Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

JOY
Member of the Soccer Project Association

Post by JOY »

B divisie Cup

mooie halve finales

KV JOY - Lazio 1900 :lol:
Lion Team - The Pinkies
Smoje

Post by Smoje »

Ik vind geen evenwicht meer in mijn team. Als de ene top is , dan is de andere net al te oud om nog fit genoeg te zijn voor twee matchen etc...

Nu is mijn CB van 29 , maar 87% fit voor morgen en dan nog eens een lagere moraal (maar ga hem nu wel niet meer in een vr laten spelen).
Ik wou dan 3-4-3 spelen met mijn 3 waardige CM's.... maar ene is geschorst , andere is geblesseerd.... dus gaat ook al niet. Dan heb ik nog wat fitheden van mijn LB , terwijl mijn andere waardige LB's een lage moraal hebben.

Denk wel dat dat bij iedereen zo is , maar moesten al mijn spelers nog bestaan en op elke positie staat de zotste die ik ooit gehad heb , dat moet wel een teampje zijn dat ...maarja die leeftijden é.... en er zit een kloof want er komt geen jeugd aan , wegens hierboven vermeld , flops van jeugd , nochtans allemaal uit jeugdcentrum gekregen of gekocht.

Dus morgen tegen Rekenbreinen ,waar ik zeker drie punten wou pakken voor het behoud , die kan ik al op mijn buik schrijven.
Ghent Semper Fidelis.
pelsen

Post by pelsen »

Smoje wrote:Ondanks lagere TS (79% tov 93%) 2-1 gewonnen tegen Fc Mindelo (pelsen). Verdiend lijkt mij met de linieratings.
Spijtig, maar helaas (en verdiend).
kvk dries

Post by kvk dries »

Smoje wrote:Ik vind geen evenwicht meer in mijn team. Als de ene top is , dan is de andere net al te oud om nog fit genoeg te zijn voor twee matchen etc...

Nu is mijn CB van 29 , maar 87% fit voor morgen en dan nog eens een lagere moraal (maar ga hem nu wel niet meer in een vr laten spelen).
Ik wou dan 3-4-3 spelen met mijn 3 waardige CM's.... maar ene is geschorst , andere is geblesseerd.... dus gaat ook al niet. Dan heb ik nog wat fitheden van mijn LB , terwijl mijn andere waardige LB's een lage moraal hebben.

Denk wel dat dat bij iedereen zo is , maar moesten al mijn spelers nog bestaan en op elke positie staat de zotste die ik ooit gehad heb , dat moet wel een teampje zijn dat ...maarja die leeftijden é.... en er zit een kloof want er komt geen jeugd aan , wegens hierboven vermeld , flops van jeugd , nochtans allemaal uit jeugdcentrum gekregen of gekocht.

Dus morgen tegen Rekenbreinen ,waar ik zeker drie punten wou pakken voor het behoud , die kan ik al op mijn buik schrijven.
laten we hopen dat dat je gelijk krijgt :)
zijn we toch alweer 3 punten dichter bijn onz doel : minstens 20 punten halen
gangstakiller

Post by gangstakiller »

kvk dries wrote:
Smoje wrote:Ik vind geen evenwicht meer in mijn team. Als de ene top is , dan is de andere net al te oud om nog fit genoeg te zijn voor twee matchen etc...

laten we hopen dat dat je gelijk krijgt :)
zijn we toch alweer 3 punten dichter bijn onz doel : minstens 20 punten halen
Jij kan goed 'rekenen' :wink:
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
sljivovica

Post by sljivovica »

Thuis 0-1 verloren tegen Godsheide in een gelijk opgaande wedstrijd.
Godsheide had het betere spelersmateriaal, maar Wageningen wist zich gesteund door het publiek (ondanks het rotweer) en door een betere teamspirit.
Balen... Morgen tegen KVOllivier maar kijken of we kunnen stunten, maar de vooruitzichten zijn niet gunstig. Als ik morgen verlies is dit misschien wel de slechtste startweek ooit.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

Ik baal even hard. 2-1 verloren op het veld van Leeds United, zelfde agressie ( hij heeft de agressiefste jongens), zelfde ratings (128) , toch verloren. Mr Random, you owe me one. :wink: Morgen thuis tegen de Zoeloe's.
Momenteel in C.7
Celtic 85
gangstakiller

Post by gangstakiller »

Ik baal helemaal. Ik heb de putnen zo hard nodig speel ik 2-2 terwijl ik 6% beter ben.
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
Smoje

Post by Smoje »

3% beter.

Ben al elke match een paar % hoger geweest , ondanks dat ik nu twee vermoeide had , een rode kaart gekregen heb en een schorsing had van mijn A-rm.

Toch 0-0 , dus weer een gelijkspel waar ik weinig mee opschiet.

Volgende match A-RM (bp 71) , A-RB (bp 73) en A-CF (bp 70) zijn alledrie geschorst morgen. Dus alweer geen evenwicht. (met vermoeide CB en LB).

Slechte start. 5/9 had meer moeten zijn .
Ghent Semper Fidelis.
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

Ben een mietje en te braaf. :( 0-1 de boot in tegen Zoeloe's,niks abnormaal, maar de manier waarop doet me twijfelen.
Scheids 61%, ik 60%, Zoeloe's 80%. Mijn RM (35%) krijgt rood (maar van geen tel, want pas in 87' minuut), speel ik dus niet agressief genoeg ? Met 80% had ik mss een punt gepakt.
't Zal kletsen volgende week :evil:
Momenteel in C.7
Celtic 85
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Gisteren 5% beter en gelijkspel, vandaag 1% minder en verlies... Stomme random :wink:
Smoje

Post by Smoje »

4-3 gewonnen tegen SLB Carcavelos. In een ongekende 3-4-3 , omdat mijn CB vermoeid was. Normaal speel ik 4-3-3.

TS is al 89% nu , ik hoop het eerst vol te krijgen , dan transfereer ik weer. Hopelijk ben ik rap zeker van behoud ongeveer , dan kan ik beginnen ombouwen.
Ghent Semper Fidelis.
sljivovica

Post by sljivovica »

Yes! 1-2 gewonnen bij KVOllivier, dankzij hoge agressie.
Daarmee loop ik weer op schema. Hopelijk kan ik nog wat fatsoenlijke aankopen doen dit seizoen.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Lekkere match in B.2

FB-f haalt 143, scoort tweemaal
Real montenegro haalt 142, scoort eenmaal

Nipt, maar gelukkig toch gewonnen :wink:
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

1-0 verloren tegen de sweepies, niettemin puike prestatie van mijn B-team. Morgen komen de Leeuwen uit Burundi op bezoek.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”