.AppiedeKikker wrote:Een vraag waar ik me al in verdiept heb, maar het antwoord nog niet weet.
Wanneer is de beste tijd voor de verkoop van spelers? Is er een tijd in het seizoen wanneer spelers voor meer verkocht worden? En andersom wanneer kun je het beste verkopen?
Is er iemand die dit heeft onderzocht?
rpg_gamer F.223 (hervorming)
-
Heb net een jeugspeler had op de LB positie, aangezien ik daar al 3 spelers had zou ik 1 LB verkopen. Nu is mijn vraag : welke zou ik het best weg doen?Mijn team is FC Unitet uit H.1750(hieronder korte beschrijving van speler)
Nico Tchoutang: 31 jaar, 73% GK en BP 60
Silva Camus: 23 jaar, 58% GK en BP 42
Randy O'Brien: 19 jaar, 23% GK(uit m'n jeugdcentrum), nog niet gespeeld
Silvio Siquet: 26 jaar, 78% GK en BP 64
Wat zouden jullie wegdoen? Ik zou persoonlijk gaan voor Tchoutang maar wil toch nog s jullie mening vragen als dat wel het verstandigst is. ( Ik wil wel gaan voor de kwaliteit van de speler en niet voor het geld!)
Wat zouden jullie wegdoen? Ik zou persoonlijk gaan voor Tchoutang maar wil toch nog s jullie mening vragen als dat wel het verstandigst is. ( Ik wil wel gaan voor de kwaliteit van de speler en niet voor het geld!)

Boeren!
-
Volg uw eigen keuze maarrobstje wrote:Heb net een jeugspeler had op de LB positie, aangezien ik daar al 3 spelers had zou ik 1 LB verkopen. Nu is mijn vraag : welke zou ik het best weg doen?Mijn team is FC Unitet uit H.1750(hieronder korte beschrijving van speler)