robstje wrote:'k was net SPMT aan het installeren en daar staat dat je er een programma moet voor downloaden. ik download dit programma en probeer dan SPMT te downloaden, maar dan komt er dat ik dat programma weer moet downloaden? wat moet ik doen?
Dat is .Net Passport iets he ? Het is een vrij groot bestand dacht ik, dus misschien heb je de installatie nog niet afgerond? En na de installatie je pc herstaren, kan altijd helpen. En als het dan nog niet lukt, eens een topic openen bij het SPMT - Forum (vind je op die site )
Als je goed kijkt naar het toeschouwersaantal en dan na de procenten erachter vraag ik mij af waarom dit verschillend is. Ik heb het opgeslagen in als 85% - 15% via Club - Stadion - Ticketprijs. Waar zou dit verschil aan kunnen liggen?
die 85% - 15% die gij instelt is de procenten van elk team (bijvoorbeeld een aparte box int echt), hetgeen dat bij de wedstrijd zelf staat zijn het aantal toeschouwers die er waren van elke ploeg (bijvoorbeeld 90% - 10%)
Als je goed kijkt naar het toeschouwersaantal en dan na de procenten erachter vraag ik mij af waarom dit verschillend is. Ik heb het opgeslagen in als 85% - 15% via Club - Stadion - Ticketprijs. Waar zou dit verschil aan kunnen liggen?
89-11 en 97-3
- Je stadion is niet volzet (dus geen mooie 85-15)
- Er zijn procentueel minder uitfans komen opdagen dan bij een totaal uitverkochte match
robstje wrote:'k was net SPMT aan het installeren en daar staat dat je er een programma moet voor downloaden. ik download dit programma en probeer dan SPMT te downloaden, maar dan komt er dat ik dat programma weer moet downloaden? wat moet ik doen?
Dat is .Net Passport iets he ? Het is een vrij groot bestand dacht ik, dus misschien heb je de installatie nog niet afgerond? En na de installatie je pc herstaren, kan altijd helpen. En als het dan nog niet lukt, eens een topic openen bij het SPMT - Forum (vind je op die site )
'k heb pc heropgestart, programma geopend, maar er komt opnieuw op dat ik het moet installeren
wanneer word een gratis speler verkocht en aan wie ???
grtz , de toller
De toller
Club tollebeke
S13: 9de in H.522---- S16: 2de in F.58
S14: 2de in H.522---- S17: 14de in E.20
S15: 2de in G.174---- S18: 4de in F.58
S19: 6de in F.58------ S20: 3de in F.58
toller wrote:wanneer word een gratis speler verkocht en aan wie ???
grtz , de toller
na de sim van 4.00 aan de koper die het beste contract voor de speler gaf
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
volgens mij als de speler minimaal 2 dagen op de transferlijst staat.!!
en de speler zal zelf kiezen, dus ik denk wie het meeste loon en bijvoorbeeld hoogste tekenpremie geeft
correct me if im wrong
manager van vv-elspeet!!
seizoen 15: 3de in H.1030 (+ topschutter)
seizoen 16: 1ste in H.1030 (+ topschutter)
seizoen 17: doelstelling kampioen in G.344!!!
Frensikus wrote:volgens mij als de speler minimaal 2 dagen op de transferlijst staat.!!
en de speler zal zelf kiezen, dus ik denk wie het meeste loon en bijvoorbeeld hoogste tekenpremie geeft
correct me if im wrong
idd zou kunnen, eerste 48u en dan de eerste sim van 4u daarna naar de beste bieder
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Waar moet je naartoe mailen als je denkt teveel te krijgen voor je speler wat je op de lijst gezet hebt ? Heb een speler van 20 jaar GK 77% een bod van 4M gehad. Zou ik zoiets even melden of niet ?