Divisie B
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Na weer een gelijkspel kunnen we ons toch gaan opmaken voor een terugkeer naar de C. We hebben dan wel een sterke selectie maar ik heb de TS wat onderschat. De Rekenbreinen staan er het sterkst voor aangezien zij nog 6 punten kado krijgen van Prutsers en Drambuie. Ik zal hem volgende week en ook Dales Atheletic treffen met een TS van rond de 70% en dat zal me uiteraard de das om doen. Morgen sta ik tegenover een andere bekerwinnaar Isis. Ik zal over een erg kwetsbare verdediging beschikken en daar ook geen kans maken.
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
Speel nu in B.1
Speel nu in B.1
-
ik hoop als je tegen mij voluit speelt dat je tegen dales ook voluit speeltgangstakiller wrote:Na weer een gelijkspel kunnen we ons toch gaan opmaken voor een terugkeer naar de C. We hebben dan wel een sterke selectie maar ik heb de TS wat onderschat. De Rekenbreinen staan er het sterkst voor aangezien zij nog 6 punten kado krijgen van Prutsers en Drambuie. Ik zal hem volgende week en ook Dales Atheletic treffen met een TS van rond de 70% en dat zal me uiteraard de das om doen. Morgen sta ik tegenover een andere bekerwinnaar Isis. Ik zal over een erg kwetsbare verdediging beschikken en daar ook geen kans maken.
want ik denk nog altijd dat jij gaat winnen hoor
-
Kon ik maar voluit spelenkvk dries wrote:ik hoop als je tegen mij voluit speelt dat je tegen dales ook voluit speeltgangstakiller wrote:Na weer een gelijkspel kunnen we ons toch gaan opmaken voor een terugkeer naar de C. We hebben dan wel een sterke selectie maar ik heb de TS wat onderschat. De Rekenbreinen staan er het sterkst voor aangezien zij nog 6 punten kado krijgen van Prutsers en Drambuie. Ik zal hem volgende week en ook Dales Atheletic treffen met een TS van rond de 70% en dat zal me uiteraard de das om doen. Morgen sta ik tegenover een andere bekerwinnaar Isis. Ik zal over een erg kwetsbare verdediging beschikken en daar ook geen kans maken.
want ik denk nog altijd dat jij gaat winnen hoor

Season 2: Champion E.30
Speel nu in B.1
Speel nu in B.1
-
Gvd , ik had voor de competitie moeten gaan dit seizoen , met heel mijn kern (ipv ouderen te verkopen , gewoon alles houden en kijken waar we komen , want het enige dat ik nu bekom is : slechte jeugd en oude waarden weg).
Ik speel gisteren 4 matchen, liga + vrb-finale's etc.... allemaal A-kern , allemaal, eentje ging ik C-kern opstellen, maar had er weer niet naar gekeken.
Maandag ging ik voor de vrb's (had vijf matchen) en tegen Nopps speelde ik niet met A-elftal. Hij haalde 128 ratings tegen mij , ik heb verloren doordat ik niet met A speelde , anders drie punten.
Daarvoor had ik al een 6/6 tegen Cacavelos , die met die zes punten op plaats één had gestaan toen. (en nu ook nog).
Dan tegen SCS , 2-1 verloren , ik had ondertussen mijn LB met bp 71 al op de lijst , dus ik speelde met eentje van bp 69 , dan nog geschorsten en geblesseerden en nog B'ers. (ook fitheden te kort door de matchen van maandag).
In mijn kalender volgen de toppers elkaar natuurlijk op (d'uh) en ik speelde dus al , goed luisteren , tegen de toenmalige nr's 3-2-1 , nu stond Voetbal Club Brugge 2de , vandaag met een vermoeid team , (gisteren vier matchen dus met A-spelers zoals ik zei + twee belangrijke schorsingen) , 2-1 gewonnen tegen Voetbal Club Brugge.
Heb hem aan de scalp.
Ik was ontmoedigd door mijn traditionele (!) slechte start en ben maar beginnen wisselen , verkopen , andere prioriteiten. Jammer , want nu is het te laat en ben ik weer een jaar kwijt qua topleeftijden.
Ik speel gisteren 4 matchen, liga + vrb-finale's etc.... allemaal A-kern , allemaal, eentje ging ik C-kern opstellen, maar had er weer niet naar gekeken.
Maandag ging ik voor de vrb's (had vijf matchen) en tegen Nopps speelde ik niet met A-elftal. Hij haalde 128 ratings tegen mij , ik heb verloren doordat ik niet met A speelde , anders drie punten.
Daarvoor had ik al een 6/6 tegen Cacavelos , die met die zes punten op plaats één had gestaan toen. (en nu ook nog).
Dan tegen SCS , 2-1 verloren , ik had ondertussen mijn LB met bp 71 al op de lijst , dus ik speelde met eentje van bp 69 , dan nog geschorsten en geblesseerden en nog B'ers. (ook fitheden te kort door de matchen van maandag).
In mijn kalender volgen de toppers elkaar natuurlijk op (d'uh) en ik speelde dus al , goed luisteren , tegen de toenmalige nr's 3-2-1 , nu stond Voetbal Club Brugge 2de , vandaag met een vermoeid team , (gisteren vier matchen dus met A-spelers zoals ik zei + twee belangrijke schorsingen) , 2-1 gewonnen tegen Voetbal Club Brugge.
Heb hem aan de scalp.
Ik was ontmoedigd door mijn traditionele (!) slechte start en ben maar beginnen wisselen , verkopen , andere prioriteiten. Jammer , want nu is het te laat en ben ik weer een jaar kwijt qua topleeftijden.
Ghent Semper Fidelis.
-
-
Daar gaat het niet om.. Het is gewoon extreem hoog voor een hoge divisie..Smoje wrote:Wat doet het ertoe ?
Hoe weet ge wie dan met A of B of C speelt ?
Hoe weet ge wie aanvallend speelt of verdedigend ?
Ge kunt 10 goals maken en er negen binnenkrijgen.
Ge kunt er 8 maken en er 2 binnenkrijgen.
Keuze rap gemaakt.

LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Ik heb me al vaak afgevraagd waarom je altijd zo negatief bent over je ploeg. En het zo rap opgeeft. Je hebt een mooie ploeg met veel mogelijkheden, maar volgens mij heeft de manager faalangstSmoje wrote:Gvd , ik had voor de competitie moeten gaan dit seizoen , met heel mijn kern (ipv ouderen te verkopen , gewoon alles houden en kijken waar we komen , want het enige dat ik nu bekom is : slechte jeugd en oude waarden weg).
Heb hem aan de scalp.

3-0 maar, een van de betere uitslagen dit seizoen.Badbuffalo wrote:Vandaag een logische winst tegen racingbojkes. Als we volgende week goed doorkomen, is het behoud meer dan een optie

In ieder geval nog hier en daar een transfer, iedereen voltrainen en TS omhoog laten komen dan, De tweede helft van het seizoen dat ik in D zit moet ik punten beginnen te pakken.

En die 3 punten kunnen wel eens de doorslag voor me gaan geven.Maandag ging ik voor de vrb's (had vijf matchen) en tegen Nopps speelde ik niet met A-elftal. Hij haalde 128 ratings tegen mij , ik heb verloren doordat ik niet met A speelde , anders drie punten.
Thanks

Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20