Vind je het gek als er niemand in bijna 40 liga werdstrijden je kan verslaan, daar krijg je wel een dikke nek van. Het wordt tijd dat ik weer eens keer een flink pak slaag krijg. Sorry als het verkeerd over komt, maar ja logisch dat ik ga denken dat het een makkelijk spel is toch. mss morgen een tegenvaller, dan heb ik een moelijke wedstrijd. Mijn beste speler is geblesseerd en mijn CM is geschorst. Als ik verlies dan houd ik mijn grote mond, zo niet, dan heb ik geen reden om mijn blijdschap niet te tonen.Raffin wrote:
niks slechts
je kan zelfverzekerd zijn, is positief
maar je bent te zelfverzekerd (komt beetje dikkenekkerig over)
Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
jij of/en tweety ofzoPol Debosduif wrote:Mja, kweet niet hoor...Raffin wrote: ik denk dat jouw en mijn ploeg de beste van de reeks zijn.. je hebt al wat ptn onterecht verloren..
Ik heb inderdaad al minstens 1 keer onterecht verloren, maar daar ga ik (nog) niet over klagen![]()
Ik zit al een tijdje in C1 te boemelen, meestal net boven de degradatieplaatsen. Dit komt meestal ook door transfers te doen.
Ik zal er dit seizoen ook nog een paar moeten doen![]()
Jammer dat dat direct zo'n grote invloed heeft op mijn resultaten.
Veel succes nog,
en als je nog iemand wil meenemen naar de B
ik ben altijd kandidaat

Ik vind The Skunks niet slecht maar qua kwaliteit niet top5, gewoon enorm goed ingespeeld op de agressieregel
-
blijdschap is niksMARKLUIJTEN wrote:Vind je het gek als er niemand in bijna 40 liga werdstrijden je kan verslaan, daar krijg je wel een dikke nek van. Het wordt tijd dat ik weer eens keer een flink pak slaag krijg. Sorry als het verkeerd over komt, maar ja logisch dat ik ga denken dat het een makkelijk spel is toch. mss morgen een tegenvaller, dan heb ik een moelijke wedstrijd. Mijn beste speler is geblesseerd en mijn CM is geschorst. Als ik verlies dan houd ik mijn grote mond, zo niet, dan heb ik geen reden om mijn blijdschap niet te tonen.Raffin wrote:
niks slechts

maar je hebt al dikwijls zaken gezegd waar ik EN anderen raar van opkijken..
eens je in B gaat zitten zal dat verbeteren, en als je in A zit gaat dat helemaal wegebben

-
Ik sta er zelf gewoon verbaast van hoe gemakkelijk het gaat al 1,5 seizoen, en ik geef gewoon elke dag een update in deze topic over de gang van zaken, daar is deze topic toch voor.Raffin wrote:blijdschap is niksMARKLUIJTEN wrote:Vind je het gek als er niemand in bijna 40 liga werdstrijden je kan verslaan, daar krijg je wel een dikke nek van. Het wordt tijd dat ik weer eens keer een flink pak slaag krijg. Sorry als het verkeerd over komt, maar ja logisch dat ik ga denken dat het een makkelijk spel is toch. mss morgen een tegenvaller, dan heb ik een moelijke wedstrijd. Mijn beste speler is geblesseerd en mijn CM is geschorst. Als ik verlies dan houd ik mijn grote mond, zo niet, dan heb ik geen reden om mijn blijdschap niet te tonen.Raffin wrote:
niks slechts
eens je in B gaat zitten zal dat verbeteren, en als je in A zit gaat dat helemaal wegebben

