Zo kom je terug in je "opstelling-scherm" terecht, zonder de individuele orders te bewaren.loooiiiccc wrote:Als je je ploeg wilt opstellen voor een match dan staat er bij 'individuele orders' ook een knop tactiek. Voor wat dient deze?
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Die verdwijnen, net als de rest van het team. Tenzij de spelers al op de transferlijst stonden toen de manager gebant werd, die speler zullen gewoon verkocht worden via de normale 6 dagen regel.T-man wrote:Wat gebeurt er met spelers van managers die geband zijn of die 3 weken niet inloggen?? Komen die gratis op de TL of "verdwijnen" die??

-
- Team President
Dringende opstellingshulp nodig:
Ik weet het niet meer.
Ik heb maximaal 4 fitte (waarvan eentje 82% fit en geen LM) middenvelders, een overvloed aan verdedigers, een fitte LF en RF, de enige CF voorhanden haalt 47% global rating.
Ik kan 5-4-1 spelen, met de RF als CF?
Ik kan 5-3-2 spelen met de RF en LF als CF.
Ik kan 4-3-3 spelen met de CF van 47% (fitheid 85%) of een CM van 82% (+fitheid 82%) als CF.
Ik weet het niet meer.
Ik heb maximaal 4 fitte (waarvan eentje 82% fit en geen LM) middenvelders, een overvloed aan verdedigers, een fitte LF en RF, de enige CF voorhanden haalt 47% global rating.
Ik kan 5-4-1 spelen, met de RF als CF?
Ik kan 5-3-2 spelen met de RF en LF als CF.
Ik kan 4-3-3 spelen met de CF van 47% (fitheid 85%) of een CM van 82% (+fitheid 82%) als CF.
-
- Team President
-
Ik had erop geklikt, maar dat was me dus niet opgevallen!rpg_gamer wrote:Als je erop klikt zou je het gezien hebben.leendert wrote:Als ik kijk naar mijn cups die ik gespeeld heb, zie ik bij sommige dat ze dik gedrukt en met blauw gearceerd zijn. Ik snap niet waarom dit zo is. Wie weet dit?
Ofwel zit de manager nog in die cup ofwel heeft hij die cup gewonnen

Bedankt voor je hulp rpg!!

-
- Team President
hele stomme vraag.. 
ik zat door mijn matchverslag te lezen en kwam toen deze zin tegen...
**Annonieme voetballer** breekt uit en centert vanop links. De bal botst op de lat, maar is blijkbaar eerst achter de lijn geweest.
ligt het aan mij of klinkt dit als een doelpunt ?? (dr stond namelijk geen doelpunt aangeef balletje voor deze zin)
PS: mijn spelers willen graag annoniem blijven vandaar de sensoring bij de naam..

**Annonieme voetballer** breekt uit en centert vanop links. De bal botst op de lat, maar is blijkbaar eerst achter de lijn geweest.
ligt het aan mij of klinkt dit als een doelpunt ?? (dr stond namelijk geen doelpunt aangeef balletje voor deze zin)
PS: mijn spelers willen graag annoniem blijven vandaar de sensoring bij de naam..

Season 21: 11e in H.295
-
Ze bedoelen dat de bal eerst achter de achterlijn is geweest en er dus een doeltrap gefloten wordt.Belfast_Giants wrote:hele stomme vraag..
Uw anonieme speler is wel raar

-
Bij een center is het logisch dat de bal niet de doellijn maar wel de lijn achter de goal heeft overschreden denk ik.Belfast_Giants wrote:hele stomme vraag..