Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

visserke
Member of the Soccer Project Association

Post by visserke »

Een 1-2 overwinning tegen mijn oude B-divisie reeksgenoot.
Huidige divisie: C7
Avado
Team Manager

Post by Avado »

3-2 verlies ondanks 131 linie ratings. We hadden wel een TS van in de 60.
Team: FC Calzone

Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
MARKLUIJTEN

Post by MARKLUIJTEN »

Daan.// wrote:
MARKLUIJTEN wrote:Met een dikke 141 linierating hebben we met 3-2 gewonnen. Ondanks een geblesseerde keeper en maar 84% ts wisten we deze goede linierating te halen, waar gaat dat naartoe. Ook wisten we voor het eerst een aanval van 50% te behalen, heerlijke start van het nieuwe seizoen dus.
mijn broer en ik waren onder de indruk ;)
Dat was ik zelf ook wel moet ik bekennen, ik had niet verwacht zo'n hoge linierating te halen met 84% ts en een B keeper de 2e helft. Ik durf voorzichtig aan een 143 tot 144 linierating te denken met alles op max. 100/100/100-fitheid, moraal,ts.
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2

Image
Sep

Post by Sep »

MARKLUIJTEN wrote:Met een dikke 141 linierating hebben we met 3-2 gewonnen. Ondanks een geblesseerde keeper en maar 84% ts wisten we deze goede linierating te halen, waar gaat dat naartoe. Ook wisten we voor het eerst een aanval van 50% te behalen, heerlijke start van het nieuwe seizoen dus.
geen wonder dat ik moest onderdoen vandaag ;) proficiat
MARKLUIJTEN

Post by MARKLUIJTEN »

Sep wrote:
geen wonder dat ik moest onderdoen vandaag ;) proficiat
Het leuke is dat geen één team in A deze ratings wist te halen de eerste speeldag. Er waren 2 ploegen die ook met 100% agressie speelden, en die wisten 140 te halen terwijl ze rond de 8% meer ts hadden. dat is héél leuk om te zien. Ik moet nu niet overmoedig worden, maar ik ben er wel ontzettend blij mee. In A kunnen ze zeker nog wel hoger hoor, maar ik ben al een eindje op weg :lol:

Bedankt voor de felicitaties :wink:
Average bp A-team 71,80.

Image
matt

Post by matt »

Proficiat Mark, dat is idd wel een heel sterke rating voor de C-divisies, waar vele managers maar van kunnen dromen. Laatste keer dat ik dat persoonlijk in de C gezien heb was van Vesalius of Nespereira geleden dacht ik.
MARKLUIJTEN

Post by MARKLUIJTEN »

matt wrote:Proficiat Mark, dat is idd wel een heel sterke rating voor de C-divisies, waar vele managers maar van kunnen dromen. Laatste keer dat ik dat persoonlijk in de C gezien heb was van Vesalius of Nespereira geleden dacht ik.
Ook bedankt Matt, het is mijn allereerste wedstrijd in C dus wie weet wat er nog komen gaat. Ik hoop dat ik het nog hoger kan krijgen, en ik verwacht dat dat nog wel gaat lukken dit seizoen.
Average bp A-team 71,80.

Image
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

visserke wrote:Een 1-2 overwinning tegen mijn oude B-divisie reeksgenoot.
mooi zo, je was beter :)

Maken dat men TS snel beter is ;)
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
Raffin

Post by Raffin »

Hopen op een eerste seizoenszege!
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

11 % beter... 11... 2 - 2 gelijk...
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
Raffin

Post by Raffin »

12% beter, 4-3 winst..
matt

Post by matt »

Genekt door m'n assistent manager...
Blessure van A-speler om 10u en er was nog een speler die 64 kon halen.
Stelt ie er wel ene op die 18 haalt zeker...
Anders waren we beter geweest, nu is het een droog verlies.
Dark Tiger
Team President

Post by Dark Tiger »

Kutspel. We zitten nog maar aan speeldag 2 en ik heb mijn eerste onterechte puntenverlies alweer beet. :x

Bovendien mijn A LM gisterenavond nog uitgevallen en 9 dagen out. Dan vervangt de stomme assistent die natuurlijk door de slechtste LM die ik heb. :shock:

Het lijkt wel alsof dat spel geprogrammeerd is om mij te kloten. :oops:

Ik heb weer veel goesting om er de brui aan te geven. Elk seizoen weer begin je met de hoop eindelijk eens geen rampseizoen door te maken. Als het zo doorgaat zien ze me in F over enkele seizoenen. :evil:
bats1903

Post by bats1903 »

Door een mooie 8-0 overwinning ben ik naar de derde plek gestegen. We hopen dit nog even vol te houden.
ImageImageImage
Shonk

Post by Shonk »

Dark Tiger wrote:Kutspel. We zitten nog maar aan speeldag 2 en ik heb mijn eerste onterechte puntenverlies alweer beet. :x

Bovendien mijn A LM gisterenavond nog uitgevallen en 9 dagen out. Dan vervangt de stomme assistent die natuurlijk door de slechtste LM die ik heb. :shock:

Het lijkt wel alsof dat spel geprogrammeerd is om mij te kloten. :oops:

Ik heb weer veel goesting om er de brui aan te geven. Elk seizoen weer begin je met de hoop eindelijk eens geen rampseizoen door te maken. Als het zo doorgaat zien ze me in F over enkele seizoenen. :evil:
Idd, je was een beetje beter, 2%. Jammer da idd je mindere LM opgesteld werd, anders had je zeker gewonnen. Vind het toch al een hele eer om toch maar een puntje te komen weghalen terwijl dat eigenlijk zeer onverdiend was. Wellicht de random van het spel hé.
Image Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”