Divisie C
Moderator: Moderator
Waarom denkt ge dat ik mij laten afzakken heb? Omdat ik ooit misschien de kans zou kunnen krijgen om tegen u te spelen!el stino wrote:zeg mannen, niet om moeilijk te doen, maar zouden jullie niet beter al naar de B gaan? volgend seizoen zitten jullie wrs met mij opgescheeptSvens0n wrote:C.7 is idd geen lachertje, hang er al enkele seizoenen te sukkelen nuvisserke wrote:Zalige reeks blijkbaar.
Na amper 2 speeldagen heeft nog maar 1 ploeg het maximum van de punten

Huidige divisie: C7
-
- Member of the Soccer Project Association
visserke wrote:Waarom denkt ge dat ik mij laten afzakken heb? Omdat ik ooit misschien de kans zou kunnen krijgen om tegen u te spelen!el stino wrote:zeg mannen, niet om moeilijk te doen, maar zouden jullie niet beter al naar de B gaan? volgend seizoen zitten jullie wrs met mij opgescheeptSvens0n wrote: C.7 is idd geen lachertje, hang er al enkele seizoenen te sukkelen nu![]()
![]()

voorlopig zit ik perfect op koers om jullie volgend seizoen te vergezellen

C.7 lijkt me een aangename reeks te zijn waar iedereen precies kans maakt om punten te sprokkelen. ik volg nu mijn ex-divisiegenoten wat op om te zien welke ratings ze halen. da lijkt me wel dik in orde.
veel succes jongens

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
- Member of the Soccer Project Association
Onze eerste week in C is goed verlopen. We hebben 12/12 gehaald en zijn daar zeer tevreden mee natuurlijk. De linierating was belachelijk vandaag maar dat was te wijten aan geschorste en geblesseerde spelers. We zijn staan 2 punten los van de nr 2 en 3 punten van de nr 3, het is een begin. Volgende week gaan we proberen onze voorsprong uit te bouwen.
-
- Team President
In de eerste week van de competitie heeft sk Beveren slechts 5/12 gehaald. Komt dit door de lage teamspirit of door de concurrentie? (of mss door beide) feit is dat sk Beveren er alles aan zal doen om volgende week toch beter te presteren.
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Ge moet agressiever spelen, 70% agressie spelen bij een scheids van 20% is vragen voor problemen.Lord Vegeta wrote:In de eerste week van de competitie heeft sk Beveren slechts 5/12 gehaald. Komt dit door de lage teamspirit of door de concurrentie? (of mss door beide) feit is dat sk Beveren er alles aan zal doen om volgende week toch beter te presteren.
Maar dan is het wel héél frapant dat ge nog een rode kaart krijgt.
Ik kwam es ff kijken hoe het gaat in divisie C aangezien ik er volgend seizoen speel, als ge u afvraagd waaroù ik hier reageer

-
- Team President
Waarom geeft ge nu al op in de B - divisie?racingboj wrote:Ge moet agressiever spelen, 70% agressie spelen bij een scheids van 20% is vragen voor problemen.Lord Vegeta wrote:In de eerste week van de competitie heeft sk Beveren slechts 5/12 gehaald. Komt dit door de lage teamspirit of door de concurrentie? (of mss door beide) feit is dat sk Beveren er alles aan zal doen om volgende week toch beter te presteren.
Maar dan is het wel héél frapant dat ge nog een rode kaart krijgt.
Ik kwam es ff kijken hoe het gaat in divisie C aangezien ik er volgend seizoen speel, als ge u afvraagd waaroù ik hier reageer
Palmares KSK Beveren:
-
- Team President
Ik begrijp het al, ge zijt uw ploeg aan het verjongen zeker.
Palmares KSK Beveren:
Inderdaad, alles wat oud is wordt verkocht en jonge spelers worden aangekocht. Ik heb me vorig jaar zonder al te veel problemen gered maar voor dit seizoen was mijn ploeg niet goed genoeg. En nog oude spelers aankopen met een hoge BP voor veel geld en dan net 10de ofzo eindigen, daar had ik niet veel zin in, want dan zou ik ieder seizoen hetzelfde probleem blijven hebben. dan maar direct de grote schoonmaak.Lord Vegeta wrote:Ik begrijp het al, ge zijt uw ploeg aan het verjongen zeker.