Weer een mooie overwinning met 3-2. Met een nette 138 linierating gaan we op weg naar 12/12. Ondanks een geblesseerde A-keeper en een geblesseerde A-CF verwachten we morgen winst. Onze C-keeper zal in actie moeten komen omdat onze B-keeper 3x geel heeft en de A-keeper dus geblesseerd is. Met de blessures en de kaarten gaat het niet zo lekker, maar dat is niet terug te zien de competitie stand. KRC molleke en FC Kama hijgen in onze nek, maar dat mag, zolang het maar niet omgedraait is. Volgende week zullen we proberen een kleine afstand te gaan nemen.
1 FC X-Tenzo 9
2 KRC Molleke 9
3 FC Kama 9
4 .fl!pm0d3.s.. 7
5 fc mac 6
6 Real Brugge 4
7 Theuwizz' FC 4
8 FC Holland 4
9 Gab United 4
10 Nerealus 3
11 fc de pinte.. 3
12 kvm 3
13 FK Liverpoolis 2
14 >>The.. 1
15 Raiders 0
16 kvc Booischot
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2
Vandaag verloren we opnieuw zoals verwacht. Onze TS gaat stilletjes aan omhoog Spijtig dat er in onze reeks iemand gestopt is
Team: 5 PIOTTE FC
Reden:
Zijn plein was er slecht aan toe en was bezig een nieuwe aan te leggen. Hij speelde geen wedstrijd en toch verslechterde zijn plein van 20% wat hij nog had tot 0% en dat was voor hem de druppel en heeft iedereen te koop gezet van zijn team !
Terecht 0-1 verlies in eigen huis. Hierdoor hebbe komen we nu op een 9de plek terecht.
Gelukkig is onze TS al heel wat toegenomen, zo een 10% sinds het seizoensbegin. Vanaf volgende week hoopt de manager met 100% TS te kunnen spelen en te verrasse in de liga.
Shonk wrote:Terecht 0-1 verlies in eigen huis. Hierdoor hebbe komen we nu op een 9de plek terecht.
Gelukkig is onze TS al heel wat toegenomen, zo een 10% sinds het seizoensbegin. Vanaf volgende week hoopt de manager met 100% TS te kunnen spelen en te verrasse in de liga.
Ik hoop in de loop van volgende week ook richting de100% te komen. Het zal in ieder geval een leuke wedstrijd worden morgen.
Shonk wrote:Terecht 0-1 verlies in eigen huis. Hierdoor hebbe komen we nu op een 9de plek terecht.
Ik hoop in de loop van volgende week ook richting de100% te komen. Het zal in ieder geval een leuke wedstrijd worden morgen.
Idd, al zal veel afhangen van de ploeginstellingen. Ik heb een betere TS maar speel op verplaatsing tegen een toch wel iets beter team. Zal blij zijn alsk een punt kom rapen bij je.
Idd, al zal veel afhangen van de ploeginstellingen. Ik heb een betere TS maar speel op verplaatsing tegen een toch wel iets beter team. Zal blij zijn alsk een punt kom rapen bij je.
Ik kan je al vast vertellen dat ik een leuke verassing voor je heb. Qua taktiek dan.
bats1903 wrote:
Ik kan je al vast vertellen dat ik een leuke verassing voor je heb. Qua taktiek dan.
Hehe, de 3 punten mag ik hopen.
Jammer dat mijn vaste GK, RB en CM geschorst zijn morgen, al probeer ik hen zo goed mogelijk te vervange.
Shonk wrote:
Jammer dat mijn vaste GK, RB en CM geschorst zijn morgen, al probeer ik hen zo goed mogelijk te vervange.[/quote]
Daar ga ik toch niet van uit. Ik hoop ze lekker thuis te houden. Ik wil zo snel mogelijk terug naar de B dus ik zal dit soort wedstrijden moeten winnen.
Shonk wrote:
Jammer dat mijn vaste GK, RB en CM geschorst zijn morgen, al probeer ik hen zo goed mogelijk te vervange.
Daar ga ik toch niet van uit. Ik hoop ze lekker thuis te houden. Ik wil zo snel mogelijk terug naar de B dus ik zal dit soort wedstrijden moeten winnen.[/quote]
Hopen dat je tactiek dan werkt hé morgen. Al ga ik toch mijn best doen om je de punten te ontfrutselen.
Vanaf dit seizoen worden de uitslagen van de beker en liga ook bijgehouden op onze site. Daar vind je ondermeer de startdatum van het team terug, de spelerskern, de transfers, een gastenboek en dergelijke. Zeker eens een kijkje waard.
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9