Er zijn mensen die dit ook wel eens gehad hebben en uiteindelijk ook weer konden inloggen. Ik zou me dus niet te veel zorgen maken als je niets verkeerd heb gedaan.Dark Tiger wrote:You can't login because you are banned (Info)![]()
Nu wordt het helemaal leuk. Hopelijk raakt dit snel opgelost zodat ik mijn ploeg morgen kan opstellen.
En het ergste is dat je geeneens uitleg krijgt wat er scheelt. Leuk.
Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
- Team President
Blijkbaar wel mailke gehad bij de "ongewenste mails".
Maar er staat geen uitleg in.
Soit, ik heb maar één ploeg, geen transfer gedaan met iemand die op deze computer kan of in een onregelmatig tornooi meegedaan.
Dan zou het kunnen zijn omdat iemand mijn account probeerde te hacken, maar dat is al helemaal verontrustend.
Ik ben in ieder geval 100% zeker geen cheater en dit vind ik dan ook fel overdreven, wat ook de aanleiding is.

Soit, ik heb maar één ploeg, geen transfer gedaan met iemand die op deze computer kan of in een onregelmatig tornooi meegedaan.
Dan zou het kunnen zijn omdat iemand mijn account probeerde te hacken, maar dat is al helemaal verontrustend.

Ik ben in ieder geval 100% zeker geen cheater en dit vind ik dan ook fel overdreven, wat ook de aanleiding is.

-
Daar lijk je me ook niet de persoon voor al ken ik niet persoonlijk. Ik denk dat je dit spelletje al te lang speeld om niet te cheaten, het lukt je zo ook wel aan de top te komen.Dark Tiger wrote:Blijkbaar wel mailke gehad bij de "ongewenste mails".Maar er staat geen uitleg in.
![]()
Dan zou het kunnen zijn omdat iemand mijn account probeerde te hacken, maar dat is al helemaal verontrustend.![]()
Last edited by MARKLUIJTEN on Mon Mar 19, 2007 7:29 am, edited 1 time in total.
-
-
Correct...Badbuffalo wrote:Een ervaren manager weet ook dat bans niet besproken worden op het forum.
ervaren manager of niet? Als zelfs spijtig genoeg akki een slippertje kon maken... Wie zou het dan niet kunnen maken hé?MARKLUIJTEN wrote:Daar lijk je me ook niet de persoon voor al ken ik niet persoonlijk. Ik denk dat je dit spelletje al te lang speeld om te cheaten, het lukt je zo ook wel aan de top te komen.Dark Tiger wrote:Blijkbaar wel mailke gehad bij de "ongewenste mails".Maar er staat geen uitleg in.
![]()
Dan zou het kunnen zijn omdat iemand mijn account probeerde te hacken, maar dat is al helemaal verontrustend.![]()
Allé, back to subject...
Ik hoop morgen alvast op de win

