Divisie B
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Thuis 0-1 tegen de koploper. Gaat niet zo geweldig hier.
Ik maak me nog geen zorgen voor degradatie of zo, maar het lijkt een behoorlijk grijs seizoen te worden.
Zo slecht was het ook weer niet, ratings 134, maar Iasi was met 136 gewoon te sterk.
Nou ja, de 8 punten die ik mezelf ten doel gesteld had kunnen nog gehaald worden.

Ik maak me nog geen zorgen voor degradatie of zo, maar het lijkt een behoorlijk grijs seizoen te worden.
Zo slecht was het ook weer niet, ratings 134, maar Iasi was met 136 gewoon te sterk.
Nou ja, de 8 punten die ik mezelf ten doel gesteld had kunnen nog gehaald worden.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
-
0-1 gewonnen tegen Superbiennies , met veel schuifwerk etc toch nog kunnen winnen , hetzij nipt. Nu paar puntjes sprokkelen , want daarna transfertime en wie weet kunnen we het zo nog redden , al denk ik van niet , als ik mijn plannen met de ploeg bekijk. Het enige jammere is , dat vele spelers op hun topleeftijd zijn nu (bp) en er dus niet meer zullen bijzijn later.Smoje wrote:Vandaag 3-2 gewonnen , ik speel voor niets meer mee , wil gewoon proberen niet te degraderen. Maar lukt dat niet , want ga nog veel transfers doet etc , dan verkoop ik misschien gans mijn team ofwel zal er veel aan veranderen.
Doordat mijn ene CB het niet te deftig meer doet (fitheid etc) speelde ik eventjes 3-4-3 , ik wil echter nog een CB kopen , daarom verkocht ik een CM (brengen meer geld op) , nu is mijn andere CM ook geschorst en heb ik er nog eentje over voor morgen. Terwijl die CB er nog niet is. Dus al een probleem. B-RF geschorst ook en A-RF geblesseerd , C-RF is een jeugdflopper geworden opnieuw , dus nog een plaats kwijt en ze zijn al veel fitheid kwijt want ze speelden zondag al. Terwijl het morgen net een haalbare kaart is tegen superbiennies , maar soit. Niet dan.
Ghent Semper Fidelis.
Vandaag thuis 0-2 verloren tegen Vesalius, die vlotjes 140 in ratings haalde. Mijn B-team zette daar toch een 126 tegenover
.
Denk dat Vesalius mee gaat promoveren met Rossoneri.
Soit, morgen wil ik iets pakken op het veld van De Slechte Spelers, in mijn eerste echte degrdatieduel (nu al
).

Soit, morgen wil ik iets pakken op het veld van De Slechte Spelers, in mijn eerste echte degrdatieduel (nu al

Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
-
Jaikbener ook weer 1% slechter en ik verlies weer. ALs ik het beter was geweest was het gelijk geworden. Ik wil neit weten hoeveel punten ik al genaaid ben dit seizoen. Als ik degradeer stop ik in ieder geval met SP en verleng mijn SPFA niet.
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
Speel nu in B.1
Speel nu in B.1
-
-
Verschil was maar 4%, ze haalde 130Celtic'85 wrote:Vandaag thuis 0-2 verloren tegen Vesalius, die vlotjes 140 in ratings haalde. Mijn B-team zette daar toch een 126 tegenover.
Soit, morgen wil ik iets pakken op het veld van De Slechte Spelers, in mijn eerste echte degrdatieduel (nu al).

