0-0 gespeeld tegen een van de titelkandidaten, ben dus dik tevreden, want ik speelde met 85% ts en met 5 B-spelers en dan 121 linierating vind ik netjes ! (was wel met 75 agressie door non-agressieve scheids)
Suba-ra-shi chin chin mono
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Iie! Ninja ga imasuuuuuuuu
Hey hey let's go kenka suru
Taisetsu na mono protect my balls!
Boku ga warui so let's fighting...
Let's fighting love!
0-1 gewonnen, maar de volgende wedstrijd zal moeilijk worden. We moeten dan wel tegen de nummer 13 maar we hebben 5!! geschorsten. 5 spelers hebben geel gekregen, blijkt dat ze alle 5 geschorst zijn.
1 - 2 Verloren zo vallen we weer een paar plaatsen terug maar de eerste staat op 2 puntjes afstand dus geen vrees. Tegenstander van vandaag stond in de degradatie maar verdorie allemaal +66 bp spelers. Hoe die daar terecht gekomen is, zou et nie weten.
Geronimo wrote:1 - 2 Verloren zo vallen we weer een paar plaatsen terug maar de eerste staat op 2 puntjes afstand dus geen vrees. Tegenstander van vandaag stond in de degradatie maar verdorie allemaal +66 bp spelers. Hoe die daar terecht gekomen is, zou et nie weten.
Hier ook, echt vaag. Degradatiekandidaten staan ergens bovenin en van die met allemaal +66 BP staan ergens op degradatie, echt raar, is hier ook !
Geronimo wrote:1 - 2 Verloren zo vallen we weer een paar plaatsen terug maar de eerste staat op 2 puntjes afstand dus geen vrees. Tegenstander van vandaag stond in de degradatie maar verdorie allemaal +66 bp spelers. Hoe die daar terecht gekomen is, zou et nie weten.
Ook in mijn hetzelfde, iki heb allemaal spelers BP +65 tot 69 en ik haal na vorig seizoen (4e plek in D) nu slechts die 1 op 15