Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Als hij een CB heeft de beter presteerd dan één van zijn CM's, dan kan hij beter 4-3-3 spelen. Is dat niet het geval, dan speeld hij het best 3-4-3. Zet gewoon de 11 spelers met de hoogste prestatie in.yockr wrote:Volgens mij niet, de linieratings bepalen de uitslag. Dus probeer altijd te spelen met het best presterende team.sjoerd wrote:Maakt het uit met welke opstelling je speelt tegen iemand met bijvoorbeeld 4-3-3. Is er dan een opstelling die het sterkst is?
-
Nu stel ik me toch wel vragen hoor ..
Deze speler verkocht ik vorige week .
http://www.soccerproject.com/speler_det ... ewWindow=1
Hij presteerde bij mij tss de 62 en 64, zijn BP was dus 64
Nu bij nieuwe werkgever speelde ie al 2 wedstrijden en haalde ie telkens een prestatie van 66, waarom deed ie dat bij mij niet, op diezelfde CM positie?
Deze speler verkocht ik vorige week .
http://www.soccerproject.com/speler_det ... ewWindow=1
Hij presteerde bij mij tss de 62 en 64, zijn BP was dus 64
Nu bij nieuwe werkgever speelde ie al 2 wedstrijden en haalde ie telkens een prestatie van 66, waarom deed ie dat bij mij niet, op diezelfde CM positie?

-
-
Ik denk deat het topic verdwenen is, ik vind het niet meer. Er is al te lang niets meer gepost in het topic. Je kan het eens aan ebaiba vragen, hij heeft het gemaakt.mr charlie wrote:Kan iemand het topic waar men het excelblad kan downloaden, om je compitie te vergelijken, nog eens uppen?
Ik vind het ondanks de zoekfunctie niet terug?
-
merci voor de raadyockr wrote:Ik denk deat het topic verdwenen is, ik vind het niet meer. Er is al te lang niets meer gepost in het topic. Je kan het eens aan ebaiba vragen, hij heeft het gemaakt.mr charlie wrote:Kan iemand het topic waar men het excelblad kan downloaden, om je compitie te vergelijken, nog eens uppen?
Ik vind het ondanks de zoekfunctie niet terug?
ik doe dat

-
Meer winstpremie geven..? 

The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.