in de match tegen sukkel 3beter en gelijk, int begin een match met b-team gespeeld om a's te sparen en verloren

edit: maja, kheb al een a-kampioenenbekertje

Moderator: Moderator
Smiley wrote:pff, als ik nu geen kampioen word heb ik wel veel pech
in de match tegen sukkel 3beter en gelijk, int begin een match met b-team gespeeld om a's te sparen en verloren
edit: maja, kheb al een a-kampioenenbekertje
Sukkel wrote:kzag het staanSmiley wrote:kzou het niet wetenSukkel wrote:Ah telt het doelsaldo eerst?
niet onderling duel?
edit:staat nu in vraagjestopic
visje69 wrote:aantal gewonnen matchen / dan doelsaldo,Smiley wrote:bij gelijke stand, telt dan 1st doelsaldo of onderling duel
denk trouwens dat onderling duel niet echt meespeelt
Idd maar als je met je beste ploeg tegen mijn beste ploeg gaat aantreden win je hoorSmiley wrote:het gaat nog een echte triller wordenSukkel wrote:ehm 2-0 gewonnen met half b team
nog altijd 3 punten voorsprong op Smiley, nu nog op wachten op eerste verleismatch tegen Smiley maar het ziet er nog ogoed uit vooor mij!
want ik heb een hoger doelsaldo als hem en meer gewonnen matchen
ik gok dat ik daar zonder blessures en schorsingen 123 haal, jij?Sukkel wrote:Idd maar als je met je beste ploeg tegen mijn beste ploeg gaat aantreden win je hoorSmiley wrote:het gaat nog een echte triller wordenSukkel wrote:ehm 2-0 gewonnen met half b team
nog altijd 3 punten voorsprong op Smiley, nu nog op wachten op eerste verleismatch tegen Smiley maar het ziet er nog ogoed uit vooor mij!
want ik heb een hoger doelsaldo als hem en meer gewonnen matchen