Bedankt daarvoor, nu sta ik 3 punten los van molleke. Ik zie hem wel als een serieuze bedreiging dus elk punt voorsprong is er één, al zijn het er nu meteen 3
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2
Maandag staat de tot nu toe moeilijkste wedstrijd op het programma. We moeten met maarlieftst 3 B-spelers aantreden wegens blessures en schorsingen. Toch verwachten we een goed eindresultaat. We proberen een beetje met de linieraitng te schuiven zodat we de tekortkomingen op bepaalde posities kunnen opvangen.
Als we niet verliezen wordt het de 34ste ongeslagen wedstrijd achter elkaar in de liga.
Average bp A-team 71,80.
Niet slecht al zouden we normaal wel 10 / 12 moeten kunnen gehaald hebben... Maar omdat we maar 3 punten achter staan op de 1sten moet ik zeggen dat we toch zullen blijven gaan voor zo hoog mogelijk te staan al zal het niet makkelijk worden dankzij onze TS...
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
Na een ongelooflijke wedstrijd waren toch we weer de baas. Dit seizoen kan niet meer stuk zoals het nu gaat. Met maarlieftst 4 B-spelers, 92% ts en een rode kaart, zwaaiden we fc mac met een een 137 linierating uit. We komen de nu 5 gespeelde ligawedstrijden uit op een gemiddelde linierating van 135.4, en dat is toch wel erg hoog. 34 liga wedstrijden ongeslagen achter elkaar en alle 5 de wedstrijden in C gewonnen, 15/15 dus.
Average bp A-team 71,80.
MARKLUIJTEN wrote:Na een ongelooflijke wedstrijd waren toch we weer de baas. Dit seizoen kan niet meer stuk zoals het nu gaat. Met maarlieftst 4 B-spelers, 92% ts en een rode kaart, zwaaiden we fc mac met een een 137 linierating uit. We komen de nu 5 gespeelde ligawedstrijden uit op een gemiddelde linierating van 135.4, en dat is toch wel erg hoog. 34 liga wedstrijden ongeslagen achter elkaar en alle 5 de wedstrijden in C gewonnen, 15/15 dus.
Het is dus duidelijk wie de titel in de wacht gaat slepen.
Zelf heb ik 12 op 15.
Hadden er 15 moeten zijn maar we kunnen niet alles winnen.
Voor de titel ga ik niet omdat ik binnen 2 weken er 10 dagen op uit trek en me dus niet bezig ga houden met de ploeg.
Elke voorsprong op de degradatieplaatsen is dus meegenomen.
MARKLUIJTEN wrote:Na een ongelooflijke wedstrijd waren toch we weer de baas. Dit seizoen kan niet meer stuk zoals het nu gaat. Met maarlieftst 4 B-spelers, 92% ts en een rode kaart, zwaaiden we fc mac met een een 137 linierating uit. We komen de nu 5 gespeelde ligawedstrijden uit op een gemiddelde linierating van 135.4, en dat is toch wel erg hoog. 34 liga wedstrijden ongeslagen achter elkaar en alle 5 de wedstrijden in C gewonnen, 15/15 dus.
Het is dus duidelijk wie de titel in de wacht gaat slepen.
Zelf heb ik 12 op 15.
Hadden er 15 moeten zijn maar we kunnen niet alles winnen.
Voor de titel ga ik niet omdat ik binnen 2 weken er 10 dagen op uit trek en me dus niet bezig ga houden met de ploeg.
Elke voorsprong op de degradatieplaatsen is dus meegenomen.
Ho ho, het seizoen is pas 5 wedstrijden oud, dus om nu al te zeggen dat ik kampioen ga worden is wel erg vroeg. Ik heb wel een grote kans, maar er zijn meer super sterke teams in onze divisie.
Average bp A-team 71,80.
Daarna uit bij Gantoise 3-2 op de doos > ze hadden de mazzel om uit bij 5PIOTTE een forait te behalen op donderdag en benutten dat voordeel op de vrijdag tegen ons..
Pech kun je hebben denk je dan..
Nee > dan morgen..
We gaan uit naar AS Bari en rara , tegen wie hebben die heden gespeeld??? Yep > uit bij 5PIOTTE FC met een 0-5 en nu dus een superfit en gemotiveerd team..
Maak er dan zelf nog een fout bij door mijn aangekochtte RB Jevric niet op te stellen (ploeg stond al en keek erover heen) en verspeel dan zelf ook 2 punten vandaag.
Na jah..
Dan maar vauit de underdog naar de top loeren..
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27 Manager Dutch National Team
Hij was 7% beter in de linies, dus lijkt me niet dat dat door één speler minder komt, maar dan is een blessure altijd nog vervelend hé. Je had in de 74ste minuut een rode kaart, dat heeft je genekt
Average bp A-team 71,80.
Daan.// wrote:die speler haalde maar 31 prestatie..
Klopt ja ik zie het nu ook, en daarbij had hij ook nog rood, erg vervelend. Zet voortaan beter een andere speler in die veel hoger haalt, al is het geen lm maar bijvoorbeeld een cm. Dat is altijd beter dan een speler die maar 31 haalt lijkt mij.
Average bp A-team 71,80.