Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Celtic'85
Member of the Soccer Project Association

Post by Celtic'85 »

Thuis verloren tegen The Naked Chef, RF valt uit met een blessure en doet me de nek om. Denk dat er anders een gelijkspel had ingezeten.
Morgen naar VegAttack.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Smoje

Post by Smoje »

Ik dacht dat ik vandaag met zwaardere cijfers ging winnen , omdat ik toch wel een goeie prestatie geleverd heb en omdat het team van gangstakiller niet compleet was.

Met 88% teamspirit , 90% agressie (kon 100 spelen) en enkelingen die geen volle moraal hadden , heb ik 141 gehaald , dus ben tevreden. Gangstakiller haalde 134 linieratings.(wat ik hoog vind , want hij had spelers die prestatie 59 , 64 , 65 haalden + een rode kaart).Terwijl bij mij 3 spelers prestatie '70' haalden , de rest haalde meer , dus ook positief.

Nu heb ik wel vier geschorsten (waaronder mijn 3 beste spelers + A-RM).

In ieder geval drie gouden punten , morgen speel ik (door kaartenlast) misschien wel met B en C.
Ghent Semper Fidelis.
pelsen

Post by pelsen »

Smoje wrote:In ieder geval drie gouden punten , morgen speel ik (door kaartenlast) misschien wel met B en C.
Jaja, dat zal wel. Verdienstelijke poging :)

Over zoiets zijn er hier nog eens een paar gestruikeld...
Smoje

Post by Smoje »

pelsen wrote:
Smoje wrote:In ieder geval drie gouden punten , morgen speel ik (door kaartenlast) misschien wel met B en C.

Euhm , kijk in mijn geschiedenis van wedstrijden , ik heb al bepaalde keren volledig met C gespeeld (D-RM op de CF etc) , tegen 'The Pinkies' , om maar eentje te zeggen. Omdat ik totaal geen doel heb in B , behalve proberen niet te degraderen.

Dus kom hier niet doen , alsof je mij vanbinnen en vanbuiten kent en dat ik hier kom zeveren. Want daar ben ik nie mee gediend.

Hier zei ik welliswaar misschien , dat was omdat sp plat lag , en ik niet verder kon kijken wat Mindelo mij te bieden had. Voor mij is dit een spel en dus ga ik niet elke uitspraak gaan filteren.
Ghent Semper Fidelis.
gangstakiller

Post by gangstakiller »

Smoje wrote:
pelsen wrote:

Euhm , kijk in mijn geschiedenis van wedstrijden , ik heb al bepaalde keren volledig met C gespeeld (D-RM op de CF etc) , tegen 'The Pinkies' , om maar eentje te zeggen. Omdat ik totaal geen doel heb in B , behalve proberen niet te degraderen.

Dus kom hier niet doen , alsof je mij vanbinnen en vanbuiten kent en dat ik hier kom zeveren. Want daar ben ik nie mee gediend.

Hier zei ik welliswaar misschien , dat was omdat sp plat lag , en ik niet verder kon kijken wat Mindelo mij te bieden had. Voor mij is dit een spel en dus ga ik niet elke uitspraak gaan filteren.
Gefeliciteerd, ik was te gehavend om je het lastig te kunnen maken. Maar zeuren dat het maar 1 doelpunt verschil is, 3 punten zijn 3 punten :wink:

Morgen wil ik 3 punten tegen Nop behalen!
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
lobert

Post by lobert »

Volgend seizoen weer lekker in B :P
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Smoje

Post by Smoje »

gangstakiller wrote:
Smoje wrote:
pelsen wrote: Jaja, dat zal wel. Verdienstelijke poging :)

Gefeliciteerd, ik was te gehavend om je het lastig te kunnen maken. Maar zeuren dat het maar 1 doelpunt verschil is, 3 punten zijn 3 punten :wink:

Morgen wil ik 3 punten tegen Nop behalen!
Was helemaal niet de bedoeling om te zagen over het feit dat ik maar één doelpunt maak. Het is gewoon een constatatie dat ik vaak een grote score verwacht , en dat ik dan maar met één doelpunt verschil win (of omgekeerd). Misschien had ik beter van 4-3-3 naar 3-4-3 geswitcht. Maar heb nu een nieuwe CB , bp 71 , dus ik ga het toch eventjes zo houden.

@Lobert : niet B.1 ze moatje :P
Ghent Semper Fidelis.
lobert

Post by lobert »

je mag hopen dat ik naar B1 kom; goed voor het doelsaldo :wink:
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Vannacht gelijkgespeeld op het veld van vv Appie de Kikker, mooi resultaat temeer daar we maar 87% teamspirit hadden... Gelukkig speelde hij gisteren nog een VrB-match met z'n A's, moet ik eerlijk toegeven. Morgen ontvangen we thuis GodsheideVV, puntenpakken is de boodschap, hopelijk lukt dit ons ook :)
Smoje

Post by Smoje »

Ja als alles verkocht is , dan mag je wel komen.

Om duidelijkheid te scheppen , niemand zand in de ogen te strooien en achterklap te vermijden :

Team voor morgen is ingesteld , door vier schorsingen speel ik al met een gehavend elftal. Ik stel vijf B-spelers op , eigenlijk 6 , want eentje ervan heb ik nog maar gisteren A-speler gemaakt (en heeft vandaag al twee matchen gespeeld). Ging eerst alle spelers sparen voor de rekenbreinen , maar pff , random beslist het toch zelf wie er niet en wel bij is , dus ik ga er gewoon op af.

Wat moet ik nu zeggen , de elf namen ? lol
Ghent Semper Fidelis.
pelsen

Post by pelsen »

Smoje wrote:Euhm , kijk in mijn geschiedenis van wedstrijden , ik heb al bepaalde keren volledig met C gespeeld (D-RM op de CF etc) , tegen 'The Pinkies' , om maar eentje te zeggen. Omdat ik totaal geen doel heb in B , behalve proberen niet te degraderen.

Oei, precies slecht geslapen. Het was maar een grapje, maar blijkbaar was die smiley weer niet duidelijk genoeg.

Enfin, veel succes vannacht, maar niet té veel.
Smoje

Post by Smoje »

pelsen wrote:
Smoje wrote:Euhm , kijk in mijn geschiedenis van wedstrijden , ik heb al bepaalde keren volledig met C gespeeld (D-RM op de CF etc) , tegen 'The Pinkies' , om maar eentje te zeggen. Omdat ik totaal geen doel heb in B , behalve proberen niet te degraderen.

Oei, precies slecht geslapen. Het was maar een grapje, maar blijkbaar was die smiley weer niet duidelijk genoeg.

Enfin, veel succes vannacht, maar niet té veel.
Ok , no problem , misverstand.

Het kwam over alsof ik hier iedereen zand in de ogen wou strooien , wat het geheel niet was.

Op de koop toe had ik niet eens door dat Mindelo uw team is , ik dacht dat ge hier reageerde als "buitenstaander". :P

Excuses , Michel !
Ghent Semper Fidelis.
sljivovica

Post by sljivovica »

Een punt gepakt bij Mira, ben er erg blij mee. Was zelfs een puntje beter in de ratings :D

Morgen thuis tegen Montenegro. Een sterk team, het is dan ook erg belangrijk dat we de drie punten thuis houden.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
gangstakiller

Post by gangstakiller »

10% beter dan Nop's Heroes en nog NIET winnen. Wat is dit echt :? :?

En Smoje maar klagen dat hij bij 7% beter maar met een doelputn verschil wint. :x :(
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

1-7 gewonnen bij VegAttack, de laatste in de stand. Donderdag thuis tegen Leeds United.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”