-
ik bedoel zaken zoals 'ga ik nog verliezen? wellicht niet' of in die lijnMARKLUIJTEN wrote:Ik sta er zelf gewoon verbaast van hoe gemakkelijk het gaat al 1,5 seizoen, en ik geef gewoon elke dag een update in deze topic over de gang van zaken, daar is deze topic toch voor.Raffin wrote:blijdschap is niksMARKLUIJTEN wrote: Vind je het gek als er niemand in bijna 40 liga werdstrijden je kan verslaan, daar krijg je wel een dikke nek van. Het wordt tijd dat ik weer eens keer een flink pak slaag krijg. Sorry als het verkeerd over komt, maar ja logisch dat ik ga denken dat het een makkelijk spel is toch. mss morgen een tegenvaller, dan heb ik een moelijke wedstrijd. Mijn beste speler is geblesseerd en mijn CM is geschorst. Als ik verlies dan houd ik mijn grote mond, zo niet, dan heb ik geen reden om mijn blijdschap niet te tonen.
eens je in B gaat zitten zal dat verbeteren, en als je in A zit gaat dat helemaal wegebbenSorry als het verkeerd over komt, maar ik ben gewoon erg verslaafd aan sp en een zéér enthouiast mananger. Ik ga ook niet in elke topic van de daken schreewen hoe goed het gaat met mijn team, dat doe ik alleen in deze topic omdat hij daar voor bestemd is. Ik zal er rekening mee houden als je je er aan stoord
ik kan en mag je nie verbieden je blijdschap hier te zwaaien, anders spreek ik mezelf tegen lol..
-
Ik bedoel daarmee in dit seizoen natuurlijk. Dit zeg ik alleen omdat ik de meeste moeilijke teams al gehad heb, met een goed eindresultaat. Het verschil in linieratings is zelf met die teams dermate groot, dat ik me dat serieus afvraag. We gaan er verder niet over discusiëren, ik begrijp je punt, en jij die van mij denk ik.Raffin wrote:
ik bedoel zaken zoals 'ga ik nog verliezen? wellicht niet' of in die lijn
ik kan en mag je nie verbieden je blijdschap hier te zwaaien, anders spreek ik mezelf tegen lol..
-
In het hol van de mol werd het machtige FC X-Tenzo ten val gebrachtMARKLUIJTEN wrote:Ik bedoel daarmee in dit seizoen natuurlijk. Dit zeg ik alleen omdat ik de meeste moeilijke teams al gehad heb, met een goed eindresultaat. Het verschil in linieratings is zelf met die teams dermate groot, dat ik me dat serieus afvraag. We gaan er verder niet over discusiëren, ik begrijp je punt, en jij die van mij denk ik.Raffin wrote:
ik bedoel zaken zoals 'ga ik nog verliezen? wellicht niet' of in die lijn

Enerzijds ben ik zeer fier dat deze eer aan mij was en anderzijds vind ik het spijtig dat zo'n mooie reeks ten einde gaat.
Het is overduidelijk dat sommige teams een klasse te sterk zijn en ik hoop dat ze snel naar hogere reeksen doorstromen zodat zij ook zelf nog een beetje fun en uitdaging hebben.

-
- Team President
-
Proficiat Molleke, ik wist maar een zeer treurige linierating te behalen van 131 door geblesseerde en geschorste. Ik had maar één CM tot mijn beschikking en geen RF. Ik moest die posities vervangen door spelers die daar niet thuis horen. Ik vind het niet erg hoor, ik had het een keertje nodig, mijn mond werd een beetje te groot. Het klinkt gek, maar bedankt.Molleke wrote:
In het hol van de mol werd het machtige FC X-Tenzo ten val gebracht![]()
Enerzijds ben ik zeer fier dat deze eer aan mij was en anderzijds vind ik het spijtig dat zo'n mooie reeks ten einde gaat.
Het is overduidelijk dat sommige teams een klasse te sterk zijn en ik hoop dat ze snel naar hogere reeksen doorstromen zodat zij ook zelf nog een beetje fun en uitdaging hebben.
Morgen FC Kama op het programma en die is ook niet makkelijk. Op één speler na heb ik mijn volledige A-team alleen mijn RF ligt nog in de lappenmand. Na die wedstrijd hebben we alle echt moeilijke wedstrijden gespeeld.
Mss verdien en heb ik wel heel veel centjes waardoor het geen enkel probleem is 2 top cm's aan te schaffen aleer ze echt te oud wordenlobert wrote:Ik denk dat Mark het in B nog lastig genoeg krijgt.. Je CM's worden oud en die zijn duur

Last edited by MARKLUIJTEN on Tue Feb 20, 2007 12:36 pm, edited 2 times in total.
-
- Team President
Vandaag een belangrijke overwinning op het veld van Sportivu. Hopelijk kunnen we in de top-5 blijven staan.
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Eindelijk eens een 6 op 6..
Door lage TS viel de start wat tegen, maar nu we terug op 100 % staan moeten de punten volgen.
Heb wel te kampen met een blessuregolf. Zomaar efkes 5 spelers geblesseerd op 2 dagen.

Door lage TS viel de start wat tegen, maar nu we terug op 100 % staan moeten de punten volgen.
Heb wel te kampen met een blessuregolf. Zomaar efkes 5 spelers geblesseerd op 2 dagen.

Terbiestieboys
Seizoen 2 : Kampioen F5
Seizoen 3 -> 6: E2
Seizoen 6 : Promotie naar D1
Seizoen 10: Promotie naar C1
seizoen 11 en 12: C1
Seizoen 12: degradatie naar D2
Seizoen 13: Kampioen D2
Seizoen 15: een rustig seizoen in C1 ?
Seizoen 2 : Kampioen F5
Seizoen 3 -> 6: E2
Seizoen 6 : Promotie naar D1