S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
Now? Began all over again !
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
Now? Began all over again !
-
- Team President
-
Beringen United Domokun XI
Beringen United 6 - 1 Domokun XI
Michael 'free role' De Brul 1 - 0 1'
Michael 'free role' De Brul 2 - 0 5'
Jonathan 'free role' Martin 3 - 0 13'
Michael 'free role' De Brul 4 - 0 29'
Jonathan 'free role' Martin 5 - 0 40'
Jonathan 'free role' Martin 6 - 0 67'
87' 6 - 1 Zoran Zane
4 - 3 - 3 Formatie 5 - 3 - 2
Lange bal Tactiek Verdedigende muur
100 % * 100 % * 100 % *
100% Stijl 100%
100 % * 100 % * 100 % *
90 % 90 % 90 %
90% Agressie 85%
85 % 85 % 85 %
62 % 62 % 62 %
62% Verdediging 45%
45 % 45 % 45 %
30 % 30 % 30 %
30% Middenveld 15%
15 % 15 % 15 %
37 % 37 % 37 %
37% Aanval 6%
6 % 6 % 6 %
Weer
Tickets 38.090 (99% - 1%)
Scheidsrechter Claude Vermeire
Beringen United Gele kaart Tweede gele kaart Rode kaart Blessure Vervanging Klasse
GK Deividas 'play along' Lilley (C) Meespelen 48' 61
LB Mark 'play it out' Thogersen Spelopbouw 72' 66
CB Mohammed 'normal' Morrison Normaal 68
CB Michael 'play it out' Nibombe Spelopbouw 63' 65
RB Bobsam 'play it out' Mollez Spelopbouw 77' 66
LM Nicky Atherton Passen 53
CM Daniel 'passing' Wostijn Passen 65
RM Lukáš 'passing' Leňko Passen 83' 64
LF Christian 'own chance' Turci Eigen kans gaan 67
CF Michael 'free role' De Brul Vrije rol 41' 67
RF Jonathan 'free role' Martin Vrije rol 61
Domokun XI Gele kaart Tweede gele kaart Rode kaart Blessure Vervanging Klasse
GK Wayne 'play along' Tierney (C) Meespelen 70
LB Wilfried 'normal' Janssen Normaal 77' 81' 69
CB Yasushi 'タックル' Ito Normaal 77' 21
SW Fouad Harrouch Normaal 17
CB Jonathan Aruna Normaal 20
RB Pascal 'normal' Caluwé Normaal 69
LM Lorenzo 'passing' Knijnenburg Passen 67
CM Tidjani Mrdakovic Passen 21
RM Marco Willockx Passen 16
CF Karel Kovář Normaal 47' 22
CF Zoran Zane Normaal 13' 20
Beringen United 6 - 1 Domokun XI
Michael 'free role' De Brul 1 - 0 1'
Michael 'free role' De Brul 2 - 0 5'
Jonathan 'free role' Martin 3 - 0 13'
Michael 'free role' De Brul 4 - 0 29'
Jonathan 'free role' Martin 5 - 0 40'
Jonathan 'free role' Martin 6 - 0 67'
87' 6 - 1 Zoran Zane
4 - 3 - 3 Formatie 5 - 3 - 2
Lange bal Tactiek Verdedigende muur
100 % * 100 % * 100 % *
100% Stijl 100%
100 % * 100 % * 100 % *
90 % 90 % 90 %
90% Agressie 85%
85 % 85 % 85 %
62 % 62 % 62 %
62% Verdediging 45%
45 % 45 % 45 %
30 % 30 % 30 %
30% Middenveld 15%
15 % 15 % 15 %
37 % 37 % 37 %
37% Aanval 6%
6 % 6 % 6 %
Weer
Tickets 38.090 (99% - 1%)
Scheidsrechter Claude Vermeire
Beringen United Gele kaart Tweede gele kaart Rode kaart Blessure Vervanging Klasse
GK Deividas 'play along' Lilley (C) Meespelen 48' 61
LB Mark 'play it out' Thogersen Spelopbouw 72' 66
CB Mohammed 'normal' Morrison Normaal 68
CB Michael 'play it out' Nibombe Spelopbouw 63' 65
RB Bobsam 'play it out' Mollez Spelopbouw 77' 66
LM Nicky Atherton Passen 53
CM Daniel 'passing' Wostijn Passen 65
RM Lukáš 'passing' Leňko Passen 83' 64
LF Christian 'own chance' Turci Eigen kans gaan 67
CF Michael 'free role' De Brul Vrije rol 41' 67
RF Jonathan 'free role' Martin Vrije rol 61
Domokun XI Gele kaart Tweede gele kaart Rode kaart Blessure Vervanging Klasse
GK Wayne 'play along' Tierney (C) Meespelen 70
LB Wilfried 'normal' Janssen Normaal 77' 81' 69
CB Yasushi 'タックル' Ito Normaal 77' 21
SW Fouad Harrouch Normaal 17
CB Jonathan Aruna Normaal 20
RB Pascal 'normal' Caluwé Normaal 69
LM Lorenzo 'passing' Knijnenburg Passen 67
CM Tidjani Mrdakovic Passen 21
RM Marco Willockx Passen 16
CF Karel Kovář Normaal 47' 22
CF Zoran Zane Normaal 13' 20
Alias 'Sara de Vooze'
-
- Team President
:mod: Ploeg terug, maar bedankt voor de info. Ik dacht dat het meer was.
Dan zullen we nog maar even door doen, toch tot die SPFA afgelopen is (dat was het originele plan).
Vanaf nu elke transfer dat ietwat hoog is melden.
Voor het eerst sinds lang eens geen blessures.

