fcbportillo wrote:ja is wel een goede speler en een punt is zeker niet slecht
ik heb trouwens mijn eerste wedstrijd gewonnen met 3-2
Zelfde winstmatch hier
Tegen standaard wetteren, hoe schatten jullie die in ? Sterk-middenmoot ?
proficiat
ja denk dat hij toch wel weer mee kan strijden voor plaats 4 dus zeker een sterk team
een team zoals het mijne
heb trouwens tegen dat team 4/6 gehaald vorig seizoen
Heb een paar seizoenen geleden ook al tegen die moeten shotten, en elke keer toch een speciale match voor mij.. Omdat hij , denk ik, toch goed vanboven mee draait, zoals vorig seizoen dus 4e..
Ik trouwens 4-3 gewonnen tegen ASJ. ASJ speelde maandag ook al 4-3 tegen die Sed Ipilianos FC.
Trouwens kijk die top 4 !
lassement 1 FORZA Corleone 6
2 Sed Ipilian.. 6 3 brugger 6
4 FC Laguna 4
5 standaard w.. 3
6 Berginal Ge.. 3
7 Tatran Praha 3
8 Ferrari Team 3
9 The Avengers 3
10 Nordic Vikings 3
11 steel 2
12 F.C. Lacoste 1
13 Arsenal Zvolen 1
14 Tris F.C. 1
15 ASJ 0
16 F.C Indipen.. 0
Divisie D.27
Furax wrote:
Zelfde winstmatch hier
Tegen standaard wetteren, hoe schatten jullie die in ? Sterk-middenmoot ?
proficiat
ja denk dat hij toch wel weer mee kan strijden voor plaats 4 dus zeker een sterk team
een team zoals het mijne
heb trouwens tegen dat team 4/6 gehaald vorig seizoen
Heb een paar seizoenen geleden ook al tegen die moeten shotten, en elke keer toch een speciale match voor mij.. Omdat hij , denk ik, toch goed vanboven mee draait, zoals vorig seizoen dus 4e..
Ik trouwens 4-3 gewonnen tegen ASJ. ASJ speelde maandag ook al 4-3 tegen die Sed Ipilianos FC.
Trouwens kijk die top 4 !
lassement 1 FORZA Corleone 6
2 Sed Ipilian.. 6 3 brugger 6
4 FC Laguna 4
5 standaard w.. 3
6 Berginal Ge.. 3
7 Tatran Praha 3
8 Ferrari Team 3
9 The Avengers 3
10 Nordic Vikings 3
11 steel 2
12 F.C. Lacoste 1
13 Arsenal Zvolen 1
14 Tris F.C. 1
15 ASJ 0
16 F.C Indipen.. 0
Divisie D.27
jaja de fomummers zijn goed bezig
ik heb weer gewonnen met 2-3
ik ben voor het eerst in mijn SP-carriere eens goed gestart
ik stel voor dat jullie direct doorgaan naar B.3 dan als ge dan toch op dreef komt, dan wacht ik jullie daar op
voor mij ziet het er in iedere geval goed uit. morgen een makkelijke tegenstander in de beker en thuis, dus dan mag ons B/C-team aantreden zodat ik men A-team nog steeds kan gebruiken voor donderdag en vrijdag
easy wedstrijd van men B/C-team tegen een H'er in de beker, 7-2 is dus een logisch gevolg
volgende wedstrijd thuis tegen een F'er, maar eerst willen we deze week afronden met een 12/12.
hiervoor zullen we morgen de 3ptn moeten gaan halen bij okgerminal die 4ptn heeft.
we beschikken niet over onze beste ploeg, maar we zullen ons best doen
winst tegen de n°6 met 2-3. ondanks dat ons team niet superfit was haalden we toch nog mooie ratings
morgen is het de eerste grote clash. nog 2 ploegen hebben het maximum van de punten. wij en de n°1.
stuur dus allen je supporters naar ons Ares-stadion voor de wedstrijd van deze week tussen het n°1 en 2.
3 A-spelers zijn geschorst, maar hebben hun vervangers aangespoord om vol voor de overwinning te gaan.
op naar een mooie afsluiter zodat we lekker alleen op kop staan met 12/12