0-0 gelijk! ik had wel graag willen winnen, maar ik sta nog steeds 4e
Random Coach
SCA
Seiz 35: 5e in H.998 (geen wedstrijden gespeeld, alleen laatste paar dagen)
Seiz 36: 3e in H.998 + topscorer
Seiz 37: 1e in H.998
Seiz 38: 2e in G.333
Seiz 39: ?e in F.111
Ik zal u zeggen wat er scheelt: in het vorige seizoen gebeurde dat 3x na een penalty in minuut 92. Of ge dan beter zijt of ni maakt weinig uit denk ik.
lessius wrote:Ik zal u zeggen wat er scheelt: in het vorige seizoen gebeurde dat 3x na een penalty in minuut 92. Of ge dan beter zijt of ni maakt weinig uit denk ik.
dat is random gekozen volgens mij
je moet altijd kijken naar de linieratings , ben je slechter is het normaal dat je verliest é ?
opnieuw gewonnen... Sta wel op de 2de plaats door doelsaldo, maar dat komt omdat ik niet altijd mijn A-team opstel Enkele vriendschappelijke bekers, en het bekertornooi zelf tasten immers toe... 3-1 winst met een veredeld B-elftal tegen een goeie middenmotor Mijn tribunes worden te klein dus zal de ticketprijs (helaas) iets hoger moeten bij KSV Waregem
deam weer niet gewonnen, nu 5e plek na een 3-2 verlies!
Random Coach
SCA
Seiz 35: 5e in H.998 (geen wedstrijden gespeeld, alleen laatste paar dagen)
Seiz 36: 3e in H.998 + topscorer
Seiz 37: 1e in H.998
Seiz 38: 2e in G.333
Seiz 39: ?e in F.111
1-0 verloren van degene die vorig jaar 1e werd in mn reeks, had toen ook nooit v hem kunnen winnen maar heb wel goede vooruitgang op em geboekt.
its gowing in to the positif direction
sta nog steeds op de 2e plaats, ik hoop echt dat de #1 een flinke fout maakt waardoor ik op #1 kan komen
vind zo'n bekertje namelijk heel erg leuk staan
1.3 miljoen euro naar de zak voor een speler die helemaal niet brengen kan wat ik verwacht had voor ik hem kocht 't was een slechte gok om die te kopen en hij zal ook nooit mijn 1.3 miljoen euro opbrengen bij doorverkoop