Alias 'Sara de Vooze'
-
5-2 gewonnen , met spelers allemaal op lage moraal (omdat ze in beker niet speelden + ook nog enkele B's), want het was tegen de laatste. Vorige week er weinig naar gekeken naar SP , maar toch nog niet zwaar verloren , altijd met het kleinste verschil toen. Tegen nr 1 en 2 bvb :
Glory - Nopp's heroes : 0-1
Voetbal Club Brugge - Glory : 3-2
Beiden vorige week.
Deze week tegen mensen onder mij (dus gouden zaak) : 9/9. (ondanks dat kern kleiner en kleiner wordt door verkopen) , dus ik ga toch ook voor redding gaan dit seizoen. Spijtig vd 0-0 in't begin tegen Rekenbreinen. Daar winnen had ook een goeie zaak geweest.
Maar random heeft mij ook nog niet meegezeten dit seizoen ,maar we gaan door. (bvb ik was uit even goed als de thuisploeg in ratings : verloren.... dan volgende match ben ik als thuisploeg even goed als de uitploeg en verlies , dusja).
Ook qua schorsingen , morgen bvb zonder LM (A-LM blessure , B-lm gechorst , C-Lm is flopjeugd weer). Nog maar net gezien , zonder RB ook , zat gisteren nog te twijfelen welke dat ging spelen. A-RB stond op twee kaarten , is nu geschorst. Uiteraard is B-RB nu ook geblesseerd uitgevallen... C-RB is jeugd. (28%). Om zeep dus , pff....
Glory - Nopp's heroes : 0-1
Voetbal Club Brugge - Glory : 3-2
Beiden vorige week.
Deze week tegen mensen onder mij (dus gouden zaak) : 9/9. (ondanks dat kern kleiner en kleiner wordt door verkopen) , dus ik ga toch ook voor redding gaan dit seizoen. Spijtig vd 0-0 in't begin tegen Rekenbreinen. Daar winnen had ook een goeie zaak geweest.
Maar random heeft mij ook nog niet meegezeten dit seizoen ,maar we gaan door. (bvb ik was uit even goed als de thuisploeg in ratings : verloren.... dan volgende match ben ik als thuisploeg even goed als de uitploeg en verlies , dusja).
Ook qua schorsingen , morgen bvb zonder LM (A-LM blessure , B-lm gechorst , C-Lm is flopjeugd weer). Nog maar net gezien , zonder RB ook , zat gisteren nog te twijfelen welke dat ging spelen. A-RB stond op twee kaarten , is nu geschorst. Uiteraard is B-RB nu ook geblesseerd uitgevallen... C-RB is jeugd. (28%). Om zeep dus , pff....
Ghent Semper Fidelis.
-
Ik snap niet dat er meteen 3 mensen klagen over dat ze verliezen terwijl ze SLECHTER zijn.
Je kunt een keer hopen op een gelijkspel als je maar 1% slechter bent, maar dat is zeker niet standaard in zo'n geval, en als je verliest moet je zeker niet klagen.
Als jullie nou steeds 1% beter zijn en steeds gelijkspelen/verliezen, kom dan nog eens terug.
Verder hier gewonnen tegen Chesterfield Iasi, toch een team dat nauwelijks kan pieken, dus de overwinning was wel een beetje verwacht. We lijken ons toch nog redelijk snel veilig te gaan spelen (klop klop)

Je kunt een keer hopen op een gelijkspel als je maar 1% slechter bent, maar dat is zeker niet standaard in zo'n geval, en als je verliest moet je zeker niet klagen.
Als jullie nou steeds 1% beter zijn en steeds gelijkspelen/verliezen, kom dan nog eens terug.
Verder hier gewonnen tegen Chesterfield Iasi, toch een team dat nauwelijks kan pieken, dus de overwinning was wel een beetje verwacht. We lijken ons toch nog redelijk snel veilig te gaan spelen (klop klop)
FC Wageningen
-
Ja ik vind het ook niet zo erg als je verliest als je 1% minder bent dan je tegenstander. Maar als ik indit zelfde seizoen al 3 beter dan de tegestander ben geweest waaronder zelfs 7% beter en dan steeds gelijkspeel dan ben ik het echt zat. En dan ben ik een wedstridj even goed als mijn tegenstander dan verlies ik. Tel maar is op hoeveel punten ik hierdoor ben benadeeldsljivovica wrote:Ik snap niet dat er meteen 3 mensen klagen over dat ze verliezen terwijl ze SLECHTER zijn.![]()

Season 2: Champion E.30
Speel nu in B.1
Speel nu in B.1