Dan zullen we nog maar even door doen, toch tot die SPFA afgelopen is (dat was het originele plan).
Vanaf nu elke transfer dat ietwat hoog is melden.

Voor het eerst sinds lang eens geen blessures.

Last edited by Dark Tiger on Mon Mar 19, 2007 12:19 pm, edited 2 times in total.
-
Je hebt deze speler gekocht voor 2M en denk ni dat de verkoop van 6.5M daar iets mee te maken heeft. Heb vroeger spelers gekocht voor 13.5M en daar werd niets over gerept, dus vind maar raar.
Back on Topic.
Vandaag 2-1 verloren tegen Fingers door het opstellen van een gehavende A-kern. Heb enkele spelers gespaard voor morgen om schorsing te vermijden daar ik ze goed kan gebruiken en donderdag tegen Domokun IX moet en sowieso de 3ptn neem dan. De andere wedstrijden worden een fellere strijd waardoor de tactiek nu werd aangepast.
Back on Topic.
Vandaag 2-1 verloren tegen Fingers door het opstellen van een gehavende A-kern. Heb enkele spelers gespaard voor morgen om schorsing te vermijden daar ik ze goed kan gebruiken en donderdag tegen Domokun IX moet en sowieso de 3ptn neem dan. De andere wedstrijden worden een fellere strijd waardoor de tactiek nu werd aangepast.

