Divisie B
Moderator: Moderator
Net niet. 3-4 verloren tegen Lion Team, mijn A-LF valt uit, kostte me de nodige puntjes in de aanval om een gelijkspel uit de brand te slepen.
Staan 14e, met drie puntjes. Donderdag naar de leider van het pak, AC Rossoneri.
Staan 14e, met drie puntjes. Donderdag naar de leider van het pak, AC Rossoneri.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
-
- Member of the Soccer Project Association
Een verdienstelijk gelijkspel uit tegen Forza Buffalo-Forum, toch niet de minste.
Er had zelfs meer in gezeten, maar wat dat betreft zit het dit seizoen net even niet mee.
Puur op basis van de linieratings ten opzichte van mijn directe tegenstanders hoor ik 3 punten meer te hebben. Maar het seizoen is nog jong en de v erschillen waren minimaal, dus veel te vroeg om te spreken van een pechjaar.
Verder heb ik mijn jeugdcoordinatoren onder de loep genomen, en mijn huidige komt er wel heel slecht uit.
Onder m'n eerste twee (Belgische) jeugdcoordinatoren hadden de youngsters een kans van 65% om door te breken naar de A-selectie, onder de nieuwe (Duitse) een kans van nog geen 30%.
De consequentie is duidelijk, als Christian Garner's volgende talent geen topper is, is dat einde carriere bij ons.

Er had zelfs meer in gezeten, maar wat dat betreft zit het dit seizoen net even niet mee.
Puur op basis van de linieratings ten opzichte van mijn directe tegenstanders hoor ik 3 punten meer te hebben. Maar het seizoen is nog jong en de v erschillen waren minimaal, dus veel te vroeg om te spreken van een pechjaar.
Verder heb ik mijn jeugdcoordinatoren onder de loep genomen, en mijn huidige komt er wel heel slecht uit.
Onder m'n eerste twee (Belgische) jeugdcoordinatoren hadden de youngsters een kans van 65% om door te breken naar de A-selectie, onder de nieuwe (Duitse) een kans van nog geen 30%.
De consequentie is duidelijk, als Christian Garner's volgende talent geen topper is, is dat einde carriere bij ons.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
-
Beetje te weinig in het oog gehouden de laatste dagen , het gaat mij minder af , mijn ploegen instellen is een opgave tegenwoordig , maar kom wel uit het "spelvreugdedipje". Want het is weldegelijk een leuke uitdaging. Nu laatste dagen 1-0 en 0-1 verloren , met enkele geschorsten , vandaag tegen Nopps Heroes strenge arbiter en paar geschorsten waaronder mijn beste speler , mijn LF. 0-1 verloren.
Ghent Semper Fidelis.
3-1 verloren tegen de ongeslagen leider, heb met het B-team opnieuw gespeeld en zelfs een C RF. Maar de TS is terug 100 nu, ga es zien of we eens iets kunnen winnen nu. Morgen thuis, wie weet.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
-
We blijven maar onderaan staan in B.1 Alles zit dan ook echt tegen. Dat we met een lage TS begonnen wisten we vantevoren, maar dat we zoveel personele problemen zouden krijgen daar waren we neit van uit gegaan. Deze week allemaal opstellingen in elkaar moeten puzzelen. Hopelijk kunnen we volgende week met een schone lei beginnen en wat punten binnen halen. Het loopt neit echt voorspoedig dit seizoen. Hopelijk kunnen we het tij nog keren, maar makkelijk zal het zeker niet worden. 

Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
Speel nu in B.1
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
Speel nu in B.1
-
hey Veg, het ziet er niet goed uit voor u héVeg wrote:Er is geen enkele ploeg van onze reeks sterk genoeg om in de A-reeks mee te draaien, ik verwacht de twee ploegen die promoveren volgend seizoen weer terug in de B-reeks.

( ik weet wél, het is een bewustte keuze)
in de A loopt het nog even lekker voor ons

met twee puntjes minder dan de leider
draaien we toch mee hé

nog maar één keer verloren 0-1 tegen AS Vlalex
Vlalex heeft vandaag trouwens ook zijn eerste wedstrijd verloren
-
Simpele 0-3 bij Adek, die niet goed draait.
Wel jammer dat ik nog 2 geschorsten oploop, maar dat hoort bij m'n stijl
Morgen Boskamphoek, zal niet makkelijk zijn maar ik verwacht toch de punten thuis te houden.
Wel jammer dat ik nog 2 geschorsten oploop, maar dat hoort bij m'n stijl

Morgen Boskamphoek, zal niet makkelijk zijn maar ik verwacht toch de punten thuis te houden.
FC Wageningen
-
3-3 Nijen, schieten we allebei niet veel mee op.
Het motiveert me wel extra om straks in Enschede voor de volle bak te gaan. Het zal toch al een beetje een thuiswedstrijd zijn, al zit je in de verkeerde wijk
Verder maak ik me toch een beetje zorgen, van de 4 thuiswedstrijden er maar 2 winnen, dan doe je het niet goed. Dit moet duidelijk beter.
Maandag weer een eitje (racingbojkes), dat zal de problemen weer even verbloemen.

Het motiveert me wel extra om straks in Enschede voor de volle bak te gaan. Het zal toch al een beetje een thuiswedstrijd zijn, al zit je in de verkeerde wijk

Verder maak ik me toch een beetje zorgen, van de 4 thuiswedstrijden er maar 2 winnen, dan doe je het niet goed. Dit moet duidelijk beter.
Maandag weer een eitje (racingbojkes), dat zal de problemen weer even verbloemen.
FC Wageningen
-
gewonnen van drambuie
zo sluiten we de week af met 6/12 , zeker niet slecht
volgende week vrees ik voor veel pandoeringen
=> maandag thuis tegen fc crisis die vandaag onterecht verloor , we hopen toch op 1 punt maar zal zeer moeilijk worden
dinsdag uit tegen isis , ook al bijna onmogelijk
donderdag thuis tegen SCS , op voorhand ook al zo goed als zeker verloren
vrijdag thuis tegen slb carvavelos ook bijna onmogelijk ..
zo sluiten we de week af met 6/12 , zeker niet slecht
volgende week vrees ik voor veel pandoeringen
=> maandag thuis tegen fc crisis die vandaag onterecht verloor , we hopen toch op 1 punt maar zal zeer moeilijk worden
dinsdag uit tegen isis , ook al bijna onmogelijk
donderdag thuis tegen SCS , op voorhand ook al zo goed als zeker verloren
vrijdag thuis tegen slb carvavelos ook bijna onmogelijk ..