-
Ik heb nu een speler van 77% wat ik voor 2M op de lijst gezet heb. Nu heeft er iemand 4M op geboden ! Moet ik nu zoiets melden of wat ? Belachelijk dat ze ja daarvoor een ban hebben gegeven .Dark Tiger wrote:Bedankt voor het posten van de uitslag, maar ik ga er mee stoppen. Ik ben het kotsbeu. Heb gevraagd om mijn ploeg maar geband te laten. Heb blijkbaar iets te veel gekregen voor een speler en had dat moeten rapporteren. Eigenlijk gewoon niet bij stil gestaan dat dat te veel was. Vrij stom, maar als ze je dan zomaar zonder onderzoek bannen, dan hoeft het voor mij niet meer. Ik had 50M in kas en een heel jonge, niet agressieve ploeg. We hadden zeker terug in de A geraakt en wie weet ..., maar nu moeten we hier toch al geen tijd meer in steken.![]()
Kan iemand eens opzoeken wat de transfergeschiedenis is van Jerzy Milner die pas vertrokken is bij Beringen United? Ik wou weten wat ik daar zelf voor betaald heb.
Je mag een ban misschien niet bespreken op het forum, maar ik wil dat iedereen weet waarom ik uit het spel verdwijn en dat ik geen cheater ben. Dat verdien ik toch wel na zoveel jaren spelen en zo'n erelijst. Ik sta recht in mijn schoenen, heb niet opzetellijk gecheated, maar gewoon een domme fout gemaakt door onoplettendheid. Laat dit een les zijn voor iedereen.
-
Het is niet mijn gewoonte om te reageren op het forum in verband met bans. Maar ik wil even duidelijkheid scheppen:Den Uier wrote:Ik heb nu een speler van 77% wat ik voor 2M op de lijst gezet heb. Nu heeft er iemand 4M op geboden ! Moet ik nu zoiets melden of wat ? Belachelijk dat ze ja daarvoor een ban hebben gegeven .Dark Tiger wrote:Bedankt voor het posten van de uitslag, maar ik ga er mee stoppen. Ik ben het kotsbeu. Heb gevraagd om mijn ploeg maar geband te laten. Heb blijkbaar iets te veel gekregen voor een speler en had dat moeten rapporteren. Eigenlijk gewoon niet bij stil gestaan dat dat te veel was. Vrij stom, maar als ze je dan zomaar zonder onderzoek bannen, dan hoeft het voor mij niet meer. Ik had 50M in kas en een heel jonge, niet agressieve ploeg. We hadden zeker terug in de A geraakt en wie weet ..., maar nu moeten we hier toch al geen tijd meer in steken.![]()
Kan iemand eens opzoeken wat de transfergeschiedenis is van Jerzy Milner die pas vertrokken is bij Beringen United? Ik wou weten wat ik daar zelf voor betaald heb.
Je mag een ban misschien niet bespreken op het forum, maar ik wil dat iedereen weet waarom ik uit het spel verdwijn en dat ik geen cheater ben. Dat verdien ik toch wel na zoveel jaren spelen en zo'n erelijst. Ik sta recht in mijn schoenen, heb niet opzetellijk gecheated, maar gewoon een domme fout gemaakt door onoplettendheid. Laat dit een les zijn voor iedereen.
Wanneer je een speler wil verkopen staat er bovenaan dat blad het volgende: "Transfers die doorgaan aan onrealistische prijzen kunnen leiden tot de uitsluiting van de verantwoordelijke managers. Als je een onrealistisch hoog bod ontvangt voor een speler, zorg er dan voor dat je ons hiervan op de hoogte brengt om te vermijden dat je geband wordt. Ons op de hoogte brengen kan via het menu Managers -> Andere managers -> Valsspelers."
Zoals er dus duidelijk staat kan je enkel in de problemen komen wanneer het gaat om een onrealistisch hoog bod. Het zou dan zeer jammer zijn als ons werkt bemoeilijkt wordt wanneer er meldingen komen van "elke transfer dat ietwat hoog is" om 1 van de bovenstaande posts te quoten.
Team FC Bruggenhof
-
- Team President
Met nog slechts 2 wedstrijden te spelen heb ik vandaag de kans verkeken om evenveel punten te halen dan de tweede. Vandaag verloren met 2-1 (tegenstander was slechts 1 procentje beter
) Gelukkig heeft de nummer 2 ook verloren, dus er is nog een klein waterkansje. Hoewel ik niet veel hoop meer heb op die tweede plaats... Spijtig maar het zal weeral eens een derde plek worden (3de keer in 4 seizoenen )

Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
We doen terug helemaal mee !!
Phariseu wint met 1 - 3 bij de Skunks en daardoor komen we op 2 punten van promotie... Een gedroomde uitslag.
Nu volhouden en geen punten meer kwijtspelen op die 2 ... De laatste speeldag mogen we het thuis afmaken tegen Phariseu...

Phariseu wint met 1 - 3 bij de Skunks en daardoor komen we op 2 punten van promotie... Een gedroomde uitslag.
Nu volhouden en geen punten meer kwijtspelen op die 2 ... De laatste speeldag mogen we het thuis afmaken tegen Phariseu...

Terbiestieboys
Seizoen 2 : Kampioen F5
Seizoen 3 -> 6: E2
Seizoen 6 : Promotie naar D1
Seizoen 10: Promotie naar C1
seizoen 11 en 12: C1
Seizoen 12: degradatie naar D2
Seizoen 13: Kampioen D2
Seizoen 15: een rustig seizoen in C1 ?
Seizoen 2 : Kampioen F5
Seizoen 3 -> 6: E2
Seizoen 6 : Promotie naar D1